milano 0 Geplaatst 6 januari 2017 Hoi luidjes, Ik heb 2 vragen. http://vvchrc.nl/ << website Ik wil graag, Datum en tijd in een bericht hebben als deze geplaatst wordt. En graag wie hem heeft geplaatst, kan iemand dit. Wordpress gemaakt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 6 januari 2017 Is niet zo heel moeilijk: https://codex.wordpress.org/The_Loop De tijd heb je zo te zien al. Codeblok: 1 <?php the_time(F jS, Y); ?> door <?php the_author_posts_link(); ?> Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 6 januari 2017 Aarclay (link): Is niet zo heel moeilijk: https://codex.wordpress.org/The_Loop De tijd heb je zo te zien al. Codeblok: 1 <?php the_time(F jS, Y); ?> door <?php the_author_posts_link(); ?> Het leuke is, dat heb ik er gisteren dus neer gezet met the_time. Alleen dan werkt het soms wel en soms niet. Heel apart... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 6 januari 2017 Wanneer wel, en wanneer niet? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 6 januari 2017 Gister stond bij het bovenste bericht de datum. Nu staan er helemaal geen datums meer bij. Kan het ook zo zijn dat de template maker de Wordpress functies slecht heeft geimplementeerd? De datum wordt wel op de single pagina getoond van ieder bericht... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 6 januari 2017 Hoe heeft die het dan geimplementeerd? En gebruik je ook iets van W3 caching? Het lijkt een caching issue als het opeens verdwijnt? Het lijkt me sterk dat Wordpress dat zelf laat verdwijnen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeffreyy 0 Geplaatst 8 januari 2017 Robinkoch (link): Klik om eerdere quotes te tonen Aarclay (link): Is niet zo heel moeilijk: https://codex.wordpress.org/The_Loop De tijd heb je zo te zien al. Codeblok: 1 <?php the_time(F jS, Y); ?> door <?php the_author_posts_link(); ?> Het leuke is, dat heb ik er gisteren dus neer gezet met the_time. Alleen dan werkt het soms wel en soms niet. Heel apart... Heb ik ook wel eens gehad, als je dat vervangt door Codeblok: 1 <?= get_the_time( F jS, Y, get_the_ID() ); ?> door <?php the_author_posts_link(); ?> is het waarschijnlijk opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 10 januari 2017 Maar.... waarom zou het dan opeens verschijnen en verdwijnen? Dat gaat toch niet vanzelf? Er moet een verklaring voor zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 10 januari 2017 Jponsen (link): Klik om eerdere quotes te tonen Robinkoch (link): Aarclay (link): Is niet zo heel moeilijk: https://codex.wordpress.org/The_Loop De tijd heb je zo te zien al. Codeblok: 1 <?php the_time(F jS, Y); ?> door <?php the_author_posts_link(); ?> Het leuke is, dat heb ik er gisteren dus neer gezet met the_time. Alleen dan werkt het soms wel en soms niet. Heel apart... Heb ik ook wel eens gehad, als je dat vervangt door Codeblok: 1 <?= get_the_time( F jS, Y, get_the_ID() ); ?> door <?php the_author_posts_link(); ?> is het waarschijnlijk opgelost. Dit zou het inderdaad moeten verhelpen... Helaas heb ik geen toegang meer tot het systeem, dus kan het niet meer instellen. Aarclay (link): Maar.... waarom zou het dan opeens verschijnen en verdwijnen? Dat gaat toch niet vanzelf? Er moet een verklaring voor zijn. Ik ben ook echt benieuwd naar hoe dit kan gebeuren... Vind het heel apart namelijk! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 13 januari 2017 Je kan toch ook templates in de Admin van Wordpress beheren? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milano 0 Geplaatst 19 januari 2017 Nog steeds niet opgelost, iemand die datum en tijd kunt neerzetten? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeffreyy 0 Geplaatst 19 januari 2017 Milano (link): Nog steeds niet opgelost, iemand die datum en tijd kunt neerzetten? Wat heb je al geprobeerd? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milano 0 Geplaatst 19 januari 2017 Niks, kan niet veel met php/html. Daarom betaal ik er gewoon voor? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeffreyy 0 Geplaatst 24 januari 2017 Probeer het eens dan. Ik heb je de oplossing letterlijk gegeven een paar posts terug. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 24 januari 2017 Jponsen (link): Probeer het eens dan. Ik heb je de oplossing letterlijk gegeven een paar posts terug. Je hebt hem een stukje code gegeven, dat is niet direct de "oplossing" Hij geeft al aan dat hij zelf geen php / html kan, en dat hij wilt dat iemand het voor hem doet (tegen betaling) Dan heb je vrij weinig aan een stukje code Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 24 januari 2017 Ook al zou je HTML niet snappen, dan valt er altijd iets te proberen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeffreyy 0 Geplaatst 25 januari 2017 Jessee (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jponsen (link): Probeer het eens dan. Ik heb je de oplossing letterlijk gegeven een paar posts terug. Je hebt hem een stukje code gegeven, dat is niet direct de "oplossing" Hij geeft al aan dat hij zelf geen php / html kan, en dat hij wilt dat iemand het voor hem doet (tegen betaling) Dan heb je vrij weinig aan een stukje code Dan had ie zn topic maar in de marktplaats moeten plaatsen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 25 januari 2017 Jponsen (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jessee (link): Jponsen (link): Probeer het eens dan. Ik heb je de oplossing letterlijk gegeven een paar posts terug. Je hebt hem een stukje code gegeven, dat is niet direct de "oplossing" Hij geeft al aan dat hij zelf geen php / html kan, en dat hij wilt dat iemand het voor hem doet (tegen betaling) Dan heb je vrij weinig aan een stukje code Dan had ie zn topic maar in de marktplaats moeten plaatsen Kwam hij later mee, en hij kan zelf topic niet verplaatsen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites