Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
ben

Mening gezocht!

Aanbevolen berichten

Dag luitjes!

Ik ben volop in de weer met de website voor mijn toekomstige zaak omtrent geschenkpakketten en alles wat daarmee te maken heeft.
Een kritische kijk op mijn werk tot nu toe is dan ook meer dan welkom!

Heb jij 5 minuten tijd? Super! Laten we een kijkje nemen..
Ga naar
Codeblok:
1
https://treasurexpert.com
en voer het wachtwoord login in.

Alvast bedankt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Het is een besloten forum? smiley

toevoeging op zo 23 oktober 2016, 21:50:24:

Daarnaast staat je link als tekst, wordt alsnog als keyword opgeslagen dan geloof ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zie al een aantal schoonheids dingetjes van je site:
Winkelwagen in de sidebar is heel onduidelijk ook de plaatjes die daarin staan.
Bij de lijnen van alle 2 resultaten staat de border bottom lager dan de lijn ernaast.
Winkelwagen icoontje groter en de prijs ernaast weghalen (misschien de aantal boven bij de winkelwagen zetten)
Het aanbieding tekentje wat netter maken. Nu wordt het zomaar afgesneden en is het allemaal maar op mekaar geplakt.

Misschien ook handig om een popup te tonen als je een product aan je winkelwagen hebt toegevoegd. Dus dat je dan kun klikken op verder winkelen of naar winkelwagen

Dit zijn vooral schoonheids puntjes en puntjes die ik zo snel heb gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Ik zie al een aantal schoonheids dingetjes van je site:
Bij de lijnen van alle 2 resultaten staat de border bottom lager dan de lijn ernaast.
Winkelwagen icoontje groter en de prijs ernaast weghalen (misschien de aantal boven bij de winkelwagen zetten)
Het aanbieding tekentje wat netter maken. Nu wordt het zomaar afgesneden en is het allemaal maar op mekaar geplakt.

Misschien ook handig om een popup te tonen als je een product aan je winkelwagen hebt toegevoegd. Dus dat je dan kun klikken op verder winkelen of naar winkelwagen

Dit zijn vooral schoonheids puntjes en puntjes die ik zo snel heb gezien.

Quote:

Wat denk je van een onhover-plaatje dan?
Dat als je met je muis erover gaat dat je uitvergroot ziet wat het is.

Quote:

Ik snap je niet helemaal denk ik smiley
Alhier zien de lijnen er goed uit:
Plaatje

Quote:

Het winkelwagentje ga ik weghalen uit het menu op de desktop versie, aangezien hij toch duidelijk zichtbaar is op elke pagina in de sidebar smiley

Quote:

Doe ik, thanks! smiley

Quote:

Persoonlijk vind ik dit zeer irritant, maar is dit iets wat courant toegepast wordt om achtergelaten winkelwagentjes te vermijden? smiley Zoja, kan ik het wel even bekijken natuurlijk.

@Keffe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben niet zo van de technische dingen maar meer van de vormgeving, waar ik me aan irriteer is als ik het sub-menu van de dropdown openklap deze niet gelijk loopt met de rand (scheelt een paar pixels, hieronder een afbeelding ter verduidelijking).
Plaatje

Daarnaast lijkt het me verstand om bij het telefoonnummer het netnummer +32 4 ... ect te zetten aangezien je mogelijk ook Nederlandse klanten gaat krijgen. Tenzij je doelgroep echt puur voor Belgische klanten is natuurlijk. Maak er dan ook meteen een link van, als mensen programmas zoals Skype op hun computer hebben linkt het telefoonnummer direct door daarheen.

Bovendien vind ik het persoonlijk een beetje vreemd dat de mijn account tot de winkelmand in dezelfde menubalk zitten als de producten. Ik zou dit eerste gewoon in een solid header zetten, zodra je straks ook vollere productpaginas krijg men niet naar boven hoeft te scrollen maar deze links ook automatisch bovenaan blijven staan.
Op deze manier kun je de productcategorieƫn ook naast elkaar uitlijnen (en ben je het probleem van het submenu ook meteen kwijt).

Ik zou ook nog even naar de uitlijning van je forms kijken, aangezien de knoppen niet helemaal mooi uitlijnen (bovendien zou ik persoonlijk kiezen voor de inloggen knop aan de rechterkant uitgelijnd, en de onthouden knop links daarvan zoals het bij veel websites is).
Plaatje
Plaatje

Als laatste dingetje voor nu zit er in je footer tussen de linkjes een | maar zit er geen witruimte aan de linkerkant, zou dit ook nog even rechttrekken.
Plaatje

Als ik van de week zin en tijd heb kan ik je website wat uitgebreider doorlopen en meer dingen naar je sturen, maar dit zijn zo de eerste dingen die me opvallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Tessa

Bedankt om de tijd te nemen om even te kijken smiley
Ik heb het menu even aangepast en het ziet er nu als volgt uit:
Plaatje
Bij het scrollen
Plaatje

Ik heb het telefoonnummer weggehaald, en heb in de plaats een 24/7 livechat functie toegevoegd.
Ook de loginpagina ziet er nu vele malen beter uit, bedankt smiley
Plaatje

De topbar met de sociale icoontjes is nu dan ook verhuisd naar de footer.
Bij de footer zal het lastig worden om daar whitespace te krijgen door de manier waarop het thema werkt, ik zal dat nog even moeten herbekijken als ik meer tijd heb, alsook de zoekknop smiley.

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen