Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
PascalVZ

Geen One2xs emails

Aanbevolen berichten

Hm, dat is wel weer erg vreemd. De mails komen terug met een "250 Queued mail for delivery", zonder aanvullende informatie over wat er loos kan zijn.

Ik haal een 10/10 volgens https://www.mail-tester.com/ en one2xs.com staat op geen enkele blacklist, dus het is me een raadsel wat er loos is. Ik kijk even of ik het nog verder kan debuggen, maar het is wel erg merkwaardig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet je trouwens zeker dat ie niet aankomt?
Ik heb het net met een @hotmail.com adres geprobeerd en mail komt gewoon aan (vandaar de 2xx statuscode). Hij komt alleen in spam; ik ga kijken wat ik daar aan kan doen, maar de mail hoort dus wel gewoon aan te komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Ik heb het net met een @hotmail.com adres geprobeerd en mail komt gewoon aan (vandaar de 2xx statuscode). Hij komt alleen in spam; ik ga kijken wat ik daar aan kan doen, maar de mail hoort dus wel gewoon aan te komen.

Ik ontvang de mails in de spam folder, maar heb nog nooit een factuur gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Hotmail is berucht voor het "verliezen" van mails. Dat is een bekent probleem van hotmail

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pascalvz (link):
Lennard (link):

Ik ontvang de mails in de spam folder, maar heb nog nooit een factuur gehad.

Die krijg je ook niet per mail; facturen zijn hier op te vragen: Orderoverzicht
er wordt nog gewerkt aan het per mail versturen van facturen na je bestelling, dat is wel zo handig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen