Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jelle

Slachtoffer van het OV

Aanbevolen berichten

Wie bleek er vandaag nog meer slachtoffer te zijn geworden van het OV?

De bus die ik elke ochtend moest hebben bleek helaas niet meer te rijden waardoor ik 30 minuten eereder moet opstaan smiley en savonds ben ik 1 uur later thuis....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze zijn al echt maanden tegen iedereen aan het zeggen dat de bussen anders rijden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Ze zijn al echt maanden tegen iedereen aan het zeggen dat de bussen anders rijden smiley

Ja maar niet dat ze niet meer rijden smileysmiley ik had het gewoon nog niet opgezocht smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ja maar niet dat ze niet meer rijden smileysmiley ik had het gewoon nog niet opgezocht smiley

Dat is het hele principe van "DE BUSSEN GAAN ANDERS RIJDEN!!!1111!!!" smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Dat is het hele principe van "DE BUSSEN GAAN ANDERS RIJDEN!!!1111!!!" smiley

Andere tijden is vind ik iets anders dan het compleet weggooien van een lijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):

Andere tijden is vind ik iets anders dan het compleet weggooien van een lijn.

Hmm ja vervelend inderdaad.
Mijn bussen rijden wel veel fijner smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet een kwartier eerder/later vanwege de nieuwe dienstregeling van de NS helaas.. Maar valt nog mee te leven :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn trein van Adam Sloterdijk naar Adam Holendrecht gaat nu vaker waardoor ik die vaker kan nemen ipv de metro zodat ik er sneller ben smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet nu een volledig traject met een sprinter. Al wordt hij wel uitgevoerd door een intercity dus heb wel tafeltjes etc. En ik kan altijd in een lege trein stappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Robindh (link):
Ik moet nu een volledig traject met een sprinter. Al wordt hij wel uitgevoerd door een intercity dus heb wel tafeltjes etc. En ik kan altijd in een lege trein stappen.

Waar ga je heen dan? Richting zeeland ofzo?

toevoeging op maandag 12 december 2016, 15:23:36:
Of is het zon DDZ die als sprinter rijdt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
@Milan Hoe was het in Limburg?

Vanmorgen vertraging, kort treinstel. Toen ik net naar huis ging ook maar de vertraging was maar een paar minuten.

Treinen zelf zijn wel echt een stuk beter dan de NS SGMs. Alleen moeten ze nog wennen aan het snelle optrekken en afremmen want 2 minuten voor het station rijden we al 20km/h smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

Vanmorgen vertraging, kort treinstel. Toen ik net naar huis ging ook maar de vertraging was maar een paar minuten.

Treinen zelf zijn wel echt een stuk beter dan de NS SGMs. Alleen moeten ze nog wennen aan het snelle optrekken en afremmen want 2 minuten voor het station rijden we al 20km/h smiley.

Klinkt als normaal smiley Ja dat de treinen beter zijn vind ik niet gek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):

Waar ga je heen dan? Richting zeeland ofzo?

toevoeging op maandag 12 december 2016, 15:23:36:
Of is het zon DDZ die als sprinter rijdt?

Nee ik ga naar s-Hertogenbosch, nu wordt het nog uitgevoerd door een DDZ maar volgensmij moet dat in de toekomst een nieuwe sprinter worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Waar reis je dan vandaan als je met sprinter moet? Den Bosch heeft gewoon ICs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier ook een slachtoffer. Op de heenweg is de overstaptijd nóg korter geworden waardoor ik gisteren de trein al mistte. Op de terugweg is de overstaptijd zelfs gereduceerd tot 1 minuut en dat is onmogelijk van perron 7 naar 4. smiley Het is dat het gratis is met de trein, voor het comfort en de reistijd hoef je het in ieder geval niet te doen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Hier ook een slachtoffer. Op de heenweg is de overstaptijd nóg korter geworden waardoor ik gisteren de trein al mistte. Op de terugweg is de overstaptijd zelfs gereduceerd tot 1 minuut en dat is onmogelijk van perron 7 naar 4. smiley Het is dat het gratis is met de trein, voor het comfort en de reistijd hoef je het in ieder geval niet te doen. smiley

Zet een fiets op station smiley!
Dat noemen ze betere aansluitingen. Daar hebben ze dus wel gelijk in. Alleen is die voor jou nu zo goed dat je hem niet haalt. Zeker als je weer is vertraging hebt (elke dag dus)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Zet een fiets op station smiley!
Dat noemen ze betere aansluitingen. Daar hebben ze dus wel gelijk in. Alleen is die voor jou nu zo goed dat je hem niet haalt. Zeker als je weer is vertraging hebt (elke dag dus)

Hahaha, ja idd! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier is de treinreis ~10 minuten langer geworden, helaas. Puur door een trein die bij ons later vertrekt.

Verder wel fijn dat Den Bosch - Venlo een directe verbinding heeft. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ik had maandag ook last van de veranderde dienstregeling, mijn auto vertrok ineens 15 min lat... okay flauw.

Ik heb even gespiekt op 9292 en ook mijn traject dat ik zou nemen als ik ga met het OV is langer, het is weliswaar maar 5 min smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn reis(tijd) naar school (HZ Vlissingen) is gelijk gebleven, al is het inderdaad nu een kwartier eerder/later. Wij hebben echter flexibele schooltijden ivm projecten dus is geen groot probleem verder. Reistijd naar mijn vriendin is in theorie flink verbeterd, had altijd 26 minuten overstap op Tilburg naar sprinter ri. Eindhoven. Die overstap is nu 4 minuten. Overstap op Roosendaal is ook van ruim 10 naar 3 minuten gegaan, maar ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen want die ""Ïntercity"" vanuit Vlissingen heeft bijna altijd wel 1/2 minuten vertraging..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Mijn reis(tijd) naar school (HZ Vlissingen) is gelijk gebleven, al is het inderdaad nu een kwartier eerder/later. Wij hebben echter flexibele schooltijden ivm projecten dus is geen groot probleem verder. Reistijd naar mijn vriendin is in theorie flink verbeterd, had altijd 26 minuten overstap op Tilburg naar sprinter ri. Eindhoven. Die overstap is nu 4 minuten. Overstap op Roosendaal is ook van ruim 10 naar 3 minuten gegaan, maar ik vraag mij af hoe dat gaat verlopen want die ""Ïntercity"" vanuit Vlissingen heeft bijna altijd wel 1/2 minuten vertraging..

Gewoon de deur alvast openen als die nog aan het binnenrijden is op het station.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap nooit dat mensen last hebben van vertraging smiley
Heb er is 2 jaar tijd maar 2keer last van gehad.
1x kwam door een dier op t spoor en andere keer was het maar 3 min later

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Ik snap nooit dat mensen last hebben van vertraging smiley
Heb er is 2 jaar tijd maar 2keer last van gehad.
1x kwam door een dier op t spoor en andere keer was het maar 3 min later

Ik vertrek tegenwoordig paar minuten later omdat ik weet dat de bus toch te laat vertrekt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen