Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Bediening vervelend op mobiel

Aanbevolen berichten

Gast
Hai,

Kon zo snel niet vinden of iemand hier al een opmerking over gemaakt had. Het bedienen van bijvoorbeeld het citeren, melden etc is echt bijna niet te doen op een touch-device. Onhover werkt niet goed net touch-apparaten.

(Er waren ook nog andere onderdelen, kan jk zo snel even niet meer naar boven halen. Heb je er meer? Post :3)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ben ik de enigste die het probleem heeft met snel scrollen op mobiel?
Wanneer ik snel scroll wordt de pagina blurry en worden profielfotos heel groot smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet ook niet of ik fan ben van de hover-opties. Sowieso mis ik de icoontjes wel een beetje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Ik weet ook niet of ik fan ben van de hover-opties. Sowieso mis ik de icoontjes wel een beetje smiley
Vind je het niet veel te druk met allemaal icoontjes?

Al moet het op mobiel indd ander.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Rik (link):

Als je goede icoontjes kiest die rustig zijn + ze genoeg ruimte geeft zal het niet veel drukker worden. Zeker niet als ze dezelfde grijze kleur krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Rik (link):

Misschien als je font-awesome icoontjes gebruikt dat het er wel netter uit ziet dan al die verschillende kleurtjes aan icoontjes.
En voor ons maakt het natuurlijk niet uit dat we nog tig extra icoontjes hebben. :-D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Rik (link):

Slotje, Potloodje Sticky - Grijs en Oranje. Zo druk is dat toch niet? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien is het een idee om de opties PM en meld onder de gebruikersnaam zelf te zetten. Dus dat je dit krijgt:
• Tessa
Klant (Lid?)
Plaatje
Actief sinds 7 dec 08
4.652 berichten

Stuur een privé bericht
Meld deze gebruiker

En dat je dan in het bericht, tussen de tijd en het berichtnummer het linkje quote kunt zetten? Is maar een suggestie overigens smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar je meldt een bericht en niet de gebruiker, en je stuurt een PM naar aanleiding van een bericht en PMt niet specifiek die gebruiker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Maar je meldt een bericht en niet de gebruiker, en je stuurt een PM naar aanleiding van een bericht en PMt niet specifiek die gebruiker.

Stonden die functionaliteiten in de vorige website niet ook gewoon onder de gebruiker. Neem aan dat je zoiets in kunt bouwen dat het bericht-afhankelijk is als je op die links klikt.
En dan maak je ervan meld dit bericht or whatsoever.

Ik probeer alleen mee te denken om het hoverprobleem op te lossen voor mobiele gebruikers smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Lennard (link):

Stonden die functionaliteiten in de vorige website niet ook gewoon onder de gebruiker. Neem aan dat je zoiets in kunt bouwen dat het bericht-afhankelijk is als je op die links klikt.
En dan maak je ervan meld dit bericht or whatsoever.

Ik probeer alleen mee te denken om het hoverprobleem op te lossen voor mobiele gebruikers smiley

Nope, die stonden op dezelfde plek. Alleen dan volgensmij met icons en niet hover-achtig. Ik denk dat het beste zou zijn om een alternatief te bieden op mobiel, maar op PC wel zo te houden. VInd het namelijk wel arg fancy.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou gewoon grijze icoontjes doen, voor zowel op desktop als op iPhone.

Dit ziet er leuk uit alleen het werkt niet fijn.
dan moet je gaan kiezen tussen praktisch of mooi, dan zou ik toch eerder keuzen voor praktisch. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):

dan moet je gaan kiezen tussen praktisch of mooi, dan zou ik toch eerder keuzen voor praktisch. smiley

En voor de mensen met een Android of Windows phone dan? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Tessa (link):
Jordy (link):

En voor de mensen met een Android of Windows phone Mobiel apparaat met touchscreen dan? smiley

Zo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Tessa (link):
Jordy (link):

En voor de mensen met een Android of Windows phone Mobiel apparaat met touchscreen dan? smiley

Zo?

En voor de mensen met een mobiel apparaat zonder touchscreen? (want ja die bestaan nog).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien die leuke hover weghalen als de gebruiker op een mobiel apparaat zit en dan gewoon iets als "dinsdag 18 oktober 2016, 18:57:44 • quote • PM • meld • #19"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jordy (link):

En voor de mensen met een Android of Windows phone dan? smiley

Oja oeps, Android en Windows phone tellen natuurlijk ook gewoon mee hoor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Misschien die leuke hover weghalen als de gebruiker op een mobiel apparaat zit en dan gewoon iets als "dinsdag 18 oktober 2016, 18:57:44 • quote • PM • meld • #19"

Misschien kan dan de datum en tijd links worden uitgelijnd en de rest rechts?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Zo beter?

Ik vind tekst mooier dan deze icons (en tekst is makkelijker mobiel omdat breder); wat vinden jullie?

Dit is beter, al zou ik een tooltip erbij maken met de functie.
Is net wat duidelijker. Persoonlijk vind ik het beter kijken hoor smiley

Eerlijk gezegd zou ik me over mobiel niet zon zorgen over maken, volgens mij is het de bedoeling dat de website nog helemaal reponsive werd gemaakt?? Dan kan je beter een goede desktop versie en later een goede mobiele versie maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Lennard (link):
Zo beter?

Ik vind tekst mooier dan deze icons (en tekst is makkelijker mobiel omdat breder); wat vinden jullie?

Dit is beter, al zou ik een tooltip erbij maken met de functie.
Is net wat duidelijker. Persoonlijk vind ik het beter kijken hoor smiley

Eerlijk gezegd zou ik me over mobiel niet zon zorgen over maken, volgens mij is het de bedoeling dat de website nog helemaal reponsive werd gemaakt?? Dan kan je beter een goede desktop versie en later een goede mobiele versie maken.
Nouja, daarom moet ik me juist zorgen maken over hoe het mobiel werkt. Veel bezoekers bezoeken de site mobiel, en als je dan niet kunt quoten ofzo dan is dat vreselijk irritant.

Tooltop is een goede suggestie; ik wacht nog even af wat de rest ervan vindt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites