Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
bronzetm

Wat hosten jullie op one2xs?

Aanbevolen berichten

Domeinen en host.
Support vind ik heel fijn hier, je krijgt snel antwoord op vragen en problemen worden heel snel opgelost.
Al zon 5 jaar dik tevreden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Host hier een resellertje die ik eigenlijk gebruik als webhost xD Als k hulp nodig heb, is t er meestal binnen een dag, dus prima smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Host + Domein zodat mn mail in de lucht blijft. Verder gebeurt er nog niet veel mee.

Prima service + snelle service, beleefde mensen, je hebt het gevoel dat je geen klant maar een bekende bent. En natuurlijk krijg je er een top forum gratis bij smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
[..]
Prima service + snelle service, beleefde mensen, je hebt het gevoel dat je geen klant maar een bekende bent. [...]]

Vooral dit, host momenteel alleen nog maar een aantal domeinnamen hier maar in een ver verleden waren het toch wel een stuk of 10-15 domeinnamen met een aantal hosts.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
BronzeTM (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Netjes, ben je ook bezig met een project? Ben best wel benieuwd.

Doe er eigenlijk niet heel veel mee smiley
Gebruik het wel eens al ik iets verkoop aan mensen (https://download.luuko.eu)

Verder een aantal demos van systemen en dat is het wel zon beetje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Milan (link):

Vooral dit, host momenteel alleen nog maar een aantal domeinnamen hier maar in een ver verleden waren het toch wel een stuk of 10-15 domeinnamen met een aantal hosts.

Het is een rare gewaarwording om eerst op een ticket te reageren en dan met die zelfde persoon op een terras in utreg te zitten ????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 domeinnamen en 2 webhostings.
En een vriendin aangeraden hier te hosten smiley
Ik vind het super fijn aangezien je lennard gewoon kan aanspreken en om hulp kan vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
12 domeinnamen en 2 webhostings.
En een vriendin aangeraden hier te hosten smiley
Ik vind het super fijn aangezien je lennard gewoon kan aanspreken en om hulp kan vragen.

Netjes netjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
BronzeTM (link):
Niemand die meer VPSen host?

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier een VPS hosten. Een hoop mensen hier hebben daar simpelweg onvoldoende kennis voor, en de mensen die het wel hebben zitten hoogstwaarschijnlijk bij een andere partij. Zal mede ook door de prijs komen gok ik, 1GB ram kost hier €15 p/m waar ik ergens anders €5 p/m voor betaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jponsen (link):

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier een VPS hosten. Een hoop mensen hier hebben daar simpelweg onvoldoende kennis voor, en de mensen die het wel hebben zitten hoogstwaarschijnlijk bij een andere partij. Zal mede ook door de prijs komen gok ik, 1GB ram kost hier €15 p/m waar ik ergens anders €5 p/m voor betaal.

Ja, daar heb je wel gelijk in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 domeinen en een medium host, o.a. voor mijn eigen website. Als ik iets verkloot wordt het altijd snel opgelost en das erg chill smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
4 domeinen en een medium host, o.a. voor mijn eigen website. Als ik iets verkloot wordt het altijd snel opgelost en das erg chill smiley

Support van one2xs is dus wel goed merk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
BronzeTM (link):

Wat host je?

Stage project, mijn bedrijf en voor de rest een aantal domeinen waarmee ik niets doe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Stage project, mijn bedrijf en voor de rest een aantal domeinen waarmee ik niets doe.

Oh oke. Netjes netjes!

toevoeging op zaterdag 25 februari 2017, 14:58:08:
Dacht meer dat er veel meer VPSen verkocht werden hier, maar blijkbaar meerendeels webhosts.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen