Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Dylan

Images in quotes

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel handig zoals het nu is, ik stem tegen.

Óf ik stem voor de functie dat je het zelf aan of uit kunt zeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij wilde @Lennard dit ook nog gaan veranderen, maar weet het niet zeker. Mij lijkt het wel handig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Ik vind het wel handig zoals het nu is, ik stem tegen.

Óf ik stem voor de functie dat je het zelf aan of uit kunt zeten.

Waarom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Done! Quotes worden eerder ingekort om de leesbaarheid te vergroten; afbeeldingen worden ook vanaf niveau 2 verborgen maar zijn gemakkelijker te openen dan voorheen.

Een optie ervan maken zoals @Tessa suggereert is niet zo eenvoudig doordat de posts bij het plaatsen en bewerken al worden geparsed (waardoor oude posts nog steeds op de oude manier quotes en afbeeldingen tonen) en het verbergen van de quotes en afbeeldingen juist in de UBB parser plaatsvindt.

Voorbeeld:

Jelle (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

De doelgroep kwa bezoekers is ook wel leuk smiley

75% meisjes, 15% vrouw, 5% mannen die mee moesten van hun vrouw, 4% homo en 1% Jelle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):

Waarom

Omdat ik het irritant vind dat ik steeds terug moet zoeken naar het oorspronkelijke bericht om de foto te zien.

Als het in een spoilertje wordt gezet zoals Lennard hierboven heeft aangegeven vind ik het ook prima. Zo lang ik maar niet constant terug hoef te zoeken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Omdat ik het irritant vind dat ik steeds terug moet zoeken naar het oorspronkelijke bericht om de foto te zien.

Als het in een spoilertje wordt gezet zoals Lennard hierboven heeft aangegeven vind ik het ook prima. Zo lang ik maar niet constant terug hoef te zoeken

Erg netjes die spoiler voor die foto, maar het tript nu wel helemaal als je hem opent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):

Erg netjes die spoiler voor die foto, maar het tript nu wel helemaal als je hem opent.

Daar heb ik geen last van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Daar heb ik geen last van?

Excuses, kwam er inderdaad achter dat het door het feit kwam dat mn internet erg traag is as we speak. Daardoor rendert de foto erg traag en wordt hij nog niet juist geresized in het vak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites