Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jordy

Forum catogorie

Aanbevolen berichten

Tessa (link):
Jordy (link):
Ik snap dat je het forum ook niet openbaar wil hebben en dat is ook nooit het idee geweest. Maar na 500 posts heb je wel een idee van een persoon. Dat hij opzich automatisch toegang zou mogen krijgen.

Maar het idee was dat iedereen die meer dan x aantal maanden lid is en x aantal posts heeft lid mag worden. Terwijl daartussen ook leden zitten die zich misdragen (in het verleden 95% waarschuwingsniveau hadden bv). Wil niet heel kieskeurig doen, maar dat soort mensen heb ik persoonlijk liever niet in JOE?

Maar die mensen kunnen zich eigen ook verbeterd hebben, dus dan kijk je alleen naar 95& waarschuwingsniveau.. De drukke jaren van One2xs heb ik ook wel eens een waarschuwing gekregen maar dat wil niet zeggen dat ik me eigen misdraag. Het is en blijft altijd lastig om daar de juiste balans in te vinden hoor...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Tessa (link):
Of even in privé smiley
Nah, de JOE-ers moeten er eigenlijk ook bij betrokken zijn.

Maar OT:

Ik heb nu Aanbiedingen en Aanvragen samengevoegd tot een nieuw forum Handelen. Met tags kun je onderscheid maken tussen een aanbieding of een aanvraag. Ik verwacht dat nu het puntengebeuren weg is daar minder topics worden aangemaakt, dus dan is er ruimte om een nieuw Hardware subforum erbij te maken.

Ik weet alleen niet echt wat nou een goede indeling is. Nu hangen er 8 fora onder Overige, waardoor overige helemaal niet zo overige meer is.

one2xs
- Mededelingen
- Vragen
- Suggesties
- Bugs
Internet en technologie
- Webwereld
- Hardware
- Tutorials
Vermaak en vrije tijd
- Handelen
- Ondernemen
- Offtopic
- Onzin
- Games

Prijsvragen & Contests schuif ik dan onder games
Iemand nog suggesties?

Dan moet je Games ook bij Technologie doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Tessa (link):
Jordy (link):
Ik snap dat je het forum ook niet openbaar wil hebben en dat is ook nooit het idee geweest. Maar na 500 posts heb je wel een idee van een persoon. Dat hij opzich automatisch toegang zou mogen krijgen.

Maar het idee was dat iedereen die meer dan x aantal maanden lid is en x aantal posts heeft lid mag worden. Terwijl daartussen ook leden zitten die zich misdragen (in het verleden 95% waarschuwingsniveau hadden bv). Wil niet heel kieskeurig doen, maar dat soort mensen heb ik persoonlijk liever niet in JOE?

Maar die mensen kunnen zich eigen ook verbeterd hebben, dus dan kijk je alleen naar 95& waarschuwingsniveau.. De drukke jaren van One2xs heb ik ook wel eens een waarschuwing gekregen maar dat wil niet zeggen dat ik me eigen misdraag. Het is en blijft altijd lastig om daar de juiste balans in te vinden hoor...

Ik doel dan ook vooral op de mensen die zich na al die tijd nog steeds misdragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jordy (link):
Tessa (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ik doel dan ook vooral op de mensen die zich na al die tijd nog steeds misdragen.

Ja maar die horen zowiezo niet op het forum thuis..

Ik vond het idee van Lennard namelijk wel een goeie, mensen na een aantal posts toe laten en strenger modereren? Desnoods gewoon een moderator erbij nemen om actief het JOE te controleren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites