Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Luuko

Offtopic Topic 74 - OS2016 & Back to School editie

Aanbevolen berichten

Ik heb dus hele dag verkloot aan python leren en snap het nogsteeds niet helemaal
ik meot een lijst hebben tussen 2 getallen bvb 5 - 10 dus dan wil ik een lijst met
Klik om de spoiler te openen

nou is dit mij half gelukt met
(list(range(5, 10))
alleen snap ik niet hoe je dit nog moet opslaan naar een .txt en staan deze achterelkaar met een ,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vrijdag had ik een raspberry pi besteld. Vandaag was mn tante jarig dus zat ik daar op de verjaardag. Kwam mn oma naar me toe, gaf me een envelop. Zegt ze Alsjeblieft mag je iets voor kopen voor volgende week met sinterklaas.

Had er totaal geen rekening mee gehouden dat we dit jaar nog deden aangezien mn neefjes sinds dit jaar niet meer geloven. Maar dan weet ik wel wat ik in ga pakken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij Vodafone vrijdag een bestelling geplaatst vanwege de BlackFriday, nu lijkt het dat de bestelling niet is aangekomen.

Wel een mail gehad met dat de bestelling is gelukt maar Vodafone kan niks vinden, hopelijk krijg ik vandaag nog een orderbevestiging binnen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn airbnb kerel waar ik deze week slaap is baas smiley Hij geeft me allemaal informatie over de stad en hoe ik overal kom enzo smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Mijn airbnb kerel waar ik deze week slaap is baas smiley Hij geeft me allemaal informatie over de stad en hoe ik over kom enzo smiley

Cool smiley

toevoeging op maandag 28 november 2016, 10:34:17:
"over kom"? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Cool smiley

toevoeging op maandag 28 november 2016, 10:34:17:
"over kom"? smiley

Overal smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Jezus, dat vervoer in Engeland is duurder dan het vliegtuig smiley

Dat is wat privatisering doet op gebieden waar het niet geprivatiseerd zou moeten zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

Dat is wat privatisering doet op gebieden waar het niet geprivatiseerd zou moeten zijn.

Nouja, ik had eerst de trein genomen (5 pond) en daarna een uber (bijna 7 pond) omdat ik niet wist welke bus ik moest nemen naar zijn huis smiley
Lennard (link):
smiley zit je er nu al?

Yessch!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):

Nouja, ik had eerst de trein genomen (5 pond) en daarna een uber (bijna 7 pond) omdat ik niet wist welke bus ik moest nemen naar zijn huis smiley

Yessch!

Dat valt toch best wel mee? smiley
Werkt dat uber gebeuren fijn? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Dat valt toch best wel mee? smiley
Werkt dat uber gebeuren fijn? smiley

Als je overal internet hebt wel smiley alleen in het buitenland is het een beetje klote smiley moest eerst een wifi hotspot zoeken in de buurt van een plek waar die uber chauffeur kon stoppen.

En ik moest ineens 1.7x zoveel betalen om een of andere reden smiley toch maar gedaan anders was ik er nooit gekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):

Engeland staat erom bekend redelijk duur te zijn qua OV smiley

http://weblogs.nos.nl/londen/2009/02/19/de-britse-trein-de-duurste-hel-van-europa/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

http://weblogs.nos.nl/londen/2009/02/19/de-britse-trein-de-duurste-hel-van-europa/

Daarintegen rijdt het openbaar vervoer wel goed op tijd. (Tenminste toen ik er was)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

Ov valt opzich nog wel mee. Als je alleen met de bus blijft gaan is het 5 pond per dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen