Dylan 1 Geplaatst 17 oktober 2016 Mag die gewoon net zo hoog als eerder? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wouterr 2 Geplaatst 17 oktober 2016 Dylan (link): Mag die gewoon net zo hoog als eerder? Staat een update voor klaar, heeft @Lennard gezegd. Topic kan ik alleen zo niet vinden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 17 oktober 2016 Wouterr (link): Dylan (link): Mag die gewoon net zo hoog als eerder? Staat een update voor klaar, heeft @Lennard gezegd. Topic kan ik alleen zo niet vinden. Dit inderdaad, database moet aangepast worden (extra kolom erbij), dus dat doe ik als het rustig is. Morgen kun je oudeonderschriftenstijl activeren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 17 oktober 2016 Foruminstellingen Padaa Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 18 oktober 2016 Lennard (link): Foruminstellingen Padaa Dankje Lennie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites