freemusicz 0 Geplaatst 16 augustus 2016 Ik heb een filmpje helemaal zitten editen, alleen nu als ik hem wil renderen dan rendert hij alleen de muziek en niet het filmpje zelf. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 16 augustus 2016 Freemusicz (link): Ik heb een filmpje helemaal zitten editen, alleen nu als ik hem wil renderen dan rendert hij alleen de muziek en niet het filmpje zelf. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Andere export setting kiezen bij het renderen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
lealex 0 Geplaatst 16 augustus 2016 Freemusicz (link): Ik heb een filmpje helemaal zitten editen, alleen nu als ik hem wil renderen dan rendert hij alleen de muziek en niet het filmpje zelf. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Werken andere sound channels / geluiden wel? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 21 augustus 2016 Wat zijn je instellingen bij het renderen? Wat meer info is niet overbodig. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites