Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Offtopic Topic 75 - Wintereditie

Aanbevolen berichten

Oké, wat blijkt dus zegt windows net;

Mijn licentie is meerdere keren een poging gedaan om te gebruiken dus is nu de hele licentie geblokkeerd.
Enige optie is opnieuw aanschaffen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Luuko zei:

Oké, wat blijkt dus zegt windows net;

Mijn licentie is meerdere keren een poging gedaan om te gebruiken dus is nu de hele licentie geblokkeerd.
Enige optie is opnieuw aanschaffen...

Wat voor computer heb je? Als je een recente computer hebt dan zit de sleutel meestal in je BIOS verwerkt je zou deze opnieuw kunnen invoeren en dan activeren. Andere manier als je een wat nieuwere computer hebt is gewoon overnieuw installeren zodat alles goed zit. Bij oudere PC's staat vaak de sticker aan de zijkant van de PC met de licentiecode erop.

Mocht je toch een licentie willen kopen kijk dan eens op kinguin.net daar zijn ze heel goedkoop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst (aangepast)
23 uren geleden, timmerdanny zei:

Wat voor computer heb je? Als je een recente computer hebt dan zit de sleutel meestal in je BIOS verwerkt je zou deze opnieuw kunnen invoeren en dan activeren. Andere manier als je een wat nieuwere computer hebt is gewoon overnieuw installeren zodat alles goed zit. Bij oudere PC's staat vaak de sticker aan de zijkant van de PC met de licentiecode erop.

Mocht je toch een licentie willen kopen kijk dan eens op kinguin.net daar zijn ze heel goedkoop.

Amper een jaar geleden in elkaar gezet. De manier om opnieuw te installeren heeft geen zin, heb dit al zo'n 10x gedaan.
kinguin.net is inderdaad goedkoop, maar dan bestaat de kans weer dat deze aan meerdere mensen wordt verkocht

aangepast door Luuko

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gezien de kosten voor het hosten van een website hier onbetaalbaar worden (x1200%) ben ik opzoek naar een nieuwe hosting partij.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die per direct gaat vertrekken.

Hebben jullie suggesties?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, August zei:

Gezien de kosten voor het hosten van een website hier onbetaalbaar worden (x1200%) ben ik opzoek naar een nieuwe hosting partij.

Ik zit zelf bij 000webhost.com daar is webhosting gratis. Je betaalt enkel voor je domein maar die heb ik goedkoop ondergebracht bij versio.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, bananenboom zei:

Ik zit zelf bij 000webhost.com daar is webhosting gratis. Je betaalt enkel voor je domein maar die heb ik goedkoop ondergebracht bij versio.

Top, wat betaal je voor een NL domein per jaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Versio kost 3EUR (exclusief BTW) per jaar. Een van der goedkoopsten geloof ik dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 26-11-2018 om 10:32, August zei:

Ik kan ook wel wat aanbieden. Speciaal pakketje voor One2xs'ers en domeinnaampjes zijn niet al te prijzig. Zit je op Discord? Dan kunnen we daar we

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die paar euro geen eens zo raar, het kost me meer moeite om de website te verhuizen dus ik blijf. Vandaag stond er ook een artikel op Versio:  https://tweakers.net/nieuws/146441/versio-klanten-klagen-over-forse-prijsverhogingen.html

Voor de oude webhostingprijzen kun je geen eens een raspberry Pi aan laten staan, die verbruikt al meer stroom per dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 29-11-2018 om 22:43, Hoera zei:

Versio kost 3EUR (exclusief BTW) per jaar. Een van der goedkoopsten geloof ik dus.

Tegenwoordig niet meer! 🧐

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen