Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Offtopic Topic 75 - Wintereditie

Aanbevolen berichten

Luuko (link):
Je zou toch denken dat je itunes kaarten kan kopen in elke hema?
Op zwolle staion blijkbaar niet

AH to go op het station in Zwolle wellicht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

AH to go op het station in Zwolle wellicht?

En de Ako?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wow nooit geweten dat rtl5 van die intressante programmas uitzond. Nu etters achter de tralies. Is echt pittig interessant! Van de week ook al een interresant programma gzien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Vrijdag de 13e... De dag dat ik 13.000 connecies per seconde te verwerken had smiley!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):
Oke ik heb beetje probleem, ik heb giftcard balance op amazon.co.uk, ik wil daar iets kopen alleen probleem is dat item shipt alleen naar uk dus niet naar nederland heb zelf geen kennis familie of vrienden die uit uk komen is er een service of optie om het paketje eerst naar uk te sturen en daarna naar adres in nederland (ik begrijp dat dit niet gratis kan en ben bereid om te betalen)

Je hebt van die bedrijven die een doorstuurservice bieden. Je vult bij de webshop dan het adres/de postbus in, die ontvangen het voor je en sturen het dan (hopelijk) door naar jou. Let wel op, in sommige gevallen betaal je nog 21% BTW en invoerrechten, afhankelijk van waar het vandaan komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Wat gaat de tijd toch snel, dit is alweer uit 2014..... Heb ik dit ooit naar jou gestuurd @Lennard ?

Klik om afbeelding tonen

smiley dat zou me niets verbazen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

Je hebt van die bedrijven die een doorstuurservice bieden. Je vult bij de webshop dan het adres/de postbus in, die ontvangen het voor je en sturen het dan (hopelijk) door naar jou. Let wel op, in sommige gevallen betaal je nog 21% BTW en invoerrechten, afhankelijk van waar het vandaan komt.

Ah, found it. Thanks smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe heet zn switch? Wanneer de 5v actief is moet hij de 24v door laten. Ik heb proberen te zoeken op relais maar dan krijg je allemaal dingen die 240v door laten.

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Hoe heet zn switch? Wanneer de 5v actief is moet hij de 24v door laten. Ik heb proberen te zoeken op relais maar dan krijg je allemaal dingen die 240v door laten.

Klik om afbeelding tonen

Ik denk dat je je vergist. Een relais onderbreekt gewoon een draad/circuit. Ook al zijn de relais 240V, dit betekend dat ze maximaal 240V kunnen hebben. Alleen het schakelvoltage moet zijn wat aangegeven staat op het relais.

Plaatje

Dit soort relaistjes zijn gewoon geschikt voor 24V, en kunnen maximaal 240V 10A hebben. Aansturing gebeurd met 3.3V of 5V.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stel, ik boek nu een reis voor ergens in juli en ik vul dus al mijn gegevens in enz.
Mijn id verloopt in april, moet ik dan eerst een nieuw id aanvragen dan pas boeken of kan ik al boeken en dan in april een nieuw id aanvragen en in juli met dat nieuwe id inchecken enz??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Stel, ik boek nu een reis voor ergens in juli en ik vul dus al mijn gegevens in enz.
Mijn id verloopt in april, moet ik dan eerst een nieuw id aanvragen dan pas boeken of kan ik al boeken en dan in april een nieuw id aanvragen en in juli met dat nieuwe id inchecken enz??

Als je je vakantie boekt moet je toch geen id gegevens invullen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Je kan nu al boeken. Je naam, geboortedatum en -plaats gaan toch niet veranderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En anders kan je vaak nog wel wijzigingen van gegevens doorgeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Alleen je documentnummer verandert, maar dat hoef je over het algemeen toch niet door te geven van tevoren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Filmpje was gemaakt voor helpmij forum, maar daar reageren ze niet meer..

Ik kan er niks van lezen, wat wil je kunnen doen in Excel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Ik kan er niks van lezen, wat wil je kunnen doen in Excel?

Ja is lastig om uit te leggen vandaar het filmpje. Zit je op mobiel of is het gewoon onduidelijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Ja is lastig om uit te leggen vandaar het filmpje. Zit je op mobiel of is het gewoon onduidelijk?

Nee ik zit gewoon achter mijn computer, maar ik kan de video niet doorlinken op Youtube en ik kan er geen groter scherm van maken. Ik kan de tekst van kladblok dus niet lezen en ook niet echt zien wat ze in Excel uitvoeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):

Nee ik zit gewoon achter mijn computer, maar ik kan de video niet doorlinken op Youtube en ik kan er geen groter scherm van maken. Ik kan de tekst van kladblok dus niet lezen en ook niet echt zien wat ze in Excel uitvoeren.

https://www.youtube.com/watch?v=3Na0Ty2NCj0

Vreemd, ik kan het wel gewoon lezen.
Dit is in iedergeval de uitleg die ik op dat andere forum schreef.

Quote:
Hallo,

Ik heb een excel lijstje met mn cijfers. En nu wil ik een lijn grafiek maken met het gemiddelde dat ik sta per toets.

Maar op het moment dat ik de 1e keer de toets maak en een onvoldoende haal moet dit wel verwerkt worden in de grafiek.
Maar zodra ik dan de toets herkans moet vanaf het moment dat ik de herkansing gedaan heb de 1e poging niet meer mee geteld worden maar dus nog wel in het eerdere gedeelte van de lijn.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? (Is dit überhaupt mogelijk?)

Hopelijk was het een beetje duidelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

https://www.youtube.com/watch?v=3Na0Ty2NCj0

Vreemd, ik kan het wel gewoon lezen.
Dit is in iedergeval de uitleg die ik op dat andere forum schreef.

In je inbox smiley Sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):

Alleen je documentnummer verandert, maar dat hoef je over het algemeen toch niet door te geven van tevoren.

Oke thx smiley

toevoeging op maandag 16 januari 2017, 19:13:05:
Ik heb echt een hekel aan stageverslagen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen