Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Luuko

Plaatje

Aanbevolen berichten

Dat komt doordat hun webserver een bad request pagina teruggeeft als de camo m probeert in te laden. Eens kijken of ik dat fixen kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap het trouwens niet helemaal, volgens de documentatie moet de laatste URL de absolute URL zijn, hoezo is dat bij jou dan niet zo, @Lennard? Nevermind, kan niet lezen. Zal het is debuggen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier werkt het gewoon:

Klik om de spoiler te openen

toevoeging op vr 21 oktober 2016, 00:36:49:

Lennard (link):
Dat komt doordat hun webserver een bad request pagina teruggeeft als de camo m probeert in te laden. Eens kijken of ik dat fixen kan.

Weet je zeker dat je je niet verwart met de favicon? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):
Hier werkt het gewoon:

Lennard (link):

Ja, mijne nokt ermee omdat ie een text/html error van Cloudflare (waar zij achter draaien) krijgt. Heel merkwaardig dat ie dat bij jou wel doet, zal er binnenkort nog eens naar kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Wouterr (link):
Hier werkt het gewoon:

Lennard (link):

Ja, mijne nokt ermee omdat ie een text/html error van Cloudflare (waar zij achter draaien) krijgt. Heel merkwaardig dat ie dat bij jou wel doet, zal er binnenkort nog eens naar kijken.

Ahh, nee. Makes sense, vermoed ik. Zij hebben bij bepaalde bezoekers wss de "DDoS protectie" aanstaan, waardoor je een soort captive portal krijgt, alvorens je naar de website zelf gaat. Waarschijnlijk ziet Cloudflare de Camo als een "bedreiging".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een idee, hoewel ik Camo nog niet helemaal ken.
Kan je niet de headers aanpassen van Camo, zodat hij denkt dat het een normale bezoeker is? Ik weet niet op grond van welke reden hun het CloudFlare portal zullen tonen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Een idee, hoewel ik Camo nog niet helemaal ken.
Kan je niet de headers aanpassen van Camo, zodat hij denkt dat het een normale bezoeker is? Ik weet niet op grond van welke reden hun het CloudFlare portal zullen tonen.

Vermoed dat dat helaas niet zal werken, maar kan allicht geprobeerd worden! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Afbeeldingen in onderschriften laden soms ook niet en als je er op klikt dan werken ze wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen