Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Welkom op een gloednieuwe one2xs!

Aanbevolen berichten

Aarclay (link):
Ik begrijp het? Maar het uitvoeren? En dat voer je met Docker uit? smiley
Je start het proces eventueel met forever zodat ie op de achtergrond blijft draaien.

Ik wil wel een tutorial schrijven als het wat rustiger is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lijkt me een prima idee voor de liefhebbers hier. smiley

Ik ga me er ook maar eens in verdiepen, want mijn server gaat ook binnenkort op de schop en naar SSL over, dus ik kan Camo ook zeker handig gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Wat leuk smiley

logo is een beetje jammer smiley
Vooral dat eerst verlopend product is erg handig.

Maar wat gaat er gebeuren met de onderschriften?
(zwart wit omdat niet https? (nee omg))
Ik heb een update klaarstaan voor de onderschriften in kleur en 250px max ipv de huidige 50px. Morgen doet je sig het dus weer goed voor de mensen die kleurenonderschriften willen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Thom (link):
Wat leuk smiley

logo is een beetje jammer smiley
Vooral dat eerst verlopend product is erg handig.

Maar wat gaat er gebeuren met de onderschriften?
(zwart wit omdat niet https? (nee omg))
Ik heb een update klaarstaan voor de onderschriften in kleur en 250px max ipv de huidige 50px. Morgen doet je sig het dus weer goed voor de mensen die kleurenonderschriften willen.

Aww yissss. Maakt het een stuk minder zakelijk denk ik :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Maar de punten?? Zijn die voor ALTIJD weg?

Er zijn geen punten meer, alles is omgezet naar een financieel saldo in de euro betalingseenheid. Punten zijn niet meer nodig in de nieuwe One2xs. Je kan niks meer verdienen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Maar de punten?? Zijn die voor ALTIJD weg?
Ja. Punten waren al geld waard (want een domeinnaam kostte 5 punten of 5 euro) en zijn nu omgezet naar geld.
Als je eerst 5 punten en 3 euro adverteertegoed had, dan heb je nu 8 euro tegoed gekregen waarmee je producten kunt aanschaffen. Net als eerst dus, alleen kun je niet meer aan punten (of saldo) komen door op advertenties te klikken. Simpelweg omdat niemand dat meer deed. Er is dit jaar voor 14 euro aan advertenties goedgekeurd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zeg prima gedaan One2xs team! Ik vind het design strak, héél erg lang gewacht op de nieuwe website en hier is die dan en wat is die prachtig geworden! Top update! Jammer dat het punten systeem weg is, maar goed moet wel goedkomen toch!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vraag: Kan je bijvoorbeeld nog wel handelen op het forum? Dat ik bijvoorbeeld mijn webhoting aanbied voor een xx aantal bedrag in euros? Want zo te zien is die ATM niet mogelijk? Misschien wel fijn als dit weer terug komt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nickxs (link):
Vraag: Kan je bijvoorbeeld nog wel handelen op het forum? Dat ik bijvoorbeeld mijn webhoting aanbied voor een xx aantal bedrag in euros? Want zo te zien is die ATM niet mogelijk? Misschien wel fijn als dit weer terug komt!
Je mag in geld handelen nu en ook niet-internet gerelateerde dingen verkopen. Of bedoel je dat niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Hoe krijg je dan in hemelsnaams tegoed?
Niet. Je hebt nu tegoed, in de toekomst wordt het mogelijk om tegoed bij te kopen, en verder reken je de producten af zoals iedereen dat al maanden doet: met geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is ff flink wennen die nieuwe One2xs maar zeker goed gelukt!
Klein nadeel is dat de buttons er best wel raar uitzien op iPhone.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):

Die grijze letters bedoel je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Christum (link):

Als je niet weet dat je de tijd moet hoveren op je mobiel, weet je inderdaad niet dat je een bericht kan quoten of melden.. Had daar zelf net al last van, maar op PC is het wel duidelijker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Christum (link):

Plaatje
Gaat om de submit/voorbeeld buttons. Ik vermoed dat de webkit style niet helemaal goed pakt.

Wouterr (link):
Lennard (link):
Christum (link):

Als je niet weet dat je de tijd moet hoveren op je mobiel, weet je inderdaad niet dat je een bericht kan quoten of melden.. Had daar zelf net al last van, maar op PC is het wel duidelijker!

Het hoveren voor quote op mobiel heb ik nog niet uitgeprobeerd smiley op pc was ik er al vrij snel achter smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christum (link):
Lennard (link):
Christum (link):

Plaatje
Gaat om de submit/voorbeeld buttons. Ik vermoed dat de webkit style niet helemaal goed pakt.

Wouterr (link):
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Het hoveren voor quote op mobiel heb ik nog niet uitgeprobeerd smiley op pc was ik er al vrij snel achter smiley
Dat was me bekend inderdaad maar kon ik niet meer voor vandaag fixen. Staat dus nog op de planning. Thanks voor het doorgeven in ieder geval.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Contact opnemen
Hier nog wel het probleem dat er op random paginas wel het contactformulier in het menu staat, en op andere niet.

Verder tof die updates
Edit: Zie dat One2xs links automatisch worden aangepast naar de paginanaam, vet gemaakt smiley Als je tijd vrij hebt hier ook een uitlegje over? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kitnkiller (link):
Contact opnemen
Hier nog wel het probleem dat er op random paginas wel het contactformulier in het menu staat, en op andere niet.

Verder tof die updates
Edit: Zie dat One2xs links automatisch worden aangepast naar de paginanaam, vet gemaakt smiley Als je tijd vrij hebt hier ook een uitlegje over? smiley

Denk een grote statische array of some sort met wat dynamische mogelijkheden, omdat Contact opnemen namelijk niet de titel en/of header van de pagina is o.i.d..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):
Kitnkiller (link):
Contact opnemen

Verder tof die updates

Denk een grote statische array of some sort met wat dynamische mogelijkheden, omdat Contact opnemen namelijk niet de titel en/of header van de pagina is o.i.d..

Soort van sitemap lijkt me inderdaad ja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op tablet ziet de layout er goed uit, hoef niet meer in te zoomen smiley

toevoeging op ma 17 oktober 2016, 18:12:51:

Wacht, waar zijn de feedbacks?!?!?!?!??????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen