Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Welkom op een gloednieuwe one2xs!

Aanbevolen berichten

Lennard (link):
Nickxs (link):
Vraag: Kan je bijvoorbeeld nog wel handelen op het forum? Dat ik bijvoorbeeld mijn webhoting aanbied voor een xx aantal bedrag in euros? Want zo te zien is die ATM niet mogelijk? Misschien wel fijn als dit weer terug komt!
Je mag in geld handelen nu en ook niet-internet gerelateerde dingen verkopen. Of bedoel je dat niet?

Volgensmij bedoeld Nick dat je ook kunt handelen met je tegoed. Zeker voor mensen die veel punten/advertentie tegoed hadden hebben nu een flink tegoed waar ze alleen producten mee kunnen kopen.

Misschien is het een optie om binnenkort het mogenlijk te maken om je tegoed op te waarderen en dit te kunnen doen met andere klanten/leden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Fix die spoilers >smiley

Geduld is een schone zaak. Lennard heeft nu andere zaken die eerst gefixt moeten worden, daarna komen de minder belangrijke zaken zoals de spoilers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Op tablet ziet de layout er goed uit, hoef niet meer in te zoomen smiley

toevoeging op ma 17 oktober 2016, 18:12:51:

Wacht, waar zijn de feedbacks?!?!?!?!??????

Is niet echt nodig als je niet kunt handelen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Dylan (link):
Op tablet ziet de layout er goed uit, hoef niet meer in te zoomen smiley

toevoeging op ma 17 oktober 2016, 18:12:51:

Wacht, waar zijn de feedbacks?!?!?!?!??????

Is niet echt nodig als je niet kunt handelen smiley

Maar dat komt toch terug?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Echt nice!

@Tessa en @Wouter, ik dacht dat jullie zeker wisten dat het concept (punten en advertenties) er niet uitgingen? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Echt nice!

@Tessa en @Wouter, ik dacht dat jullie zeker wisten dat het concept (punten en advertenties) er niet uitgingen? smiley

Schijn bedriegt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):
Jordy (link):
Echt nice!

Schijn bedriegt!

Hahah, maakt verder ook niet uit maar blij dat dit er helemaal uit is smiley
Ik heb toen in het begin al gezegd, gooi dat eruit en kijk naar de community want dat maakt One2xs nu bijzonder. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kitnkiller (link):
Contact opnemen
Hier nog wel het probleem dat er op random paginas wel het contactformulier in het menu staat, en op andere niet.

Verder tof die updates
Edit: Zie dat One2xs links automatisch worden aangepast naar de paginanaam, vet gemaakt smiley Als je tijd vrij hebt hier ook een uitlegje over? smiley

Aan de hand van de links van one2xs haalt hij gewoon de titel op. een preg_replace_callback() meen ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe zit het met de (sms/bel)-API eigenlijk? Voorheen kreeg je punten natuurlijk, maar ik zie dat het systeem niet meer werkt momenteel. Verdwijnt dat ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):
Hoe zit het met de (sms/bel)-API eigenlijk? Voorheen kreeg je punten natuurlijk, maar ik zie dat het systeem niet meer werkt momenteel. Verdwijnt dat ofzo?

Oja. smiley
Ik kan ze weer online brengen maar in uitgeklede vorm zonder transactieoverzichten erbij, heb je daar wat aan? Eventueel kun je wel een PM krijgen per betaling die er binnenkomt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Azdin (link):

Oja. smiley
Ik kan ze weer online brengen maar in uitgeklede vorm zonder transactieoverzichten erbij, heb je daar wat aan? Eventueel kun je wel een PM krijgen per betaling die er binnenkomt.
Dat zou wel chill zijn. smiley Hoeft echt niet heel uitgebreid te zijn nee, als t maar werkt iig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdin (link):
Lennard (link):
Azdin (link):

Oja. smiley
Dat zou wel chill zijn. smiley Hoeft echt niet heel uitgebreid te zijn nee, als t maar werkt iig.

Ga ik morgen (proberen te) fixen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Echt nice!

Ik heb nooit gezegd dat ik het zeker wist, het leek me alleen vrij sterk. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Lennard nice cp kun je nu ook van nieuwe, en is dit een cms? En waarom was het zo "secret"

Nee dit is geen cms...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Lijkt er wel op, de forum is het zelfde alleen ander kleuren

Dan kijk je niet helemaal goed denk ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jordy (link):
Echt nice!

Ik heb nooit gezegd dat ik het zeker wist, het leek me alleen vrij sterk. smiley

Zo kwam het anders wel over smiley

Ah, ik geniet ook dat ik toch een beetje gelijk heb hahah! smiley

toevoeging op di 18 oktober 2016, 07:13:37:

@Lennard, omdat je nu een nieuwe One2xs hebt gaan er dan ook dingen veranderen zoals promotie? Wil je oude leden hier naar toe halen door een e-mailtje te sturen naar iedereen?

Of is je plan om even helemaal geen reclame te maken voor One2xs? Kan ook, ben benieuwd hoe dat gaat gebeuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En ik weet niet of dat het al op de planning stond maar een mooier logo?
Denk dat het logo een grote opfrisbeur kan gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Momenteel moet je de nieuwe site nog zien als Beta. Als alles weer naar behoren werkt en alle bugs weer uit de code gehaald zijn gaat Lennard pas weer kijken naar promotie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen