Dylan 1 Geplaatst 14 mei 2018 Wouterr (link): Klik om eerdere quotes te tonen Dylan (link): https://prnt.sc/jhmby4 confirmed toevoeging op maandag 14 mei 2018, 11:17:20: Ligt het misschien aan de tijd? Mijn forumbericht is gepost op 11:11 (verkeerde tijd) en Aarclay heeft gepost om 12:09 (die tijd klopt wel) Timezone van de nieuwe server lijkt duidelijk fout te staan, inderdaad - maar zo te zien is dat niet de oorzaak. In het overzicht wordt jou post ook om 12:11 weergegeven. Lennard heeft daar stouuuutte dingen met de timezone gedaan :-P In dit overzicht wel; Forum » Offtopic in dit overzicht niet; Forum Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 14 mei 2018 Bij een groot deel van mijn domeinen zijn de contact- en houdergegevens nu gewijzigd naar die van Danteck. Heeft iemand anders hier ook last van? Lijkt me niet de bedoeling... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 14 mei 2018 Willem (link): Bij een groot deel van mijn domeinen zijn de contact- en houdergegevens nu gewijzigd naar die van Danteck. Heeft iemand anders hier ook last van? Lijkt me niet de bedoeling... Ik heb hetzelfde, maar als het goed is wordt het opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 14 mei 2018 Robindh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Willem (link): Bij een groot deel van mijn domeinen zijn de contact- en houdergegevens nu gewijzigd naar die van Danteck. Heeft iemand anders hier ook last van? Lijkt me niet de bedoeling... Ik heb hetzelfde, maar als het goed is wordt het opgelost. Ik heb een mailtje gestuurd en als het goed is worden de gegevens inderdaad hersteld. Het zou echter ook door ons moeten kunnen via productbeheer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 14 mei 2018 Ik zit nu de hele tijd te denken dat iemand connect via TeamViewer als ik op one2xs komt (komt door de chat die dan open springt ) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 14 mei 2018 Van wat ik van Danny heb gehoord is het inderdaad zo dat de houdergegevens z.s.m weer terug gezet worden. Even afwachten dus. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 14 mei 2018 Dylan (link): Ik zit nu de hele tijd te denken dat iemand connect via TeamViewer als ik op one2xs komt (komt door de chat die dan open springt ) Pssst de link in jouw onderschrift werkt niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 14 mei 2018 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Dylan (link): Ik zit nu de hele tijd te denken dat iemand connect via TeamViewer als ik op one2xs komt (komt door de chat die dan open springt ) Pssst de link in jouw onderschrift werkt niet https://join.slack.com/t/one2xs/shared_invite/enQtMzYzMzE0MDI4MjI2LTY0N2U0MjVlOGI3MzJjMDFiODFhMjIxNjU1ZTM1ODM0MTVkMzA2NGRlMzE5NjU5MDk4NTI4ODBmMjUxMjNlYWY Deze verloopt nooit toevoeging op maandag 14 mei 2018, 14:06:00: Je kunt je onderschrift ook niet aanpassen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 14 mei 2018 Kan geen contact opnemen, beetje jammer. Hopen dat dat snel verholpen wordt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 14 mei 2018 Oh ik zie dat er nu een klantenpaneel van Danteck is, maar ik kom niet ingelogd met mijn One2xs gegevens Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 14 mei 2018 Ralphh (link): Oh ik zie dat er nu een klantenpaneel van Danteck is, maar ik kom niet ingelogd met mijn One2xs gegevens In je spambox staat een mailtje met je inlog gegevens. Dylan (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Dylan (link): Ik zit nu de hele tijd te denken dat iemand connect via TeamViewer als ik op one2xs komt (komt door de chat die dan open springt ) Pssst de link in jouw onderschrift werkt niet https://join.slack.com/t/one2xs/shared_invite/enQtMzYzMzE0MDI4MjI2LTY0N2U0MjVlOGI3MzJjMDFiODFhMjIxNjU1ZTM1ODM0MTVkMzA2NGRlMzE5NjU5MDk4NTI4ODBmMjUxMjNlYWY Deze verloopt nooit toevoeging op maandag 14 mei 2018, 14:06:00: Je kunt je onderschrift ook niet aanpassen Was benieuwd naar die site want ken het niet, maarja de link werkte niet. Dus nu ga ik is even checken! toevoeging op maandag 14 mei 2018, 17:51:57: Zucht Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 14 mei 2018 We hebben nu een discord: https://discord.gg/J9bm29C Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 14 mei 2018 Wat fijn al die bugs... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 14 mei 2018 Kloktestje. oke, moet uurtje vooruit dus. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 14 mei 2018 test Edit: Mijn account werkt weer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 15 mei 2018 @Dylan Wellicht even je onderschrift aanpassen naar de One2xs Discord? Voor iedereen die er nog niet inzit, join onze Discord! https://discord.gg/J9bm29C Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 15 mei 2018 Robinkoch (link): @Dylan Wellicht even je onderschrift aanpassen naar de One2xs Discord? Voor iedereen die er nog niet inzit, join onze Discord! https://discord.gg/J9bm29C Aangepast Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 15 mei 2018 Rijbewijs in the pocket Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 15 mei 2018 Luuko (link): Rijbewijs in the pocket Gefeliciteerd! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 15 mei 2018 Luuko (link): Rijbewijs in the pocket Congratz! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 16 mei 2018 Luuko (link): Rijbewijs in the pocket Gefeli! ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Pim 0 Geplaatst 16 mei 2018 Hallo allen, Ik probeer het even zo, maar is hier echt geen 3D ontwerper binnen one2xs? Ben hier echt met spoed naar opzoek! Beloning aanwezig natuurlijk!! Indien niet op one2xs maar je weet nog iemand? Breng hem met me in contact! Word gewaardeerd!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 16 mei 2018 Pim (link): Hallo allen, Ik probeer het even zo, maar is hier echt geen 3D ontwerper binnen one2xs? Ben hier echt met spoed naar opzoek! Beloning aanwezig natuurlijk!! Indien niet op one2xs maar je weet nog iemand? Breng hem met me in contact! Word gewaardeerd!! @Jelle doet toch 3d dingen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Pim 0 Geplaatst 16 mei 2018 Lennard (link): Klik om eerdere quotes te tonen Pim (link): Hallo allen, Ik probeer het even zo, maar is hier echt geen 3D ontwerper binnen one2xs? Ben hier echt met spoed naar opzoek! Beloning aanwezig natuurlijk!! Indien niet op one2xs maar je weet nog iemand? Breng hem met me in contact! Word gewaardeerd!! @Jelle doet toch 3d dingen? Klopt. Jelle heeft inderdaad iets voor me gemaakt. Maar een plattegrond werd hem niet, vandaar dat ik voor dat onderdeel nog iemand zoek. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites