Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sefaxd

Jullie hulp nodig,

Aanbevolen berichten

Heb de project verwijderd hoop dat niemand anders het project heefd gestolen,
Ik ga het idee dus verkopen als je bedrijven weet meld het me even;D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Ik ben benieuwd naar je verdienmodel.

Mijn verdiensten wat ik momenteel denk,
Punten kopen,
Of eventueel advertenties te bekijken zoals videos etc, en daar krijg je zoon a 5 punten,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Sefaxd (link):
Ja sorry was bang dat mijn idee zou afgepakt kunnen worden ...

Dan moet je geen topic openen...

Heb hem er speciaal voor jou weer opgezet smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oke, heb besloten dat ik dit project in de praktijk wil brengen,
Mensen die mij willen helpen / in het team komen graag zelfs smiley
Ben er persoon met 0 verstand kan alleen html etc die shit maar nooit apps gemaakt
ben er pas net 1 weekje gaan in verdiepen heb al veel ge google etc wil dit zo gratis mogelijk houden
En stel als app beroemd word (Hopelijk smiley)

Je zou vast denken die Sefa 15 jarig rot kindje van de afgelopen tijd ik weet dat veel mensen mij nog niet goed kennen denk ik ? veel mensen kennen mij met mijn slechte Nederlandse spelling en zinnen maarja,

Mensen met interesse stuur een bericht en we kunnen overleggen momenteel doe ik dit nu in me eentje,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Heb je geld om programmeurs in te huren? Devs avond cheap

Hoorde dat ze in India 15€ per-uur kosten smiley
Alleen had misschien gehoopt dat mensen mij wilden helpen en wie weet word het wel een suc6? dit kan ik nu wel zo makkelijk zegen maar denk dat ik het op mijn buik kan schrijven als ik het zo bekijk .... heb geen €20,000 namelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om eerlijk te zijn denk ik dat het niet een heel goed plan is om hiermee te beginnen als je niet veel budget hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je zelf geen groot budget hebt zou ik een plan opzetten met de functionaliteiten van de app (in correct Nederlands en niet wat ik zojuist heb gelezen) en dat te proberen verkopen aan bedrijven. Je maakt zelf geen winst meer op de inkomsten van de app (tenzij je dat zo afspreekt), maar je kunt wellicht regelen dat je deels rechten houdt op het idee en wie weet krijg je er nog een flink bedrag voor ook.

Zijn genoeg bedrijven opzoek naar een innovatief idee voor een nieuwe app.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Als je zelf geen groot budget hebt zou ik een plan opzetten met de functionaliteiten van de app (in correct Nederlands en niet wat ik zojuist heb gelezen) en dat te proberen verkopen aan bedrijven. Je maakt zelf geen winst meer op de inkomsten van de app (tenzij je dat zo afspreekt), maar je kunt wellicht regelen dat je deels rechten houdt op het idee en wie weet krijg je er nog een flink bedrag voor ook.

Zoo als welke bedrijf ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sefaxd (link):
Tessa (link):

Zoo als welke bedrijf ?

Bedrijven die apps ontwikkelen, ik zit zelf niet in die markt. Maar als je hier echt wat mee wil dan neem ik aan dat je zelf ook wel een bedrijf kunt vinden wat aansluit bij jouw ideeën.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen