Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tendmex

R.I.P. Jeugd!

Aanbevolen berichten

Ik was mijn mailbox, en toen zag ik ineens een mailtje van club penguin met als onderwerp: Important Message about Club Penguin

Ik dacht eerst, huh sinds wanneer krijg ik mailtjes van Club Penguin?!
Maar het was wel een erg berichtje:
Quote:
Dear Ja Iemand,

Thank you for being a part of the amazing Club Penguin community.

As you know, over the past few years, we’ve been hard at work developing an entirely new Club Penguin experience for mobile. With this next chapter, we will be launching an amazing new product, Club Penguin Island, that offers a uniquely penguin experience, with new features and gameplay, making it more fun than ever.

As part of the launch of Club Penguin Island in March, we will be transitioning to an entirely new platform, and, we’ve made the decision to discontinue the current Club Penguin game on desktop and mobile devices on March 29, 2017.

Until that date, penguins can log in to Club Penguin and play. Please note, our current Club Penguin app will also be removed from the App Store and the Google Play Store on February 27, 2017.

To learn more about Club Penguin closing, please find more information here:

LEARN MORE

We are deeply grateful for your time and enthusiasm since the beginning, and we’d like to thank each and every one of you in the Club Penguin community – we can’t wait for you to see what’s coming next.

Please stay tuned to learn more about Club Penguin Island, which will be launching soon in select languages and territories for mobile devices.

Het is niet dat ik uberhaupt erop zit maar toch.
R.I.P. Jeugd smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plek waar kindjes een caracter hebben en dan kunnen chatten en minigames met elkaar kunnen doen.
Soort habbo (zoals het vroeger met battle bal enzo was) alleen dan met een iets andere insteek.

toevoeging op maandag 6 februari 2017, 15:21:33:
Quote:
Club Penguin is a massively multiplayer online game (MMO) involving a virtual world containing a range of online games and activities, created by New Horizon Interactive (now known as Disney Canada Inc.). Players use cartoon penguin-avatars and play in a winter-set virtual world. After beta-testing, Club Penguin was made available to the general public on October 24, 2005[1] and has since expanded into a large online community —growing to the extent that by late 2007, it was claimed that Club Penguin had over 30 million user accounts.[2] As of July 2013, Club Penguin has over 200 million registered user accounts.[3]

The game is specifically designed for children aged 6 to 14, however, users of any age are allowed to play Club Penguin.[5] Thus a major focus of the developers has been on child safety,[6] with a number of features introduced to the game to facilitate this — including offering an "Ultimate Safe Chat" mode, whereby users select their comments from a menu; filtering that prevents swearing and the revelation of personal information;[6] and moderators who patrol the game.

Aldus wikipedia.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Noooo, dat heb ik vroeger zo vaak gespeeld!!! smiley smiley smiley

toevoeging op maandag 13 februari 2017, 20:23:03:
Ben blijkbaar al uit de database verwijderd, mn e-mailadres wordt niet eens meer herkend terwijl ik wel mails van ze heb gehad.. smiley Al dateert de laatste mail van 2010, dus dat is ook alweer 7 jaar terug smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Noooo, dat heb ik vroeger zo vaak gespeeld!!! smiley smiley smiley

toevoeging op maandag 13 februari 2017, 20:23:03:
Ben blijkbaar al uit de database verwijderd, mn e-mailadres wordt niet eens meer herkend terwijl ik wel mails van ze heb gehad.. smiley Al dateert de laatste mail van 2010, dus dat is ook alweer 7 jaar terug smiley

Mijn pinguin (ja ik kan nog wel inloggen) is vandaag 2925 dagen oud. Dat is ruim 8 jaar smiley

Ik logde in, ik dacht adt het een kinderspel was maar wat ik zag is niet echt iets wat kinderen kunnen bedenken lol. Maar weet niet of dat op one2xs mag dus als je wil zien pm maar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb nooit echt veel RPGs op internet gedaan. Ooit eens in Habbo gekeken om te kijken wat het was, maar na een kwartier was ik het wel zat. Ik dacht echt dat je 3D in een hotel kon lopen, en kamertjes kon bezoeken, maar dat viel behoorlijk tegen. Vooral toen ik merkte dat ik moest betalen voor meubels. "Nee, laat maar!"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
BronzeTM (link):
Habbo was wel gaande maar dit ken ik niet. Dit was iets vergelijkbaars met Panfu volgensmij wat ik wel had gespeeld.

Ja precies, alleen (vind ik) lag de doelgroep van panfu lager, was dit internationaal en veel groter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen