Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Luuko

Smiley

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Stef (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

OMDAT ZE BEVROREN ZIJN HAHAHAHAHHAHA
Klik om afbeelding tonen

smiley__

Maar wat raar, smiley beweegt nog wel smiley

toevoeging op vrijdag 23 december 2016, 11:31:08:
smiley beweegt ook niet meer, net als smiley en smiley en smiley en smiley en smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Zo dan. smiley smiley

(mogelijk dat ze ivm caching bij jou nog niet bewegen, maar ze zijn weer ontdooid)

Wat was het probleem? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Rik (link):

Wat was het probleem? smiley
Geen idee smiley heb de oude smilies opnieuw geüpload. Die oude hadden een hogere bestandsgrootte, dus ik snap er ook niks van waar het fout is gegaan. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Geen idee smiley heb de oude smilies opnieuw geüpload. Die oude hadden een hogere bestandsgrootte, dus ik snap er ook niks van waar het fout is gegaan. smiley

Oh raar. Zal ie bij het opslaan wel gewoon maar één frame opgeslagen hebben ofzo. Goed dat het wel weer werkt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
smiley is ook bevroren. Ik weet écht zeker dat hij zijn hoofd moet stoten, want op Tweakers (waar hij vandaan komt) doet íe dat ook smiley

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Aarclay (link):
smiley is ook bevroren. Ik weet écht zeker dat hij zijn hoofd moet stoten, want op Tweakers (waar hij vandaan komt) doet íe dat ook smiley

Klik om afbeelding tonen

Nice, zal m thuis even opnieuw uploaden. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Aarclay (link):
Thanks...
En als ik nog een mooie toevoeging mag doen:
Klik om afbeelding tonen

(bonk) of 8)7 als code.
maar de smileyruimte is vol smiley dan moet er een andere brede smiley uit, dan kan het wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Hoevaak wordt de (kjeld) smiley smiley gebruikt? En anders mag de (michel) smiley-smiley wel worden opgeofferd in het overzicht. Van die smiley heb ik nooit echt het nut gezien, zelf op Tweakers waar die al vanaf begin af aan in 1999 werd gebruikt snapt niemand het... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Aarclay (link):
Hoevaak wordt de (kjeld) smiley smiley gebruikt? En anders mag de (michel) smiley-smiley wel worden opgeofferd in het overzicht. Van die smiley heb ik nooit echt het nut gezien, zelf op Tweakers waar die al vanaf begin af aan in 1999 werd gebruikt snapt niemand het... smiley
Michel kan er inderdaad wel uit. smiley Zal eens checken of ik geen overzichtje kan draaien met hoe vaak een smiley gebruikt is. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Je kan alle bijna niet gebruikte er uithalen en ze gewoon in de parser laten als geheime smileys smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites