Tessa 0 Geplaatst 17 oktober 2016 Ik vind het persoonlijk best storend dat bij een subforum bovenaan de link markeer alle fora als gelezen staat, en ik helemaal naar beneden moet scrollen voor de link markeer alle topics als gelezen en maak nieuw topic. Ik ben nu geneigd om op de link bovenaan te klikken i.p.v. onderaan. En ik denk dat er toch wel een mogelijkheid moet zijn om die link van nieuw topic aan de bovenkant toe te voegen, zodat het ook gebruiksvriendelijk is voor mensen met een kleine resolutie scherm. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 18 oktober 2016 Zo beter? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 18 oktober 2016 Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 18 oktober 2016 Dylan (link): Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Mooie aanname, als ik mijn browser op volledig scherm open niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 18 oktober 2016 Robindh (link): Dylan (link): Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Mooie aanname, als ik mijn browser op volledig scherm open niet. Doe je dat dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 18 oktober 2016 Dylan (link): Robindh (link): Dylan (link): Klik om eerdere quotes te tonen Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Mooie aanname, als ik mijn browser op volledig scherm open niet. Doe je dat dan? Op Mac OS is dat best normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 18 oktober 2016 Dylan (link): Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Omdat ie ook op de oude site stond en ik het wel handig vond; ik ging er vanuit dat het wel voor meer leden zou zijn. Bovendien geeft het de pagina een actueel gevoel vind ik, als je ergens de tijd ziet staan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 18 oktober 2016 Lennard (link): Zo beter? Ik vind van wel, dank Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 21 oktober 2016 Lennard (link): Dylan (link): Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Omdat ie ook op de oude site stond en ik het wel handig vond; ik ging er vanuit dat het wel voor meer leden zou zijn. Bovendien geeft het de pagina een actueel gevoel vind ik, als je ergens de tijd ziet staan. Ik ben het helemaal met je eens en idd voor mac gebruikers als ze fullscreen hebben dan zien wij de tijd niet zomaar Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 21 oktober 2016 Keffe (link): Lennard (link): Dylan (link): Klik om eerdere quotes te tonen Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Omdat ie ook op de oude site stond en ik het wel handig vond; ik ging er vanuit dat het wel voor meer leden zou zijn. Bovendien geeft het de pagina een actueel gevoel vind ik, als je ergens de tijd ziet staan. Ik ben het helemaal met je eens en idd voor mac gebruikers als ze fullscreen hebben dan zien wij de tijd niet zomaar Doe ik toch nog iets goeds voor mac gebruikers Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
keffe 1 Geplaatst 21 oktober 2016 Lennard (link): Keffe (link): Lennard (link): Klik om eerdere quotes te tonen Dylan (link): Lennard (link): Zo beter? Waarom staat die tijd daar btw? Iedereen heeft wel ergens een klokje staan? Omdat ie ook op de oude site stond en ik het wel handig vond; ik ging er vanuit dat het wel voor meer leden zou zijn. Bovendien geeft het de pagina een actueel gevoel vind ik, als je ergens de tijd ziet staan. Ik ben het helemaal met je eens en idd voor mac gebruikers als ze fullscreen hebben dan zien wij de tijd niet zomaar Doe ik toch nog iets goeds voor mac gebruikers +1 voor lennard Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites