Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Offtopic Topic 75 - Wintereditie

Aanbevolen berichten

Ralphh (link):
Iemand die hier al een abonnement met inkomens- en lasten toets heeft afgesloten?

Is intern wat je op geeft boeit niemand is automatisch systeem.
Wel moet je een minimaal inkomen en uitgave bedrag invullen waarmee je word geaccepteerd.
Belsimpel heeft makkelijke tool ervoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Is intern wat je op geeft boeit niemand is automatisch systeem.
Wel moet je een minimaal inkomen en uitgave bedrag invullen waarmee je word geaccepteerd.
Belsimpel heeft makkelijke tool ervoor.
Klik om afbeelding tonen

Laatst ervaren dat je tussen bepaalde inkomens ook in aanmerking komt voor (extra) kortingen. Tevens kunnen ze je gewoon weigeren. Het argument Ik betaal al jaren een abonnement van 40 euro werkt dan niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Iemand die hier al een abonnement met inkomens- en lasten toets heeft afgesloten?

Moet je niet willen. Eigenlijk koop je een telefoon boven je stand als je een abbonement met telefoon neemt omdat je m niet (helemaal) kan betalen. Je kan je telefoon beter gewoon los kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):

Dat laatste (de poort omprikken) heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik proberen, alvast bedankt!

Netjes! Ben benieuwd of het werkt. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even een vraagje,

Ik heb een baan gevonden in de IT. Nu moet ik al mijn persoonlijke informatie opgeven voor de administratie.

Echter vragen ze ook alles over mijn partner (heb ik niet maargoed :-) ) ze vragen gegevens zoals BSN nummer, geboortedatum, prive-email. Mijn vraag: Is het normaal dat bedrijven al deze gegevens van je partner willen ontvangen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Even een vraagje,

Ik heb een baan gevonden in de IT. Nu moet ik al mijn persoonlijke informatie opgeven voor de administratie.

Echter vragen ze ook alles over mijn partner (heb ik niet maargoed :-) ) ze vragen gegevens zoals BSN nummer, geboortedatum, prive-email. Mijn vraag: Is het normaal dat bedrijven al deze gegevens van je partner willen ontvangen?

Yep, is voor een eventueel nabestaandenpensioen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Even een vraagje,

Ja. Is o.a. nodig voor pensioensregelingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Perry (link):

Yep, is voor een eventueel nabestaandenpensioen smiley

Ja is normaal. Bij mijn stagebedrijf deden ze dit ook altijd. Ook als er wat gebeurde met de werknemer dan kan het bedrijf altijd contact leggen met je familie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Moet je niet willen. Eigenlijk koop je een telefoon boven je stand als je een abbonement met telefoon neemt omdat je m niet (helemaal) kan betalen. Je kan je telefoon beter gewoon los kopen.

Ja dat snap ik vandaar mijn vraag. Voorheen kon dat wel gewoon en ja dat heb ik ook gedaan smiley (Ook netjes 4 jaar lang betaald).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):

Ja is normaal. Bij mijn stagebedrijf deden ze dit ook altijd. Ook als er wat gebeurde met de werknemer dan kan het bedrijf altijd contact leggen met je familie.

Oh okay, thanks!

Stef (link):

Wat een baas smiley smiley

Zat hem net ook te kijken.... Wat een baas!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
@Lennard, jij hebt heel lang geleden toch zon Milight dingetjes gekocht? Hoe bevallen ze?
Late reactie van mij, maar inderdaad!
Ze bevallen goed. Je kunt er alles aan aanpassen wat je wil met de app. Afstandsbedieninkje heb ik er niet bij gekocht omdat je met die app alles wel kunt regelen.
Enige minpuntje is de trage reactietijd als je m inschakelt met een gewone schakelaar. Normale lampen floepen direct aan, die milights doen er een halve seconde over om aan te gaan.

Verder is het net als al dit soort hippe meuk: je koopt het met allerlei plannen (dit dat automatiseren zus zo), maar uiteindelijk gebruik je ze gewoon als normale lampen. Al vind ik het wel flex dat ik vanuit bed mn lampen kan dimmen, uitschakelen of van koud wit (goed voor studeren van saaie stof) naar warm wit (goed voor boekje lezen en daarna slapen) kan aanpassen. Ik heb de RGB versie en dat RGB is leuk om aan mensen te showen, maar verder gebruik ik dat eigenlijk niet.
Wil er ooit nog meer mee automatiseren, maar ja. Ik wil zoveel. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Late reactie van mij, maar inderdaad!
Ze bevallen goed. Je kunt er alles aan aanpassen wat je wil met de app. Afstandsbedieninkje heb ik er niet bij gekocht omdat je met die app alles wel kunt regelen.
Enige minpuntje is de trage reactietijd als je m inschakelt met een gewone schakelaar. Normale lampen floepen direct aan, die milights doen er een halve seconde over om aan te gaan.

Verder is het net als al dit soort hippe meuk: je koopt het met allerlei plannen (dit dat automatiseren zus zo), maar uiteindelijk gebruik je ze gewoon als normale lampen. Al vind ik het wel flex dat ik vanuit bed mn lampen kan dimmen, uitschakelen of van koud wit (goed voor studeren van saaie stof) naar warm wit (goed voor boekje lezen en daarna slapen) kan aanpassen. Ik heb de RGB versie en dat RGB is leuk om aan mensen te showen, maar verder gebruik ik dat eigenlijk niet.
Wil er ooit nog meer mee automatiseren, maar ja. Ik wil zoveel. smiley

Heb ook de RGBW versie gekocht. Ben benieuwd smiley Mijn automatiseringsplannen zijn wel al wat verder denk ik ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):

Netjes! Ben benieuwd of het werkt. smiley

Beetje laat, maar ik heb het zojuist geprobeerd door de LAN kabel uit de WAN poort te halen, en het werkt nu perfect. 100 keer bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):

Beetje laat, maar ik heb het zojuist geprobeerd door de LAN kabel uit de WAN poort te halen, en het werkt nu perfect. 100 keer bedankt!

Beter laat dan nooit. Goed te horen dat het gefixed is, peace! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had vandaag mijn Oneplus 2 op marktplaats gezet en na een paar uur kwam iemand m al ophalen smiley
Danks marktplaats smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Pfoe, terug van weekendje Mysteryland. Holy shit smiley smiley

Ik zag het op Snapchat smiley
Zat er vet uit smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):

Zijn de pillen alweer een beetje uitgewerkt?

Dinsdagdip in 3, 2, 1.... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites