Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Luuko

Offtopic Topic 74 - OS2016 & Back to School editie

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik testen of mijn sim kaart kapot is? (behalve hem in een andere telefoon stoppen / een andere sim in mijn telefoon stoppen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Hoe kan ik testen of mijn sim kaart kapot is? (behalve hem in een andere telefoon stoppen / een andere sim in mijn telefoon stoppen)

Niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bijna alle top favorieten hebben tot nu toe gefaald op de spelen...
Epke donderd van dat ding af, Schippers word 5e en 2e, Polling (nummer 1 van de wereld) verliest haar 1e ronde, beach volleybal heren verliezen in de halve finale, domoulin schreeuwd al het hele jaar dat die zich het hele jaar focust op olympisch goud en pakt zilver...

WAT EEN PRUTSERS
Gelukkig hebben we nog minder top favorieten die het wel doen zoals Sanne, Die zwemmers en allerlei boodjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Tendmex (link):
WAT EEN PRUTSERS

Ik zie jou daar niet rondlopen en die medailles winnen dus je hebt geen recht om zo te spreken smiley

Nou en smiley
Ik noem iedereen prutsers smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Epke donderd van dat ding af, Schippers word 5e en 2e, Polling (nummer 1 van de wereld) verliest haar 1e ronde, beach volleybal heren verliezen in de halve finale, domoulin schreeuwd al het hele jaar dat die zich het hele jaar focust op olympisch goud en pakt zilver...

WAT EEN PRUTSERS
Gelukkig hebben we nog minder top favorieten die het wel doen zoals Sanne, Die zwemmers en allerlei boodjes.

Jij hebt er duidelijk geen verstand van.

- Dumoulin had een blessure na een val in de Tour.
- Polling had direct een moeilijke tegenstander.
- Beachvolleybal heren verliezen met 1 punt verschil van het thuisland.
- Schippers wordt al een jaar lang (extreem en onnodig) gehyped door de NOS waardoor iedereen veel te hoge verwachtingen heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Tendmex (link):

WAT EEN PRUTSERS

Jij hebt er duidelijk geen verstand van.

- Dumoulin had een blessure na een val in de Tour.
- Polling had direct een moeilijke tegenstander.
- Beachvolleybal heren verliezen met 1 punt verschil van het thuisland.
- Schippers wordt al een jaar lang (extreem en onnodig) gehyped door de NOS waardoor iedereen veel te hoge verwachtingen heeft.

Mensen die de grap niet snappen smiley

Wel grappig dat je vind dat Polling een moelijke tegenstander had terwijl ze zelf de nummer 1 van de wereld is... Dus theoretisch gezien is Zij de moeilijke tegenstander en voor haar iedereen te kloppen is...

toevoeging op 18 augustus 2016, 17:40:06:
Simyo heeft wel echt een waardeloze klanten service zeg... Je kunt alleen maar tweeten of bellen, Nouja mn simkaart is kapot dus bellen is geen optie, en op mijn tweets reageren ze niet....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Tendmex (link):
Simyo heeft wel echt een waardeloze klanten service zeg... Je kunt alleen maar tweeten of bellen, Nouja mn simkaart is kapot dus bellen is geen optie, en op mijn tweets reageren ze niet....

Je kan hier gewoon e-mailen -> https://www.simyo.nl/klantenservice.

Ja maar dat duurt me te lang want dan krijg je een reactie met een aantal vragen en dan reageer je daar weer op en krijg je nog meer vragen etc etc etc en ben je zo een week verder.

Mits ze steeds binnen een dag reageren....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Robindh (link):
Tendmex (link):

Ja maar dat duurt me te lang want dan krijg je een reactie met een aantal vragen en dan reageer je daar weer op en krijg je nog meer vragen etc etc etc en ben je zo een week verder.

Bellen? 1200 op je mobiel waar je nog meer Simyo hebt? smiley
Of heb je geen andere telefoon met Simyo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Tendmex (link):
Robindh (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Bellen? 1200 op je mobiel waar je nog meer Simyo hebt? smiley
Of heb je geen andere telefoon met Simyo.

Bellen zonder simkaart?
Ik heb niet de luxe dat ik 2 telefoons heb nee...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
ik neem aan dat er wel een levend wezen met een telefoon in jouw omgeving is aan wie je kan vragen of je 0900-8090 (35 cent per gesprek) kan bellen?

En anders doe je wat mensen in het vorig millennium deden... naar een betaaltelefoon lopen, die zijn er nog bij het lokale NS-station.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Jullie hebben er meer verstand van dan ik.

Doel: Op een snelle manier schoolspul kunnen verwerken, youtube videos bekijken en GTA V spelen.

Als het goed is kan dat hiermee, maar ik weet niet of alles goed bij elkaar past etc en of er misschien betere opties zijn. Prijs moet ongeveer stabiel blijven nu (minder is beter smiley).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Afbeelding

Doel: Op een snelle manier schoolspul kunnen verwerken, youtube videos bekijken en GTA V spelen.

Als het goed is kan dat hiermee, maar ik weet niet of alles goed bij elkaar past etc en of er misschien betere opties zijn. Prijs moet ongeveer stabiel blijven nu (minder is beter smiley).

GTA5 is wel mogelijk, alleen niet op hoge graphics. youtube kan iedere pc tegenwoordig dus daar hoef je niet op te letten. En schoolspul kunnen verwerken? Wat voor programmas bedoel je daarmee?

Verder is 500gb niet een beetje weinig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Jordyt (link):
Afbeelding

GTA5 is wel mogelijk, alleen niet op hoge graphics. youtube kan iedere pc tegenwoordig dus daar hoef je niet op te letten. En schoolspul kunnen verwerken? Wat voor programmas bedoel je daarmee?

Beetje word en excel gaat het voornamelijk om, dat is het probleem niet smiley. 500GB moet net lukken en ander koop ik er later een HDD bij, dat zijn de kosten niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Tendmex (link):
Jordyt (link):
Afbeelding

Beetje word en excel gaat het voornamelijk om, dat is het probleem niet smiley. 500GB moet net lukken en ander koop ik er later een HDD bij, dat zijn de kosten niet.

Oh je wil een huis-tuin-en-keuken-gebruik pc met upgrade voor gta dus. Dan heb je denk ik wel een prima set-up

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Huh ik krijg een mailtje van Duo dat ik aan een studie in het buitenland ga beginnen? smiley

Gefeliciteerd met je nieuwe opleiding smiley
smiley

//Oh ik ook kennerlijk....
///Volgens mij heeft iedereen die mail gehad. Heel twitter en/of facebook stroomt er vol mee smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Afbeelding

Als je wat meer budget vrijmaakt kan je beter gaan voor een RX470/480 smiley?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Caner (link):
Jordyt (link):
Afbeelding

Als je wat meer budget vrijmaakt kan je beter gaan voor een RX470/480 smiley?

Die komt er ook goed uit ja smiley Thankyouu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen