Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Offtopic Topic 75 - Wintereditie

Aanbevolen berichten

Stef (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Waar ga je heen? smiley
Ik ga zondag naar Sunrise

Weekendje met familie ergens in ardennen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

OnePlus! Naar mijn mening is het design ook wat mooier en heb m in handen gehad en is echt retesnel! Krijg m morgenmiddag binnen en ben erg benieuwd! Als je nog korting wilt krijgen op accesoires (20 euries) kan je mij even een PM sturen smiley

Vooral na langer gebruik en na een jaar zul je het verschil gaan merken door het hoge aantal RAM, dat nu overkill is maar met 4K video streaming ed wat veel meer gaat komen de komende tijd veel toekomstbestendiger gaat zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is volgens jullie de beste site om pc samen te stellen en te kopen.
Of is het slimmer om het samen te stellen en dan op verschillende webshops te kijken wat de prijs is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Wat is volgens jullie de beste site om pc samen te stellen en te kopen.
Of is het slimmer om het samen te stellen en dan op verschillende webshops te kijken wat de prijs is?

Tweakers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):

Tweakers

Daar vind ik altijd zoveel van die vage onbekende websites staan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Je kiest zelf waar je het uiteindelijk koopt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Alle websites die op tweakers staan zijn 100% betrouwbaar. Bovendien hebben die een groter assortiment dan 90% van de webshops die je gaat vinden.
En als je de hardware specs onduidelijk vind kan je nog Altijd een van de webshops openen.

Tweakers altijd +1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Achja, heb t nu besteld bij alternate smiley

toevoeging op maandag 26 juni 2017, 18:20:35:
Klik om afbeelding tonen

Sharkoon smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Ik vraag me af waarom op mijn nieuwe powerbank dan nog 20000 mAh staat smiley

Wat klinkt meer 536870912 kb of een halve tb?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

Sharkoon smiley

Vertel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Vertel

Ik vermijd Sharkoon zo veel mogelijk.. Meeste kasten zijn niet echt mooi en sommige zelfs van slechte kwaliteit. Nu maakt dat misschien nog niet heel veel uit, maar hun voedingen zou ik echt zo veel mogelijk vermijden.
Toms Hardware heeft een lijst met heel veel voedingen die getest zijn en Sharkoon valt onder Tier 5, de slechtste tier.

Quote:
Tier Five

Avoid IMMEDIATELY. These units are highly unsafe to use. No such protections added, very thin gauge wiring used, false advertising and too much to list. Reference to a higher tiered unit for a better, money saving and a much safer unit. For your safetys sake, please dont order or pick one up for use in your system. These units are a potential fire hazard and could even kill you, let alone your system.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

Ik vermijd Sharkoon zo veel mogelijk.. Meeste kasten zijn niet echt mooi en sommige zelfs van slechte kwaliteit. Nu maakt dat misschien nog niet heel veel uit, maar hun voedingen zou ik echt zo veel mogelijk vermijden.
Toms Hardware heeft een lijst met heel veel voedingen die getest zijn en Sharkoon valt onder Tier 5, de slechtste tier.

Tja, en toch worden die dingen goed verkocht, dus denk eerder dat het dom gelul is.
De kwaliteit van de kast ben ik wel een mee eens, het is niet premium, maar de prijs is ook niet premium dus wat dat betreft komt het wel aardig overeen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Komt omdat ze zo vaak stuk zijn dat ze elke keer een nieuwe moeten kopen. Dan gaan de verkopen hard ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

Woot, ik heb volgens dat lijstje een Tier II voeding smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):

Tja, en toch worden die dingen goed verkocht, dus denk eerder dat het dom gelul is.
De kwaliteit van de kast ben ik wel een mee eens, het is niet premium, maar de prijs is ook niet premium dus wat dat betreft komt het wel aardig overeen

Wil je nou zeggen dat het lijstje van Toms Hardware dom gelul is? Die voedingen worden daar met speciale apparatuur gemeten.. Als je een kwaliteitsvoeding koopt, kan die jaaaaren mee en levert stabiel voeding aan al je componenten.. Als je een prut voeding (zoals die van Sharkoon bijvoorbeeld, maar MS-Tech is nog zon leuke), wordt in bijna alle gevallen het aantal Watt waarmee geadverteerd wordt NOOIT gehaald..

Tweakers heeft eens een review gedaan van een goedkope MS-Tech voeding vs een Corsair HX-voeding van allebei 750W. In hun test bleek dat de MS-Tech voeding (van 750W) maximaal 450W kan leveren! In het ergste geval overlijdt je voeding samen met al je dure componenten.. Een goede voeding is van belang voor je hele setup, want als die eruit flikkert, kan je niks meer.

Ik zie te vaak dat de voeding het laatste is waar men naar kijkt en waar de laatste tientjes van het budget nog naar toe gaan.. Voor een voeding moet je een fatsoenlijk budget hebben, spaar nog door als je blijkt geen goede voeding te kunnen kopen omdat je budget op is.. Ik zou (bij wijze van) voor geen goud mijn nieuwe computeronderdelen aan een MS-Tech/Sharkoon/andere slechte voeding willen hangen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

Wil je nou zeggen dat het lijstje van Toms Hardware dom gelul is? Die voedingen worden daar met speciale apparatuur gemeten.. Als je een kwaliteitsvoeding koopt, kan die jaaaaren mee en levert stabiel voeding aan al je componenten.. Als je een prut voeding (zoals die van Sharkoon bijvoorbeeld, maar MS-Tech is nog zon leuke), wordt in bijna alle gevallen het aantal Watt waarmee geadverteerd wordt NOOIT gehaald..

Tweakers heeft eens een review gedaan van een goedkope MS-Tech voeding vs een Corsair HX-voeding van allebei 750W. In hun test bleek dat de MS-Tech voeding (van 750W) maximaal 450W kan leveren! In het ergste geval overlijdt je voeding samen met al je dure componenten.. Een goede voeding is van belang voor je hele setup, want als die eruit flikkert, kan je niks meer.

Ik zie te vaak dat de voeding het laatste is waar men naar kijkt en waar de laatste tientjes van het budget nog naar toe gaan.. Voor een voeding moet je een fatsoenlijk budget hebben, spaar nog door als je blijkt geen goede voeding te kunnen kopen omdat je budget op is.. Ik zou (bij wijze van) voor geen goud mijn nieuwe computeronderdelen aan een MS-Tech/Sharkoon/andere slechte voeding willen hangen...

Denk om je bloeddruk smiley

Maar verklaar dan waarom deze voeding toch goed worden verkocht?
Zou vast niet zijn omdat ze al je componenten slopen lijkt mij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites