Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Offtopic Topic 75 - Wintereditie

Aanbevolen berichten

Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
foto is ogone smiley

smiley!!!

@Dylan die staan toch op de Facebook van jullie school?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):

smiley!!!

@Dylan die staan toch op de Facebook van jullie school?

Nou die foto waarmee ik met hun op sta + mijn bloemen (hihi) kan ik daar tussen niet vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
foto is ogone smiley

smiley smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
foto is ogone smiley

ga weg smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
foto is ogone smiley

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat wordt er bedoeld met "niet-productieve uren"? Uren waarbij je geen productief werk doet maar toch wordt betaald of juist de uren die je niet betaald krijgt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tele2 geeft mij gewoon onbeperkt data en 25 euro per maand korting tot mijn abonnement verloopt smiley smiley

toevoeging op dinsdag 16 mei 2017, 19:08:24:
Videotube (link):
Wat wordt er bedoeld met "niet-productieve uren"? Uren waarbij je geen productief werk doet maar toch wordt betaald of juist de uren die je niet betaald krijgt?

Dat zijn uren dat je bijv. hebt opgeruimd, schoongemaakt of nadenken zelfs smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kreeg net een e-mail:
Quote:
Geachte heer/mevrouw,

U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie is gebleken dat u een openstaande bedrag heeft staan wegens het overtreden van een verkeersvoorschrift. Uit de controle is gebleken dat u door rood bent gereden. Hiervoor hanteren wij een minnelijke schikking van €447,25 (inclusief administratiekosten). Wij hebben u meerderen malen per brief verzocht om de betaling te voldoen. Dit bedrag is tot op heden niet voldaan.
Informatie over de overtreding en de opgelegde administratieve sanctie.
Omschrijving overtreding: Rijden door roodlicht.
Datum: 20 augustus 2016
Openstaande bedrag: €230,15
Administratiekosten: €6,10
Te betalen: €236,25
Wij verzoeken u om het verschuldigde bedrag voor maandag 22 mei 2017 te betalen naar tegenrekening NL10INGB0006117727 T.N.V. Cjib Leeuwaarden met uw kenteken nummers als omschrijving. Indien wij uw betaling niet op tijd ontvangen zijn wij genoodzaakt het verschuldigde bedrag te verhogen.
Wij hopen echter dat u voor een tijdige betaling zorgt en wij verdere incassomaatregelen achterwege kunnen laten.
Indien u vragen of opmerkingen heeft kunt u ons alleen contacteren via de mail: [email protected] U wordt zo spoedig mogelijk door één van onze collegas geholpen.
Als u het openstaande bedrag voorheen al betaald heeft kunt u deze e-mail als niet verzonden beschouwen.
Hoogachtend,

Anton Keizer
Centraal Justitieel Incassobureau

las m toen ik net vijf seconden wakker was en ik schrok me kapot, maar is gewoon phishing smiley smiley

Klopt ook niets van die tekst als je goed leest smiley

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 08:25:58:
Jurgen (link):
Heb vanavond mn airco laten bijvullen. Wat een genot met deze temperaturen. smiley
oh dat geloof ik graag smiley
mijn koppakking is lek, dan heeft airco bijvullen geen zin toch? mn koelvloeistof verdwijnt ook al namelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Kreeg net een e-mail:

las m toen ik net vijf seconden wakker was en ik schrok me kapot, maar is gewoon phishing smiley smiley

mijn koppakking is lek, dan heeft airco bijvullen geen zin toch? mn koelvloeistof verdwijnt ook al namelijk

Haha, Leeuwaarden smiley

Ik ben geen autotechnicus, maar volgens mij kun je je airco zonder problemen bijvullen. Koudemiddel voor de airco zit in een afgesloten circuit en heeft verder niet veel van doen met je koelvloeistof. Die lekt alleen door de kapotte koppakking zodat je die lekker aan het oproken bent. Hoeveel heb je onderhand al bijgevuld? smiley

Koudemiddel van je airco verdwijnt alleen door lekken in het systeem zelf, zon 10% per jaar volgens de garage en je hebt 60% nodig om een functionerende airco te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):

Haha, Leeuwaarden smiley

Ik ben geen autotechnicus, maar volgens mij kun je je airco zonder problemen bijvullen. Koudemiddel voor de airco zit in een afgesloten circuit en heeft verder niet veel van doen met je koelvloeistof. Die lekt alleen door de kapotte koppakking zodat je die lekker aan het oproken bent. Hoeveel heb je onderhand al bijgevuld? smiley

Koudemiddel van je airco verdwijnt alleen door lekken in het systeem zelf, zon 10% per jaar volgens de garage en je hebt 60% nodig om een functionerende airco te hebben.
Ja, en mailen naar [email protected] als je problemen hebt. Zelfs de Belastingdienst zelf heeft geen e-mailadres, laat staan dat je voor het CJIB ook naar de BD moet mailen. smiley

En ooh, toch maar eens laten bijvullen dan. smiley Maar hij moet eerst nog gekeurd worden. In de zomervakantie kan ik dan mn koppakking laten vervangen of zelf proberen (smiley). Ik heb geen idee hoeveel er bij gaat telkens, maar elke twee maanden ongeveer is ie leeg (vaker kijk ik ook al niet eens, dus misschien is het na een dag al op) en gooi ik m weer vol. Maar de thermometer van mn motor blijft wel braaf in het midden staan, dus ik snap niet zo hoe de boel zo goed blijft draaien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Kreeg net een e-mail:

Toch wel gemeld? Ik weet dat het dweilen is met de kraan open, maar alle phishing mailtjes die ik krijg van alle banken en providers enzo doe ik toch netjes melden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Ja, en mailen naar [email protected] als je problemen hebt. Zelfs de Belastingdienst zelf heeft geen e-mailadres, laat staan dat je voor het CJIB ook naar de BD moet mailen. smiley

En ooh, toch maar eens laten bijvullen dan. smiley Maar hij moet eerst nog gekeurd worden. In de zomervakantie kan ik dan mn koppakking laten vervangen of zelf proberen (smiley). Ik heb geen idee hoeveel er bij gaat telkens, maar elke twee maanden ongeveer is ie leeg (vaker kijk ik ook al niet eens, dus misschien is het na een dag al op) en gooi ik m weer vol. Maar de thermometer van mn motor blijft wel braaf in het midden staan, dus ik snap niet zo hoe de boel zo goed blijft draaien.

Laten bijvullen kan best goedkoop, ik heb het voor €50 laten doen. Had ff gekeken tussen diensten&vakmensen op Marktplaats, ben je goedkoper uit dan bij de garage. smiley En ik kon om 21:00 uur zelfs nog langskomen smiley!

Haha pff, sterke Fiat. smiley Wanneer gaat ie voor de keuring?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):

Laten bijvullen kan best goedkoop, ik heb het voor €50 laten doen. Had ff gekeken tussen diensten&vakmensen op Marktplaats, ben je goedkoper uit dan bij de garage. smiley En ik kon om 21:00 uur zelfs nog langskomen smiley!

Haha pff, sterke Fiat. smiley Wanneer gaat ie voor de keuring?
Ho shit, mijn laatste keer (2013 smiley) kostte het 90 euro smiley

over 2 weken moet ie gekeurd zijn smiley maandag dus maar even doen.

@Kjeld: ze zijn al wel bekend volgens mij. https://www.cjib.nl/nieuws/pas-op-voor-oplichting-e-mail-brief-telefoon
voorbeeld 3 is de mijne. Verder kan ik het niet echt melden ergens toch?

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 10:48:38:
Dino gevonden van 110 miljoen jaar oud smiley

http://www.nationalgeographic.com/magazine/2017/06/dinosaur-nodosaur-fossil-discovery/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennard (link):

@Kjeld: ze zijn al wel bekend volgens mij. https://www.cjib.nl/nieuws/pas-op-voor-oplichting-e-mail-brief-telefoon

http://www.nationalgeographic.com/magazine/2017/06/dinosaur-nodosaur-fossil-discovery/

Ze verwijzen door naar https://www.fraudehelpdesk.nl

Mijn auto moet over een week voor de grote beurt smiley smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

http://diensten-vakmensen.marktplaats.nl/zoeken.html?query=airco+vullen&categoryId=1189&pcc=true&postcode=&distance=0 smiley

Ben benieuwd naar je keuring!

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:01:41:
Nick (link):

Ze verwijzen door naar https://www.fraudehelpdesk.nl

Mijn auto moet over een week voor de grote beurt smiley smiley

http://www.mijngarage.nl/ << voor u een handige site om te vergelijken voor de grote beurt. smiley

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:03:50:
Maar @Nick je kan ook prima zelf olie(filter), luchtfilter en bougies vervangen als je de beurt zelf moet lappen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jurgen (link):
toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:01:41:

http://www.mijngarage.nl/ << voor u een handige site om te vergelijken voor de grote beurt. smiley

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:03:50:
Maar @Nick je kan ook prima zelf olie(filter), luchtfilter en bougies vervangen als je de beurt zelf moet lappen!

Haha, ik onderhoud tot nu toe mijn auto nog gewoon bij de dealer smiley

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:28:19:
De goedkoopste garage op die website is 290 euro terwijl de dealer 309 euro is. Scheelt dus eigenlijk niet veel smiley

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:30:26:
Gaat trouwens om de 20k km beurt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nick (link):

Haha, ik onderhoud tot nu toe mijn auto nog gewoon bij de dealer smiley

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:28:19:
De goedkoopste garage op die website is 290 euro terwijl de dealer 309 euro is. Scheelt dus eigenlijk niet veel smiley

toevoeging op donderdag 18 mei 2017, 11:30:26:
Gaat trouwens om de 20k km beurt

Maar jij hebt misschien nog wel garantie of niet? Dan is naar de dealer ook wel beter dan zelf te rommelen. smiley
€309 valt dan nog wel mee ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jurgen (link):

Maar jij hebt misschien nog wel garantie of niet? Dan is naar de dealer ook wel beter dan zelf te rommelen. smiley
€309 valt dan nog wel mee ja.

Neeee uiteraard niet, de auto is uit 2008! Krijg wel elke keer pechhulp erbij maar ik moet natuurlijk wel een anwb lidmaatschap hebben toch :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nick (link):

Neeee uiteraard niet, de auto is uit 2008! Krijg wel elke keer pechhulp erbij maar ik moet natuurlijk wel een anwb lidmaatschap hebben toch :D

Oww zo oud alweer! Dan is er niets te verliezen, lekker zelf eens proberen! Is leuk en je bespaart een hoop. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jurgen (link):

Oww zo oud alweer! Dan is er niets te verliezen, lekker zelf eens proberen! Is leuk en je bespaart een hoop. smiley

Haha wat denk je zelf smiley dat ding doet het nog goed, ga ik er niet zelf mee knutselen. Ik ben van mening als je een wat duurdere wagen hebt dat het best wel loont om hem voor 300 euro per jaar te laten onderhouden door de dealer smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites