Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tendmex

Software Advies

Aanbevolen berichten

Hallo,
Ik twijfel of dit offtopic of webwereld is

De situatie is nu zo: Er is een excel bestand waar alle deadlines etc. Er word gebruik gemaakt van OneNote om de communicatie (zowel intern als extern) vast te leggen. Accountview word gebruikt om de uren en werkzaamheden per klant vastgelegd. ook worden hier de facturen in gemaakt. Vervolgens word alles in Windows Verkenner gedropt.

Door een combinatie om al deze programmas te word het allemaal onoverzichtelijk. Hiervoor word een programma gezocht dat al deze taken over kan nemen.

Ik heb sharepoint uitgeprobeerd, alleen dit gaf niet echt een uitkomst voor mij. Was naar mijn idee te beperkt in combinatie met de kennis die ik bezit.

Budget is lastig te zeggen, het hoeft niet gratis te zijn. Maar aangezien ik niet verder ga komen dan een test-fase moet het niet al te hoog zijn. Het is wel de bedoeling dat er verder niemand word ingehuurd om aan dit project te werken dan ik. Alleen bezit ik geen programmeer kennis.

Hebben jullie een advies voor mij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor een bedrijf: Schaf een ERP pakket aan; alles duidelijk en op 1 plek.

Voor jou persoonlijk als kleine ondernemer: excel sheet maken met macros en geavanceerde mogelijkheden, werkt top en overzichtelijk. Kun je vanaf daar wel facturen e.d. aanmaken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Het is een bedrijf, heb je nog tips voor wat voor ERP pakket?

Ik werk zelf nu met Navision (Microsoft), van wat ik zag beginnend vanaf € 75,- pm. Maar het is voornamelijk afhankelijk van het soort bedrijf. Navision werkt goed bij een bedrijf op projectbasis (bouwbedrijven voornamelijk). Verder moet je gewoon rondneuzen op internet naar de verschillende ERP paketten en advies vragen aan de desbetreffende bedrijven, ze komen gerust even een presentatie geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen