Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
riick

Coin clicker in de play store

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik ben de afgelopen tijd wat bezig met het ontwikkelen van een aantal html 5 games.
Om even te testen hoe en wat met google play en de apis daarvan heb ik een simpel spel gereleased welke nog in pre pre pre pre pre beta is hahaha.
Naja in ieder geval wilde ik jullie even het kleine beetje wat ik nu heb laten zien en graag horen wat jullie vinden wat beter kan.

Link naar de play store

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.usbstickstudios.coinclicker

Zoals ik zei, ik ben bezig met meerdere spelletjes en ben dus ook van plan regelmatig te gaan updaten.
Ik hoor graag van jullie!

---

Mijn dank gaat uit naar one2xs dat ik hier, zoals elke andere site die ik had, me studio pagina wederom kan hosten. Hahha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Waarmee heb je dat gemaakt?

HTML5 + canvas, en de plaatjes etc in photoshop.
Verder alles verpakt en verwerkt met Intel smileyK

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van die cookie clickers (of coin clicker zoals jij hem noemt) zijn vaak wel leuk, alleen moet er wel een concept omheen gebouwd worden. Als het kwestie van wat clicken voor een getal gaat het snel vervelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar hoe je een Android app maakt in HTML5. Je werkt dus gewoon met css stylesheets? En hoe werkt dat in de back-end?
In welk programma ontwikkel je de app?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ben (link):
Heel leuk begin!
Hoe moeilijk is het om zoiets te doen zonder ervaring overigens? smiley

Stef (link):
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar hoe je een Android app maakt in HTML5. Je werkt dus gewoon met css stylesheets? En hoe werkt dat in de back-end?

Ik ben overnieuw begonnen met een programma op dit moment.
Ik heb een programma gekocht (waar ook een free version van is), als jullie er meer van willen weten kunnen jullie me een prive berichtje sturen dan geef ik me nummer en kunnen we het er op whatsapp over hebben.
Het programma wat ik nu gebruik is erg simpel en leuk om mee te werken als je weinig kennis heb van html5 (wat ik in principe niet echt heb)
Het heet Construct 2 van www.scirra.com

--

Ik heb een update ingevoerd wat hopelijk leaderboards en achievements mogelijk moet maken. (Als de update succesvol gelukt is)
Ook is er een nieuw item bij gekomen in de shop, en verder ga ik nog veel dingen bedenken en zo snel mogelijk doorvoeren.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe in dit topic, ik ben blij om feedback en enthousiaste reacties te krijgen op dit project.
Binnenkort kan mijn facebook pagina en website ook in de gate gehouden worden als jullie daar intresse in hebben.
Ik ga voornamelijk me updates en changelog daarop bij houden.

Link naar facebook: Facebook
Link naar website: Usbstick Studios

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En een grote update komt met nu en een uur in de playstore!
Update 0.7 met ranglijsten en achievements!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Ik heb een aantal jaar geleden phonegap / cordova gebruikt om in Html, Css en javascript een app te bouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ik heb een aantal jaar geleden phonegap / cordova gebruikt om in Html, Css en javascript een app te bouwen.

Zijn die dan te gebruiken op Android én iPhone?
Ik ben nu met xamarin bezig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Zijn die dan te gebruiken op Android én iPhone?
Ik ben nu met xamarin bezig.

Cordova werkt voor android en voor ios maar het is wel een stuk trager dan native apps

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen