Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
dayhost

Programmeurs gezocht voor project

Aanbevolen berichten

Ik zoek programmeurs voor een project.
Dit project heet CoolBB
Een gratis forum software.
Light, snel en veel functies, ik kan vertaling naar DE, FR, EN

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Worden de programmeurs betaald?

Het zou een gratis forum software zijn, dus het is op vrijwillige basis.
Er kunnen wel donaties gedaan worden.
waar an de hand daar van een kleine / grote vergoeding

toevoeging op maandag 21 november 2016, 20:47:05:
Ben (link):
Er zijn al heel goede software op de markt zoals myBB, succes iig

phpBB, SMF en phpBB zijn vrij groote forum software, waar door j hosting snel vol loopt.
denk hier aan aan FLuxBB, alleen die hebben een anderen ondersteuning waar door het niet meer toegankelijk is voor de Niet server gebruiker(s)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet in welke tijd je leeft, maar een hosting die vol loopt met phpBB of andere grote forumsoftwares.... Dat moet echt een druppeltje zijn van een hele emmer vol webhostingbedrijven.

Wat moet jouw forum dan zo uniek maken? Kom eerst eens met een goed plan op tafel wat je precies wilt, en hoe je kan concurreren met phpBB en dergelijke?

En los daarvan: Heb je al een goede opzet voor een workflow voor je developers. Welk versiebeheersysteem ga je gebruiken. En hoe zorg je voor integriteit in je applicatie en wat worden de eisen bij het programmeren? Het moet overzichtelijk blijven, en geen mengelmoes van ieder zijn eigen programmeerkunsten.

Een meerpersoons-project opzetten is leuk, maar zorg dat je wel weet hoe je het op moet zetten. Het opzetten alleen al gaat niet over één nacht ijs. Veel mensen vergissen zich erin, en daar wil ik je voor waarschuwen. Vroeg of laat gaan die de mist in waarna het project strandt, wat ik wel eens vaker gezien heb, wat je dus moet voorkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
en daarnaast met meerder mensen werken met allemaal een unieke codeerstijl is ook gedoempt te mislukken. Werkt super onhandig en je codeert elkaar alleen maar in de weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Keffe (link):
en daarnaast met meerder mensen werken met allemaal een unieke codeerstijl is ook gedoempt te mislukken. Werkt super onhandig en je codeert elkaar alleen maar in de weg.

Daar heb je standaarden voor smiley dat is nooit echt een probleem als het goed georganiseerd is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Daar heb je standaarden voor smiley dat is nooit echt een probleem als het goed georganiseerd is.

Klinkt dit als goed georganiseerd dan? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Klinkt dit als goed georganiseerd dan? smiley

Gewoon zorgen dat je een contribution guide hebt en gebruik maakt van version control met het liefst een codesniffer zoals StyleCI. Voor public github repositories kan je StyleCI volgens mij zelfs gratis gebruiken, dus zou je heel makkelijk een coding standard kunnen aanhouden:
Voldoet code niet aan standaarden -> Merge request niet mogelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen