Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Dylan

Het oude one2xs

Aanbevolen berichten

Ik snap dit echt niet hoor, men loopt constant te zeuren dat one2xs toe is aan vernieuwing en misschien wel een nieuwe layout, nu is er eindelijk een nieuwe layout wordt daar weer continu commentaar op geleverd terwijl ik toch vrij zeker ben dat 75% van deze personen zelf niet eens met een redelijk design op de proppen zouden kunnen komen (omdat ze simpelweg niet creatief genoeg zijn of niet met Photoshop overweg kunnen en noem maar op).

Nu maakt dat verder niet zo veel uit, maar het komt er gewoon op neer dat er altijd wat te klagen moet zijn hier, wordt daar een beetje moe van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Ik snap niet wat mensen zo lelijk vinden aan het font. smiley Vindt iedereen een serif font sowieso lelijk, of is het puur dit ene font?

Het ding is denk ik meer dat serif fonts worden gebruikt om grote stukken tekst, zoals krantenartikelen en boeken makkelijker te kunnen lezen. Serif fonts kunnen als titel mooi zijn, wanneer het font meer de ruimte krijgt, nu is dat nog niet helemaal zo en daardoor oogt het wat rommelig.

Als je kijkt naar bijvoorbeeld:
https://www.scotch-soda.com/nl/nl/heren of https://d13yacurqjgara.cloudfront.net/users/16155/screenshots/3028940/artboard_copy.png

Dan kun je zien dat er veel meer ruimte rondom het font is, misschien kun je wat experimenteren met de letter-spacing etc.

Maar goed ik vind de lay-out op dit moment ook wel prima.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Kingunit (link):
Rik (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Veel te plat. Ziet er echt niet uit als je het mij vraagt.

Wat is daar mis mee dan? Ik bedoel, tegenwoordig zijn flat designs populair. Gradients en schaduwen zijn gewoon super ouderwets.

Hey, het is gewoon mijn mening. Ik vind het er te goedkoop uit zien..

Bedoelde het ook niet lullig maar dacht misschien dat jij een specifieke reden had.

toevoeging op ma 31 oktober 2016, 14:49:00:

Tessa (link):
Ik snap dit echt niet hoor, men loopt constant te zeuren dat one2xs toe is aan vernieuwing en misschien wel een nieuwe layout, nu is er eindelijk een nieuwe layout wordt daar weer continu commentaar op geleverd terwijl ik toch vrij zeker ben dat 75% van deze personen zelf niet eens met een redelijk design op de proppen zouden kunnen komen (omdat ze simpelweg niet creatief genoeg zijn of niet met Photoshop overweg kunnen en noem maar op).

Nu maakt dat verder niet zo veel uit, maar het komt er gewoon op neer dat er altijd wat te klagen moet zijn hier, wordt daar een beetje moe van.

Nou nou ... Er is ons toch gevraagd wat beter kon? Zolang wij opbouwende kritiek geven en voorbeeld etc. is er niks mis met commentaar neem ik aan. Als je met zn allen meedenkt maak je One2xs toch ook beter. Je front-end kan veel invloed hebben op de omzet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Je doet nou net of dat jij het design moet maken voor One2xs? Lennard kan zich eigen wel verwoorden als hij dat nodig vindt. Blijf dan ook niet voor Lennard praten. Heel irritant namelijk.

Het design, je kan altijd punten verbeteren? Volgens mij zit One2xs nog steeds in de beta versie? Logisch dat niet alles in een keer goed is. En nee, ik kan geen design maken maar geef na mijn mening wel positieve feedback net zoals alle andere hier. Mijn kwaliteiten liggen ook niet in het ontwerpen of programmeren, laat mij maar lekker marketing skills doen. Die zijn net zo belangrijk.

En als je moe wordt van kritiek, ga met je muis naar het kruisje toe en sluit dit venster dan. Dan hoor je gewoon niet thuis op een forum. Op een forum is namelijk altijd opbouwende kritiek. In dit geval gaat het over het ontwerp van One2xs. Klik je een pagina verder heb je weer een andere discussie.

Nogmaals, niemand zit hier One2xs af te kraken.

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Tessa (link):

Je doet nou net of dat jij het design moet maken voor One2xs? Lennard kan zich eigen wel verwoorden als hij dat nodig vindt. Blijf dan ook niet voor Lennard praten. Heel irritant namelijk.

Het design, je kan altijd punten verbeteren? Volgens mij zit One2xs nog steeds in de beta versie? Logisch dat niet alles in een keer goed is. En nee, ik kan geen design maken maar geef na mijn mening wel positieve feedback net zoals alle andere hier. Mijn kwaliteiten liggen ook niet in het ontwerpen of programmeren, laat mij maar lekker marketing skills doen. Die zijn net zo belangrijk.

En als je moe wordt van kritiek, ga met je muis naar het kruisje toe en sluit dit venster dan. Dan hoor je gewoon niet thuis op een forum. Op een forum is namelijk altijd opbouwende kritiek. In dit geval gaat het over het ontwerp van One2xs. Klik je een pagina verder heb je weer een andere discussie.

smiley

Je voelt je overduidelijk aangesproken terwijl je zelf ook al aangeeft dat je opbouwende kritiek geeft, dat is wat anders als alleen maar klagen en zeuren over wat er niet goed is maar niet zelf met oplossingen of verbeteringen komen, want er zijn ook mensen die dát doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jordy (link):
Tessa (link):

smiley

Je voelt je overduidelijk aangesproken terwijl je zelf ook al aangeeft dat je opbouwende kritiek geeft, dat is wat anders als alleen maar klagen en zeuren over wat er niet goed is maar niet zelf met oplossingen of verbeteringen komen, want er zijn ook mensen die dát doen.

Ik voel me niet aangesproken, inderdaad. Ik heb in dit topic nog niemand horen klagen, er zijn mensen die een schets maken om alles te verduidelijken. Hoezo alleen maar klagen?

Een website is nooit goed er zijn altijd dingen die beter kunnen. En nogmaals, ik heb ook zo mijn ideeën maar ik kan geen ontwerp maken. Betekend dit dan dat ik geen kritiek mag geven?

Niemand verplicht je om dit topic te lezen en volgens mij ben je nog steeds niet degene die updates moet uitvoeren? Dat doet Lennard. smiley Ik snap jou probleem niet zo goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen