Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Haar wassen

Aanbevolen berichten

Jelle (link):
Dag 22 zonder shampoo smiley

Het begint nu steeds minder vet te voelen en het gaat er steeds beter uitzien smiley soms denk ik wel van ooehh straks lekker mijn haar wassen met shampoo maarja, dat mag dus niet smiley

Dat is wel erg lang, kan je niet beter 2 keer per week shampoo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Dag 22 zonder shampoo smiley

Het begint nu steeds minder vet te voelen en het gaat er steeds beter uitzien smiley soms denk ik wel van ooehh straks lekker mijn haar wassen met shampoo maarja, dat mag dus niet smiley

Ik hield het 2 dagen vol.
Vond het niet fijn omdat je haar dan niet lekker ruikt na het douchen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dag 28, vier weken zonder shampoo smileysmiley

Ik heb mijn doel bereikt en het is me uitiendelijk beter bevallen dan ik van te voren had gedacht.
De nadelen verdwijnen nu langzaam en de voordelen komen er voor in de plaats. Mijn haar gaat er steeds beter uitzien en het is niet meer heel droog of heel vettig zoals het eerst wel eens was toen ik nog shampoo gebruikte.

Dus ik zou zeggen tegen iedereen die last heeft van heel droog of juist heel vettig haar, probeer je haar eens een mand niet te wassen met shampoo en bekijk het resultaat. In het begin is het wel lastig om door te zetten maar het resultaat maakt het weer goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):

Ik heb mijn doel bereikt en het is me uitiendelijk beter bevallen dan ik van te voren had gedacht.
De nadelen verdwijnen nu langzaam en de voordelen komen er voor in de plaats. Mijn haar gaat er steeds beter uitzien en het is niet meer heel droog of heel vettig zoals het eerst wel eens was toen ik nog shampoo gebruikte.

Dus ik zou zeggen tegen iedereen die last heeft van heel droog of juist heel vettig haar, probeer je haar eens een mand niet te wassen met shampoo en bekijk het resultaat. In het begin is het wel lastig om door te zetten maar het resultaat maakt het weer goed.

Maar hoe wil je nu verder dan? Want je moet het toch wel een keer weer gaan wassen en dan krijg je weer eerst dat het daarna duurt het weer 28 dagen voordat je weer hetzelfde resultaat hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Jelle (link):

Maar hoe wil je nu verder dan? Want je moet het toch wel een keer weer gaan wassen en dan krijg je weer eerst dat het daarna duurt het weer 28 dagen voordat je weer hetzelfde resultaat hebt.

Het is mijn bedoeling om het zo min mogelijk te gebruiken dus ik denk dat als je het een keer gebruikt dat het niet heel veel zal veranderen aan mn haar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen