Dylan 1 Geplaatst 15 januari 2017 Heeft iemand ervaring met Payrolling? Ik vind dit erg interessant en vraag mij af of meerdere mensen dit doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 16 januari 2017 Genoeg bedrijven die via payrolling werken. Het hangt van je wensen en situatie af of het handig is voor je. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 16 januari 2017 Wij werken met Payroll binnen ons bedrijf, maar ik denk niet dat dat de sector is waarnaar je op zoekt bent Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 16 januari 2017 Ben je opzoek naar informatie als werkgever, of werknemer? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 16 januari 2017 Uitzendbureau waar ik werk(te) gebruikt please payroll. Vind het superhandig want je kan alles makkelijk online zien. Contract tekenen enz. gaat ook allemaal digitaal dus helemaal handig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 17 januari 2017 Ik heb via een payrolling bedrijf bij mijn oude stagebedrijf gewerkt. Omdat ze mij niet vast in loondienst konden nemen en ook niet onder een 0-uren contract, moest het via een extern payrolling bedrijf. Nooit problemen mee gehad. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 18 januari 2017 Jessee (link): Ben je opzoek naar informatie als werkgever, of werknemer? Werknemer Rik (link): Ik heb via een payrolling bedrijf bij mijn oude stagebedrijf gewerkt. Omdat ze mij niet vast in loondienst konden nemen en ook niet onder een 0-uren contract, moest het via een extern payrolling bedrijf. Nooit problemen mee gehad. Hoeveel % van je loon ging naar het payrolling bedrijf en wie is er juridisch verantwoordelijk? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 18 januari 2017 Dylan (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jessee (link): Ben je opzoek naar informatie als werkgever, of werknemer? Werknemer Klik om eerdere quotes te tonen Rik (link): Ik heb via een payrolling bedrijf bij mijn oude stagebedrijf gewerkt. Omdat ze mij niet vast in loondienst konden nemen en ook niet onder een 0-uren contract, moest het via een extern payrolling bedrijf. Nooit problemen mee gehad. Hoeveel % van je loon ging naar het payrolling bedrijf en wie is er juridisch verantwoordelijk? Helaas ging er een relatief groot percentage naar het payrolling bedrijf. Hoeveel dat precies is weet ik ook niet meer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites