Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
mcpoesen

One2xs chat

Aanbevolen berichten

Het forum is toch de plek om met elkaar te communiceren?
Livechat is vroeger nauwelijks gebruikt dacht ik.

Ik denk dat dit topic wel op slot kan want een livechat heeft geen zin, heb je twee dingen door elkaar lopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Het forum is toch de plek om met elkaar te communiceren?
Livechat is vroeger nauwelijks gebruikt dacht ik.

Ik denk dat dit topic wel op slot kan want een livechat heeft geen zin, heb je twee dingen door elkaar lopen.

Helemaal mee eens smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er was een chat maar die werd nauwelijks gebruikt. Zon chat werkt alleen als mensen er de hele avond blijven plakken of als je afspreekt hoe laat je met zn allen naar de chat gaat. Maar dat doet dus weer niemand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wellicht een leuke functionaliteit, maar dan moet hij wel meer gepromoot worden. Ergens een klein veldje over de site als er iemand in de chat zit, bijv.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Of gewoon een live chatbox linksonder je scherm. Al denk ik dat het dan funest wordt voor het aantal forumberichten en bovendien heel hinderlijk is als je geen chat wil en hier enkel zit voor je producten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil opzich wel een chat. Bij de vorige was er nooit iemand dus daar keek ik nooit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Of gewoon een live chatbox linksonder je scherm. Al denk ik dat het dan funest wordt voor het aantal forumberichten en bovendien heel hinderlijk is als je geen chat wil en hier enkel zit voor je producten.

Dan maak je er een instelling bij, dat als je geen interesse hebt in de chatbox die ook niet wordt weergegeven op je pagina. En als je er wel interesse voor krijgt na verloop van tijd zet je hem gewoon aan?

Vind dat live chatbox idee wel leuk, houd je ook makkelijker in de gaten dan een aparte pagina.

edit: Je kan, als je wil, bouwen en online zetten en als t dan toch niet zo actief gebruikt wordt er alsnog uit halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen