bugged 0 Geplaatst 29 juni 2017 Luuko (link): Klik om eerdere quotes te tonen Bugged (link): Luuko (link): Bugged (link): Luuko (link): Bugged (link): Luuko (link): Achja, heb t nu besteld bij alternate toevoeging op maandag 26 juni 2017, 18:20:35: Klik om afbeelding tonen Sharkoon Vertel Ik vermijd Sharkoon zo veel mogelijk.. Meeste kasten zijn niet echt mooi en sommige zelfs van slechte kwaliteit. Nu maakt dat misschien nog niet heel veel uit, maar hun voedingen zou ik echt zo veel mogelijk vermijden. Toms Hardware heeft een lijst met heel veel voedingen die getest zijn en Sharkoon valt onder Tier 5, de slechtste tier. Quote: Tier Five Avoid IMMEDIATELY. These units are highly unsafe to use. No such protections added, very thin gauge wiring used, false advertising and too much to list. Reference to a higher tiered unit for a better, money saving and a much safer unit. For your safetys sake, please dont order or pick one up for use in your system. These units are a potential fire hazard and could even kill you, let alone your system. Tja, en toch worden die dingen goed verkocht, dus denk eerder dat het dom gelul is. De kwaliteit van de kast ben ik wel een mee eens, het is niet premium, maar de prijs is ook niet premium dus wat dat betreft komt het wel aardig overeen Wil je nou zeggen dat het lijstje van Toms Hardware dom gelul is? Die voedingen worden daar met speciale apparatuur gemeten.. Als je een kwaliteitsvoeding koopt, kan die jaaaaren mee en levert stabiel voeding aan al je componenten.. Als je een prut voeding (zoals die van Sharkoon bijvoorbeeld, maar MS-Tech is nog zon leuke), wordt in bijna alle gevallen het aantal Watt waarmee geadverteerd wordt NOOIT gehaald.. Tweakers heeft eens een review gedaan van een goedkope MS-Tech voeding vs een Corsair HX-voeding van allebei 750W. In hun test bleek dat de MS-Tech voeding (van 750W) maximaal 450W kan leveren! In het ergste geval overlijdt je voeding samen met al je dure componenten.. Een goede voeding is van belang voor je hele setup, want als die eruit flikkert, kan je niks meer. Ik zie te vaak dat de voeding het laatste is waar men naar kijkt en waar de laatste tientjes van het budget nog naar toe gaan.. Voor een voeding moet je een fatsoenlijk budget hebben, spaar nog door als je blijkt geen goede voeding te kunnen kopen omdat je budget op is.. Ik zou (bij wijze van) voor geen goud mijn nieuwe computeronderdelen aan een MS-Tech/Sharkoon/andere slechte voeding willen hangen... Denk om je bloeddruk Maar verklaar dan waarom deze voeding toch goed worden verkocht? Zou vast niet zijn omdat ze al je componenten slopen lijkt mij? Mijn bloeddruk is prima, no worries. De verkopen van die voedingen zijn voornamelijk van mensen die aan het einde nog even een voeding moeten uitkiezen en kijken naar de prijs. Echter is bij voedingen goedkoop duurkoop en totaal niet aan te raden. Webwinkels doen daar ook aan mee, want er staan een heleboel cijfertjes bij de specificaties die veel mensen niks zeggen. Bij Azerty bijvoorbeeld, staat er heel leuk in de specificaties: Azerty: Stroomafgifte: +3.3V - 24 A +5V - 24 A +12V - 48 A -12V - 0.5 A +5VSB - 3 A Hoeveel mensen weten nou wat dat inhoudt? Ik zou het zelf zonder vooronderzoek ook niet weten.. Toch is stroomafgifte heel belangrijk (Voeding kan 1000W leveren, maar als dat niet over de 12V kan worden geleverd, heeft het weinig nut.. Maar de dingen die minder belangrijk zijn, worden wel groots geadverteerd (80Plus Gold certificering!! super goede kwaliteit dus!!! echt kopen!!!). Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 30 juni 2017 Lennard (link): Klik om afbeelding tonen wauw hahahahah Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 4 juli 2017 Vandaag kwamen 2 amerikanen met de vraag of er morgen een helikopter op ons land mag landen Morgen staat er dus een paar uur een helikopter bij ons Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordyt 0 Geplaatst 5 juli 2017 Luuko (link): Vandaag kwamen 2 amerikanen met de vraag of er morgen een helikopter op ons land mag landen Morgen staat er dus een paar uur een helikopter bij ons TRUMP! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 6 juli 2017 Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Wat komen ze doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 6 juli 2017 Jurgen (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Wat komen ze doen? Naar olie zoeken en daarna het land claimen zoals een echte Amerikaan dat doet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 6 juli 2017 Luukvdo (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jurgen (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Wat komen ze doen? Naar olie zoeken en daarna het land claimen zoals een echte Amerikaan dat doet Claimen? Het land heeft alleen wat democratie nodig, ze claimen niks hoor.... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 6 juli 2017 Milan (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luukvdo (link): Jurgen (link): Luuko (link): Klik om afbeelding tonen Wat komen ze doen? Naar olie zoeken en daarna het land claimen zoals een echte Amerikaan dat doet Claimen? Het land heeft alleen wat democratie nodig, ze claimen niks hoor.... Ohja, vergissing. Gewoon een vleugje democratie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 9 juli 2017 Onze ICT-opleiding krijgt een eigen gebouw en om het wat op te fleuren, willen ze de muren wat kleuriger maken. Nu leek het de opleiding een leuk idee om een graffiti ding te doen, maar het liefst wel iets ICT-gerelateerds.. Iemand een leuk idee? Had zelf iets bedacht met wat pictogrammen van veel gebruikte software, maar iemand die creatiever is dan ik ben is altijd welkom Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anne 0 Geplaatst 13 juli 2017 Propedeuse gehaald Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordyt 0 Geplaatst 13 juli 2017 Anne (link): Propedeuse gehaald Gefeliciteeerd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 13 juli 2017 Anne (link): Propedeuse gehaald Gefeliciteerd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Anne 0 Geplaatst 14 juli 2017 Jordyt (link): Klik om eerdere quotes te tonen Anne (link): Propedeuse gehaald Gefeliciteeerd Luukvdo (link): Klik om eerdere quotes te tonen Anne (link): Propedeuse gehaald Gefeliciteerd Thanks! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
lealex 0 Geplaatst 15 juli 2017 1TB per maand ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 0 Geplaatst 17 juli 2017 Wat is het rustig op het forum Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 17 juli 2017 Jordy (link): Wat is het rustig op het forum Mensen zijn op vakantie of moeten werken I guess. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 0 Geplaatst 17 juli 2017 Rik (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jordy (link): Wat is het rustig op het forum Mensen zijn op vakantie of moeten werken I guess. Ja idd is ook geen verwijt maar je zou verwachten door de vakantie dat mensen ook meer tijd hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 22 juli 2017 Beetje gemeet met @Jelle vandaag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 22 juli 2017 Ja was echt gezellig lekker 6 uur lang in de trein gezeten voor Caner Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wouterr 2 Geplaatst 23 juli 2017 Lealex (link): Klik om afbeelding tonen 1TB per maand ? Sjeez, wel een grootgebruiker Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 23 juli 2017 Zodra je de lamp aan of uit zet valt het internet uit, ander router geprobeerd, andere modem geprobeerd, andere pc geprobeerd, andere kabels geprobeerd. Waar kan het probleem dan inzitten? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 23 juli 2017 Tendmex (link): Zodra je de lamp aan of uit zet valt het internet uit, ander router geprobeerd, andere modem geprobeerd, andere pc geprobeerd, andere kabels geprobeerd. Waar kan het probleem dan inzitten? De lamp? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 23 juli 2017 Luukvdo (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Zodra je de lamp aan of uit zet valt het internet uit, ander router geprobeerd, andere modem geprobeerd, andere pc geprobeerd, andere kabels geprobeerd. Waar kan het probleem dan inzitten? De lamp? Ja dat snap ik, maar hoe kan ik het oplossen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites