Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Dylan

Het oude one2xs

Aanbevolen berichten

Ow nvm, zie nu pas dat dat gewoon verschilt welke pagina ik bezoek smiley

Onee smiley!

toevoeging op wo 19 oktober 2016, 18:32:55:

Tessa (link):
Tendmex (link):
Tessa (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Thats how waybackmachine rolls.

Toestraks waren Luuk en Jesse wel online, en nu Sevvlor Milan en Jurgen.

Hoe kan dat dan? smiley

Volgens mij was het bij de oude website dat hij in de online-lijst standaard een aantal namen toonde naast onbekende gebruiker. Maar idk for sure.

Oh, dat zou ook kunnen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Ow nvm, zie nu pas dat dat gewoon verschilt welke pagina ik bezoek smiley

Onee smiley!

toevoeging op wo 19 oktober 2016, 18:32:55:

Tessa (link):
Tendmex (link):

Toestraks waren Luuk en Jesse wel online, en nu Sevvlor Milan en Jurgen.

Hoe kan dat dan? smiley

Volgens mij was het bij de oude website dat hij in de online-lijst standaard een aantal namen toonde naast onbekende gebruiker. Maar idk for sure.

Oh, dat zou ook kunnen...

Anyway, waybackmachine maakt om de zoveel tijd een screenshot van een bepaalde pagina. En je kunt wel door de website heen navigeren, maar functionaliteiten zoals inloggen werken daarop niet. Ik vind het wel handig voor mn vroegere websites van Zikle bv.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ben ik de enige die de oude layout mooier vind dan deze layout? Vind dit er naar mijn mening erg goedkoop uitzien en niet meer community achtig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jorzwa (link):
Ben ik de enige die de oude layout mooier vind dan deze layout? Vind dit er naar mijn mening erg goedkoop uitzien en niet meer community achtig.

Tbh vind ik die vorige layout een veel goedkopere uitstraling hebben dan deze. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jorzwa (link):

Tbh vind ik die vorige layout een veel goedkopere uitstraling hebben dan deze. smiley

Het forum gedeelte is wel mooi maar de rest, dat blauwe en de header en de fonts in het blauwe is niet erg mooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jorzwa (link):
Tessa (link):
Jorzwa (link):

Het forum gedeelte is wel mooi maar de rest, dat blauwe en de header en de fonts in het blauwe is niet erg mooi.

Dus basically, als het blauw wordt vervangen door bijvoorbeeld oranje en er andere fonts gebruikt worden vind je de website er niet meer goedkoop uitzien? Makes a lot of sense.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jorzwa (link):
Tessa (link):

Dus basically, als het blauw wordt vervangen door bijvoorbeeld oranje en er andere fonts gebruikt worden vind je de website er niet meer goedkoop uitzien? Makes a lot of sense.

Soort van het is gewoon niet in verhouding ofzo kijk http://www.ictscripters.com/ eens als je zo die balken maakt ziet de website er heel anders uit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jorzwa (link):
Tessa (link):
Jorzwa (link):

Soort van het is gewoon niet in verhouding ofzo kijk http://www.ictscripters.com/ eens als je zo die balken maakt ziet de website er heel anders uit

Die site is ook zeer lelijk tbh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jorzwa (link):
Tessa (link):
Jorzwa (link):

Ik vind juist die website er cheap uitzien smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die vind ik ook weer te vol en daardoor te druk. Maar zo heeft iedereen weer zijn eigen voorkeur. smiley Ik houd wel van een overzichtelijke en rustige layout in ieder geval, al vond ik v1 wat warmer en daardoor knusser ogen (wat ook door het oranje kwam natuurlijk, maar een compleet oranje site was geen optie meer).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Die vind ik ook weer te vol en daardoor te druk. Maar zo heeft iedereen weer zijn eigen voorkeur. smiley Ik houd wel van een overzichtelijke en rustige layout in ieder geval, al vond ik v1 wat warmer en daardoor knusser ogen (wat ook door het oranje kwam natuurlijk, maar een compleet oranje site was geen optie meer).

Jawel joh, oranje achtergrond, oranje letters, oranje balkjes, oranje logo alles oranje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Ja maar er is nergens oranje behalven die lelijke logo
Jij zat een jaar geleden het hartst van iedereen te brullen dat er een nieuwe site moest komen en het concept moest veranderen, anders zou one2xs dood zijn ( Forum » Vragen » One2xs renovatie ).

Nu is de boel compleet herbouwd en doe ik mn best om one2xs weer nieuw leven in te blazen, en dan is het nog niet goed. Kom met suggesties om de boel beter te maken in plaats van structureel alles af te zeiken.

Jouw design is lekker mooi zeg.
Plaatje
Forum » Vragen » One2xs renovatie
mag ik pls je logo kopen? ruilen voor de oude lay.

smiley

</rant>

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja nogal smiley

Het was idd niet mooi, het was snel gemaakt,
Ik had alleen wat moderns verwacht sorry hoor

En als ik suggesties heb word het altijd afgekaffert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Ja nogal smiley

Het was idd niet mooi, het was snel gemaakt,
Ik had alleen wat moderns verwacht sorry hoor

En als ik suggesties heb word het altijd afgekaffert

Suggesties? Lelijke logo en dan vind je het gek dat je afgekaffert wordt, je doet het zelf namelijk ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sorry maar dat design van mcpoesen is toch veel mooier dan wat we nu hebben????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, maar ik had gewoon iets modern dit voorbeeld wou ik laten zien dat een moderne website ongeveer zo is met rechte lijnen.

P.s. Dat was een lelijk voorbeeld het was met paint gemaakt dus laat dat achterwegen

Bedankt voor de sarcasme ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Nee, maar ik had gewoon iets modern verwacht

P.s. Dat was een lelijk voorbeeld het was met paint gemaakt dus laat dat achterwegen

Bedankt voor de sarcasme ...

Ik vind dit anders aardig modern.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Modern is recht etc kijk naar darkspigot.com dat is modern

Ik denk dat jouw smaak en mijn smaak in kwestie van modern heel ver uit elkaar liggen. Even goed kun je het mensen niet kwalijk nemen dat ze je in de zeik nemen want je zegt eerst A, vervolgens B, dan weer A en dan weer C. Je veranderd nog sneller van mening als ik van maandverband.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen