Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
mcpoesen

Hosting beginnen

Aanbevolen berichten

Bij het starten van een eigen onderneming komt veel kijken. Misschien wel meer dan je eigenlijk verwacht. Daarnaast, waarom een hosting bedrijf? Hoe ga je dat aanpakken? Waarom moeten mensen klant bij jou worden, i.p.v. bij een (van de honderden) concurrent(en)? Heb je al een bedrijfsplan opgesteld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ik kan je alleen vertellen dat dit een verzadigde markt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Ik kan je alleen vertellen dat dit een verzadigde markt is.

Héél erg verzadigd. Je moet echt een goed nieuw concept hebben of cheap zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mcpoesen (link):
Ja die zijn er dus nietmeer ;(

"Die zijn er dus niet meer"? Concepten? Tuurlijk! De IT branche vernieuwt continue, er zijn continue nieuwe dingen. Wees innovatief! Ik zou wel de tip willen geven even te wachten of meer ervaring op te bouwen en daarna pas een goede start maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou sowieso even rondkijken op webhostingtalk (specifiek de Running a Web Hosting Business categorie), daar zitten namelijk altijd wat interessante topics tussen die ik zelf graag ook lees smiley

Ik ga er van je profiel uit dat je 15 bent, dus neem nog drie jaar de tijd om veel te leren over IT, netwerken & servers (misschien zelfs een opleiding ICT?) en wanneer je 18 bent en nog steeds de motivatie hebt zou ik er gewoon voor gaan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien kan je eens in je buurt kijken of er nog mensen zijn die webhosting zoeken, en deze dan op een reseller-account plaatsen. Zo kan je zelf de boel beheren, en hoef je niet voor al te technische zaken verantwoordelijk te zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een verzadigde mark moet je nooit in willen beginnen. Als iedereen met de wind mee vaart moet je juist de koers omzetten naar de andere richting. Kom met een nieuw concept en je hebt gelijk je mensen. Een goed product verkoopt zich zelf. Zorg dat mensen je weten te vinden.

Maar op een leeftijd als jouw zou ik eerlijk gezegd geen eigen bedrijf willen starten. Het klinkt allemaal leuk maar er komt ook een hele boekhouding erbij kijken waar je wel de verantwoordelijkheid voor draagt. Creatief boekhouden wil de KvK en belastingdienst niet zien hé smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Een verzadigde mark moet je nooit in willen beginnen. Als iedereen met de wind mee vaart moet je juist de koers omzetten naar de andere richting. Kom met een nieuw concept en je hebt gelijk je mensen. Een goed product verkoopt zich zelf. Zorg dat mensen je weten te vinden.

Beetje tegenstrijdig wat je hier zegt, eerst zeg je dat je juist niet in een verzadigde markt moet willen beginnen terwijl je vervolgens verteld dat dit wel kan als je maar met een vernieuwend concept komt.

Ondernemen moet je vooral doen, omdat je het leuk vind om aan je onderneming te werken en niet omdat je geld wilt verdienen. Je moet vooral doen wat je leuk vind en niet geforceerd allerlei manieren om geld te verdienen te zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Jordy (link):

Beetje tegenstrijdig wat je hier zegt, eerst zeg je dat je juist niet in een verzadigde markt moet willen beginnen terwijl je vervolgens verteld dat dit wel kan als je maar met een vernieuwend concept komt.

Ondernemen moet je vooral doen, omdat je het leuk vind om aan je onderneming te werken en niet omdat je geld wilt verdienen. Je moet vooral doen wat je leuk vind en niet geforceerd allerlei manieren om geld te verdienen te zoeken.

In eerste instantie zei ik inderdaad dat je niet in die markt moet willen beginnen. Als je het dan toch wil doen kun je beter maar met een vernieuwend concept komen in plaats van nog een hosting bedrijf te starten. Daar moet je te veel moeite voor doen om er tussen te komen. Want je kan wel zeggen dat je service verleend maar dan moeten klanten dat als nog weten.

Ondernemen moet je ook willen doen, als je dat wil doen moet je gaan kijken wat haalbaar is. Als je dat niet doet kom je er niet in het leven. Want iets doen wat leuk is maar er niks op verdienen heeft weinig zin hé.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
...

Ik heb nu een baan bij Windhoos-Servers veel betere kwaliteit dan hier pffff

toevoeging op ma 24 oktober 2016, 12:22:23:

En goedkoper

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Mcpoesen (link):
...

Ik heb nu een baan bij Windhoos-Servers veel betere kwaliteit dan hier pffff

toevoeging op ma 24 oktober 2016, 12:22:23:

En goedkoper

Prima... En wat een naam tho smiley!

Ik wil niet lullig zijn maar welk kind is dit? https://<hihahowegdrmeeoxoxoxoxSevvlor> nl.nl focking hell smiley en lekker koos-KVK-loos

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Super cute deze discussie, maar ik heb dr geen trek in. Je maakt alleen nu wel reclame voor een ander bedrijf op het forum van One2xs. Als jij graag er wil werken, ga je gang. Ik kan je nu persoonlijk helemaal niet meer serieus nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...