Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
mcpoesen

Bestuuringsysteem bij post

Aanbevolen berichten

Hey,
Ik had een suggestie:
Iets wat de oude one2xs had
Als je post met je windows pc dat er rechts onder de windows logo komt te staan en met linux, ios, android, windows phone, blackbarry, en macos etc..

Komt dat weer terug?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vond het zelf ook niet echt toegevoegde waarde hebben bij het oude one2xs. Ik betwijfel of Lennard het dus terug laat komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat Luuk en Rik zeggen, inderdaad. Het was soms wel grappig maar je had er niks aan en het is weer een extra icoontje en een extra regel in de privacy-disclaimer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Het was inderdaad erg nutteloos. Weet ook niet meer waarom dat ooit toegevoegd is.

In eerste instantie zodat je kon zien of iemand op mobiel zat of niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Snap niet wat er nutteloos aan was?
Je kan dan zien of iemand op Mac OS of Linux zat (of Windows) of op mobiel (en iOS of Android)

Kan helpen als iemand een vraag / bug heeft.

Anders kan je bij alles wel afvragen of het echt nut heeft..
Waarom heb je onderschriften?
Waarom de huidige datum + tijd op het forum als je het ook boven in beeld kunt zien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
Snap niet wat er nutteloos aan was?
Je kan dan zien of iemand op Mac OS of Linux zat (of Windows) of op mobiel (en iOS of Android)

Kan helpen als iemand een vraag / bug heeft.

Anders kan je bij alles wel afvragen of het echt nut heeft..
Waarom heb je onderschriften?
Waarom de huidige datum + tijd op het forum als je het ook boven in beeld kunt zien?

Onderschrift is denk meer om ruimte te krijgen dussen 2 posts.
Niks tegen de tijd he smiley

Maar wat boeit mij het of jij op Windows of Linux of je telefoon zit? als je een vraag of een os hebt maak je een topic aan of plaats je het in webwereld/offtopic bij een klein vraagje...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
lol

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:24:

Lijkt mij alsnog handig om te weten of iemand op mobiel zit of niet als iemand een vraag / bug heeft

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:48:

luiko dat is echt totaal iets anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
lol

Lijkt mij alsnog handig om te weten of iemand op mobiel zit of niet als iemand een vraag / bug heeft

Dan kun je toch navragen op wat voor device iemand zit? Bovendien kan de bug ook optreden op een andere device dan je op dat moment gebruikt.

Ik vind het, net als het weergeven van het land van de user, een onnodige inbreuk op de privacy en vind het onnodig om nog een icoontje toe te voegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Jessee (link):
lol

Dan kun je toch navragen op wat voor device iemand zit? Bovendien kan de bug ook optreden op een andere device dan je op dat moment gebruikt.

Ik vind het, net als het weergeven van het land van de user, een onnodige inbreuk op de privacy en vind het onnodig om nog een icoontje toe te voegen.

Land is nog nuttelozer, want over algemeen komt hier iedereen uit Nederland en sommige uit Belgie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Land is nog nuttelozer, want over algemeen komt hier iedereen uit Nederland en sommige uit Belgie.

Het idee daarachter was dat je kon zien waar iemand op vakantie was, alleen dat is toen na de vakantie blijven hangen om de een of andere reden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar als iedereen het handig vindt om het OS te zien dan wil ik opzicht wel inschikken en er een optie van maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Maar als iedereen het handig vindt om het OS te zien dan wil ik opzicht wel inschikken en er een optie van maken.

Ja graag smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

Optie als in per gebruiker een OPT-IN of ze hun OS willen laten zien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Lennard (link):

Optie als in per gebruiker een OPT-IN of ze hun OS willen laten zien?
Ja, denk dat dat het handigste is. En als je opt-in doet dan zie je het ook van de rest ofzo. Al gok ik dat het percentage opt-inners heel klein is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites