Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Haar wassen

Aanbevolen berichten

Ik was het elke keer als ik ga douchen, dus minimaal elke ochtend. Soms ook nog wel eens in de avond als ik daarna weg ga.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Ik was het elke keer als ik ga douchen, dus minimaal elke ochtend. Soms ook nog wel eens in de avond als ik daarna weg ga.

Ik ook smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dag 8 zonder shampoo

Het gaat er steeds beter uit zien en voelt steeds minder vet aan. Eerst zag het er vaak heel droog uit maar daar heb ik nu ook geen last meer van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik heb is dat ik een beetje inhammetjes krijg. Zelf valt je dat niet 1 2 3 op maar ik hoorde het van iemand dat ik ze heb gekregen. Dus ik even teruggekeken op fotos van een jaartje terug en daar heb ik het niet/minder. Nu ben ik al een maandje of 2 aan het experimenteren en eerst gebruikte ik dus elke dag shampoo, nu ik dat niet meer doe en anti-roos shampoo gebruik (nee, heb geen roos maar gevonden via google) krijg ik donshaartjes terug. Overigens wanneer ik de shampoo elke dag gebruik, zijn ze na een weekje weer weg. Als ik de shampoo dan 2 keer per week gebruik groeien ze wel weer. Shampoo kan dus wel degelijk effect hebben op je haar.

Dit zijn tot nu toe mijn conclusies smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm, misschien moet ik ook is proberen minder te wassen.
Soms voel ik ook gewoon onder de douche dat het nog helemaal niet zo vies is, en toch was ik het met shampoo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Soms voel ik ook gewoon onder de douche dat het nog helemaal niet zo vies is, en toch was ik het met shampoo.

Raad je aan om dan gewoon te wassen, hoe graag je ook shampoo wilt gebruiken. Na 2 maanden testen ben ik hier echt achter gekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Ik had altijd dat het heel erg vettig voelde onder de douch dus ging ik het maar weer wassen met shampoo. Nu ben ik er dus achter gekomen dat als het vettig voelt onder de douch het er gewoon mooi uit ziet als het opgedroogt is.

Dus als ik jou was zal ik al helemaal geen shampoo gebruiken wanneer het gewoon nog goed voelt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):
Luuko (link):

Raad je aan om dan gewoon te wassen, hoe graag je ook shampoo wilt gebruiken. Na 2 maanden testen ben ik hier echt achter gekomen.

Ja, ik bedoel ook wassen maar dan zonder shampoo smiley
Jelle (link):
Luuko (link):

Ik had altijd dat het heel erg vettig voelde onder de douch dus ging ik het maar weer wassen met shampoo. Nu ben ik er dus achter gekomen dat als het vettig voelt onder de douch het er gewoon mooi uit ziet als het opgedroogt is.

Dus als ik jou was zal ik al helemaal geen shampoo gebruiken wanneer het gewoon nog goed voelt.

Ik ga het is proberen smiley
Doel voor nu: max 3x deze week shampoo gebruiken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik was mijn haren als ik douche, om de dag dus. Soms iets vaker, bij plakkerig weer of sporten o.i.d.. Shampoo altijd, behalve als ik dus iets vaker douche, dan hou ik het ritme van om de dag aan voor shampoo.

Verspil ik niet zoveel water, weet ik zeker dat het niet "slecht" voor me is en hoef ik niet zo vaak tijd te besteden aan douchen. Daarnaast voel je je nooit "vies" wat je wel krijgt na 3-4 dagen geen douchen. Ideale combi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat ik op 2 tot 3 keer per week uit kom. Simpelweg omdat ik over het algemeen in bad ga in plaats van douchen. En in bad je haren uitspoelen werkt een stuk kutter. Wassen zonder shampoo doe ik elke dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Alleen gewassen met water vanavond.
Heb er eigenlijk spijt van want voelt nog zo vettig aan smiley

Zo hoort het, je haar hoort een beetje vet te zijn. Je ziet er verder helemaal niks van, het is alleen het idee dat je het voor je gevoel niet goed hebt gewassen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Luuko (link):

Zo hoort het, je haar hoort een beetje vet te zijn. Je ziet er verder helemaal niks van, het is alleen het idee dat je het voor je gevoel niet goed hebt gewassen.
maar te vet is ook weer niet goed, dat ziet er echt nasty uit dan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Jelle (link):
Luuko (link):

Ja klopt, soms wordt het echt erg. Maar ik zit momenteel op 10 dagen zonder shampoo en het is nog geen enkel moment echt heel erg vet geweest dus 1 of 2 dagen moet wel lukken lijkt me smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Lennard (link):
Jelle (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ja klopt, soms wordt het echt erg. Maar ik zit momenteel op 10 dagen zonder shampoo en het is nog geen enkel moment echt heel erg vet geweest dus 1 of 2 dagen moet wel lukken lijkt me smiley

En hoe ruikt het?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):
Jelle (link):
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

En hoe ruikt het?

Helaas niet meer naar rozen maar het stinkt niet ofzo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik was mn haar toch echt om de dag of soms dagen achter elkaar en het komt tot onder mn borsten en is verder gewoon gezond (want anders groeide t niet zo snel ook), dus zoveel kwaad kan het ook niet om je haren regelmatig(er) te wassen lijkt me.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Ik was mn haar toch echt om de dag of soms dagen achter elkaar en het komt tot onder mn borsten en is verder gewoon gezond (want anders groeide t niet zo snel ook), dus zoveel kwaad kan het ook niet om je haren regelmatig(er) te wassen lijkt me.

Dan weten we nog steeds niet hoe lang je haar is.smiley
Klik om de spoiler te openen

pls klik niet smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Tessa (link):

pls klik niet smiley

Verdomme, ik zit net 2 weken op mijn stage ja smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Tessa (link):

pls klik niet smiley

Bedankt hè, iemand die naast me zit in de trein keek ff mee smileysmiley (leert diegene het gelijk af)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Tessa (link):

pls klik niet smiley

Verd0rrie Jurg0n

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dag 22 zonder shampoo smiley

Het begint nu steeds minder vet te voelen en het gaat er steeds beter uitzien smiley soms denk ik wel van ooehh straks lekker mijn haar wassen met shampoo maarja, dat mag dus niet smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen