Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
bartv

Spoiler in onderschrift

Aanbevolen berichten

Bij een spoiler in het onderschrift bij bijvoorbeeld Tendmex, opent bij het klikken op deze spoiler de bovenste spoiler.

Om het nader uit te leggen, iemand heeft een spoiler in zijn onderschrift. Deze gebruiker post meerdere malen op één pagina iets. Wanneer er dan op de spoiler geklikt wordt van het laatste bericht van die gebruiker op die pagina, opent de spoiler die bij de eerste post van deze gebruiker staat van die pagina smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update. smiley Dank voor de melding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij opent inderdaad nu wel de goede spoiler. De screen is alleen maar voor een klein stukje zichtbaar. Maar daar was je al mee bezig toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Hij opent inderdaad nu wel de goede spoiler. De screen is alleen maar voor een klein stukje zichtbaar. Maar daar was je al mee bezig toch?
Jep, morgen kun je de kleuren- en accepteerhogereonderschriftenoptie aanzetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even aanvulling op de spoilers:

als ik de spoiler openklik staat er nog steeds klik om de spoiler te openen. Ik neem aan dat dit klik op de spoiler te sluiten moet worden. Dit is zowel bij de onderschriften als de gewone berichten.

Bovendien als ik een spoiler open dan verdwijnt het onderste deel van de border, daarbij laat hij in het onderschrift maar een deel van de spoiler zien, dit waarschijnlijk omdat er een max height aan de onderschriften zit (hieronder een bericht-spoiler, daarin gebeuren de bovenstaande problemen niet. Dit is dus puur onderschrift-gericht).

Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update. smiley Dank voor de melding.

Kun je hem niet zo instellen als je een spoiler opent je unlimited hebt. Nu is hij maar half smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Lennard (link):

Kun je hem niet zo instellen als je een spoiler opent je unlimited hebt. Nu is hij maar half smiley
Jahoor, kan ook gewoon die hele hoogtebeperking er uithalen. Wordt gewijzigd bij de volgende update.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Tendmex (link):
Lennard (link):

Jahoor, kan ook gewoon die hele hoogtebeperking er uithalen. Wordt gewijzigd bij de volgende update.

Ja vind niet erg dat die beperking er is, maar hij staat niet voor niks in een spoiler (Dus om de beperking te omzeilen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Lennard (link):
Tendmex (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ja vind niet erg dat die beperking er is, maar hij staat niet voor niks in een spoiler (Dus om de beperking te omzeilen)
True. De beperking is nu weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Tendmex (link):
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

True. De beperking is nu weg.

Toppie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen