Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Offtopic Topic 75 - Wintereditie

Aanbevolen berichten

Tendmex (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Hoe laat je in vredesnaam je telefoon uit het raam vallen? smiley

Wilde mn raam ff dicht doen, maar had mn mobiel nog vast smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sebastiaanh (link):

Ha! Inderdaad toevallig smiley Ook ik ben webdev best zat, wil me veel meer focussen op het schrijven van échte software

Ik werk 5 dagen in de week aan webdevelopment en wij schrijven toch zeker wel échte software. Ik vind dat altijd zon onzin, dat webdevelopment "geen software engineering" is. Juist steeds meer applicaties gaan naar webgebaseerde oplossingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):

Ik werk 5 dagen in de week aan webdevelopment en wij schrijven toch zeker wel échte software. Ik vind dat altijd zon onzin, dat webdevelopment "geen software engineering" is. Juist steeds meer applicaties gaan naar webgebaseerde oplossingen.

Ik snap dat t wel software is hoor smiley Was alleen ff het juiste woord kwijt. Introductieweken werken vermoeiend smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Verplicht onderwijs (kennismaking mentor) wordt 2x gecanceld omdat de docent niet komt (zonder een bericht te geven). Staat er nu een mededeling of we zelf maar een afspraak willen regelen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Verplicht onderwijs (kennismaking mentor) wordt 2x gecanceld omdat de docent niet komt (zonder een bericht te geven). Staat er nu een mededeling of we zelf maar een afspraak willen regelen smiley

Wauw
Bij mij zijn de eerste lessen alweer uitgevallen aangezien de roostermaker het verneukt heeft. Goed geregeld. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sebastiaanh (link):

Wilde mn raam ff dicht doen, maar had mn mobiel nog vast smiley

smiley
@Lennard mag ik smileyposten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):

Bij ons is het ook een groot drama qua roosters...

Half uur les, dan pauze dan weer half uur les en dan weer pauze.. Vervolgens 1,5 uur tussenuur en dan op het einde van de dag nog een lesje van drie kwartier te krijgen.

Niet alles is te fixen in een rooster en je krijgt het nooit passend maar dit lijkt wel of dat ze het ook niet eens geprobeerd hebben. Oja en we komen lokalen te kort omdat iedereen op de maandag wil werken en op vrijdag is het hele gebouw leeg want dan wil iedereen vrij hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Al de hele dag bezig om een vpn server op te zetten zodat ik ook buitenshuis de nas kan benaderen. Krijg het maar niet aan de gang...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

smiley
@Lennard mag ik smileyposten?

Hij is nog heel hoor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bericht onderwerp: Herinnering: je domeinnaam [domein] verloopt bijna

Ik denk oei.... Niet dat ook al in deze maand is al zo duur....

Bericht
Op zaterdag 9 december 2017, 00:00 uur. Je hebt ingesteld dat we je 90 dagen voor het verlopen een mailtje zouden sturen, dus bij deze.

Ik denk Ooooh... smiley
Sorry lennie, volgende maand krijg je je geld smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van Lange Frans & Baas B - Het Land Van word ik wel patriottistisch (?) van

toevoeging op vrijdag 15 september 2017, 13:00:00:
En Tijdmachine is idd nog altijd wel relaxed haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen