Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Offtopic Topic 75 - Wintereditie

Aanbevolen berichten

Jordy (link):
Ze stoppen ook in december, dan is het niet meer mogelijk om in te loggen of om de credits in te wisselen.
Juridisch gezien heb je een vordering op ze en mogen ze niet zomaar besluiten dat je credits niet meer mag inwisselen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Juridisch gezien heb je een vordering op ze en mogen ze niet zomaar besluiten dat je credits niet meer mag inwisselen. smiley

Is dat zo? Je zal het ongetwijfeld beter weten dan ik maar mag een bedrijf niet zomaar zeggen dat een virtueel betaalmiddel stopgezet wordt? Dit hebben ze volgens mij al bijna een jaar geleden aangekondigd of maakt dat niet uit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
5 jaar geleden won ik 12 chocoladeletters hier smiley
Klik om afbeelding tonen

Noooo is dat al 5 jaar geleden smiley
Ik voel me oud smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

Oja smiley

heb toen stad en land af moeten zoeken omdat ik sommige letters niet kon vinden in wit van hetzelfde merk smiley smiley

haha echt smiley wauw

Stef (link):

Noooo is dat al 5 jaar geleden smiley
Ik voel me oud smiley

ja damn smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bestaat er een kabel die van USB C naar USB gaat waar je beeld & geluid doorheen kan halen? (dus telefoon naar pc bijvoorbeeld, dat je dan beeld op je pc krijgt)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):

Is dat zo? Je zal het ongetwijfeld beter weten dan ik maar mag een bedrijf niet zomaar zeggen dat een virtueel betaalmiddel stopgezet wordt? Dit hebben ze volgens mij al bijna een jaar geleden aangekondigd of maakt dat niet uit?
Bij mijn weten niet. Aan die credits zelf heb je namelijk niets; je betaalt dus niet om die credits te hebben, maar je betaalt om een recht te hebben om een product te kunnen kopen. Het verjaart na 5 jaar of eerder als dat in de AV staat (maar niet eerder dan na één jaar).

Wanneer je in feite niet hebt betaald maar gespaard (want dat is het concept) dan verandert dat weinig aan de zaak; het blijft een vordering uit overeenkomst.

Dus ja, ze kunnen wel verlopen, maar alleen 5 jaar nadat je ze hebt verzameld.

Zou ook wel mooi zijn anders; dan kun je acties houden om te zorgen dat mensen zoveel mogelijk tegoed gaan kopen en dan daarna ineens de credits afpakken, "haha, verlopen! thnx".

edit; vergelijkbaar idee: https://blog.iusmentis.com/2014/09/05/hoe-lang-mogen-xbox-credits-geldig-zijn/

Zo heeft 50centveiling dit in zijn algemene voorwaarden staan:
Quote:
5.4 Bied-credits vervallen niet door verloop van tijd, doch hebben een onbeperkte geldigheidsduur zolang de website van 50centveiling.nl bestaat en de website wordt gedreven in de huidige vorm.

en dat mag dus ook niet; zelfs nadat ze stoppen met de website (uitgezonderd faillissement dan) heb je nog recht op je credits. Omdat ze geen aparte verjaringstermijn hebben genoemd, kun je daar dus tot 5 jaar na aankoop van je credits de credits terugvorderen.

bij centmail vind je ook zoiets:
Quote:
Indien wij besluiten de Website te staken, komen alle opgespaarde Credits van minder dan € 12,50 te vervallen.

maarja, zo staat het gros van de algemene voorwaarden vol met shit smiley

Ten slotte: de Nationale Vacaturebank doet het wel goed:
Quote:
Credits zijn geldig tot de in de Opdrachtbevestiging vastgelegde uiterlijke gebruiksdatum. Indien geen uiterlijke gebruiksdatum is vastgelegd of anderszins is overeengekomen, geldt een gebruikstermijn van één (1) jaar na aanschaf van de Credits. Na afloop van deze gebruikstermijn komen eventueel resterende Credits automatisch te vervallen waardoor deze niet meer bruikbaar zijn voor de afname van Diensten.

en dat had GHED dus ook in hun AV moeten zetten. In de praktijk doe je er niets tegen omdat ze dus tegenwoordig officieel op Belize zitten. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Bij mijn weten niet. Aan die credits zelf heb je namelijk niets; je betaalt dus niet om die credits te hebben, maar je betaalt om een recht te hebben om een product te kunnen kopen. Het verjaart na 5 jaar of eerder als dat in de AV staat (maar niet eerder dan na één jaar).

Wanneer je in feite niet hebt betaald maar gespaard (want dat is het concept) dan verandert dat weinig aan de zaak; het blijft een vordering uit overeenkomst.

Dus ja, ze kunnen wel verlopen, maar alleen 5 jaar nadat je ze hebt verzameld.

Zou ook wel mooi zijn anders; dan kun je acties houden om te zorgen dat mensen zoveel mogelijk tegoed gaan kopen en dan daarna ineens de credits afpakken, "haha, verlopen! thnx".

edit; vergelijkbaar idee: https://blog.iusmentis.com/2014/09/05/hoe-lang-mogen-xbox-credits-geldig-zijn/

Zo heeft 50centveiling dit in zijn algemene voorwaarden staan:

en dat mag dus ook niet; zelfs nadat ze stoppen met de website (uitgezonderd faillissement dan) heb je nog recht op je credits. Omdat ze geen aparte verjaringstermijn hebben genoemd, kun je daar dus tot 5 jaar na aankoop van je credits de credits terugvorderen.

bij centmail vind je ook zoiets:

maarja, zo staat het gros van de algemene voorwaarden vol met shit smiley

Ten slotte: de Nationale Vacaturebank doet het wel goed:

en dat had GHED dus ook in hun AV moeten zetten. In de praktijk doe je er niets tegen omdat ze dus tegenwoordig officieel op Belize zitten. smiley

Aha nu snap ik het! Wist ik helemaal niet dat het precies zo zat maar...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Bestaat er een kabel die van USB C naar USB gaat waar je beeld & geluid doorheen kan halen? (dus telefoon naar pc bijvoorbeeld, dat je dan beeld op je pc krijgt)

Volgensmij is standaard USB daar niet voor geschikt.
Er bestaal wel kabels met USB C naar HDMI smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Volgensmij is standaard USB daar niet voor geschikt.
Er bestaal wel kabels met USB C naar HDMI smiley

Ja maar dan ga je van telefoon naar beeldscherm. maar ik wil dat de pc er tussen zit vandaar. Ik dacht ook al dat het niet bestond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Ja maar dan ga je van telefoon naar beeldscherm. maar ik wil dat de pc er tussen zit vandaar. Ik dacht ook al dat het niet bestond.

Dan zou je USB C naar HDMI en dan door een capture card het beeld naar je pc kunnen doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat voor lettertype gebruiken jullie standaard in word voor verslagen?
Vind Arial er niet mooi uit zien en ben ook niet echt fan van calibri..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Wat voor lettertype gebruiken jullie standaard in word voor verslagen?
Vind Arial er niet mooi uit zien en ben ook niet echt fan van calibri..
Times New Roman smiley

Ik schrijf toch enkel juridische meuk, dus het enige belangrijke is dat het prettig wegleest.
Duurde even voor ik er aan gewend was, maar wil nu niet anders meer. smiley

Ter illustratie:
Plaatje

Overzichtelijk, helder, duidelijk.
Cambria is mn tweede keuze trouwens, die lijkt er wel wat op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ewan (link):

Dan zou je USB C naar HDMI en dan door een capture card het beeld naar je pc kunnen doen.

Hmm zou kunnen, wat kost zon capture card gemiddeld? (ben te lui om te googelen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Times New Roman smiley

Ik schrijf toch enkel juridische meuk, dus het enige belangrijke is dat het prettig wegleest.

Ter illustratie:
Klik om afbeelding tonen

Thnx smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Hmm zou kunnen, wat kost zon capture card gemiddeld? (ben te lui om te googelen)

Ik heb geen flauw idee smiley zal je toch ff moeten googlen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Times New Roman smiley

Ter illustratie:
Klik om afbeelding tonen

Inderdaad het duurt even voordat je eraan gewend bent maar ik moet wel zeggen dat ik het voor lange verslagen erg prettig vindt om te lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Times New Roman smiley

Ter illustratie:
Klik om afbeelding tonen

Ik denk dat LaTeX jou wel zou bevallen smiley Ik gebruik niets anders meer (tenzij ik even snel iets in elkaar moet gooien).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn e-mailadressen werken niet meer?

EDIT: Kan nog wel mailtjes versturen maar ik ontvang niets meer. Ik ontvang volgende foutmelding:
Remote server returned an error -> 550 No such recipient here

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Mijn e-mailadressen werken niet meer?

EDIT: Kan nog wel mailtjes versturen maar ik ontvang niets meer. Ik ontvang volgende foutmelding:
Remote server returned an error -> 550 No such recipient here
Fout aan onze kant, check je ticket.

toevoeging op maandag 20 november 2017, 21:29:15:
Sevvlor (link):

Klik om afbeelding tonen

Je moet zelf naar bed. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites