Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
janm

Tekstschrijver financiële onderwerpen

Aanbevolen berichten

Hallo leden,

Voor een nieuw project op Geldkoning.nl ben ik opzoek naar een tekstschrijver. Ik ben niet opzoek naar zomaar een tekstschrijver, je moet verstand hebben van economie en een klein beetje fiscale kennis hebben.

Er moeten teksten worden geschreven over HRA, VRH, aangifte IB, schulden, schenken/erven, rentes, hypotheken, banken en meer. Op Geldkoning.nl moeten interessante bespaarblogs komen om belasting en/of geld te besparen.
Een voorbeeld hiervan is het familliebank principe, waarbij je je geld uitleent tegen een bepaald percentage (bijv 4%) en waarbij de ander dan HRA kan krijgen en daardoor minder rente moet betalen (<4%).

Heb je interesse? Stuur dan een mail naar [email protected] Wat ik graag van je wil weten is je opleiding, waar je kennis van hebt op dit gebied, je leeftijd en je naam.

Indicatie uurloon 5-10 euro (afhankelijk van je kennis).

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Meestal in de tekstenbranche wordt een bedrag per woord afgesproken. Iedereen weet dan waar hij aan toe is en dat is ook veel beter te controleren. Misschien handig voor eventueel geïnteresseerden om te weten of je ook met een vast bedrag per woord werkt of dat het uurloon van 10 euro vast staat (wat voor een tekstschrijver met dergelijke kennis overigens bijzonder weinig is).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb iemand in mijn netwerk. Tarief is 4 cent per woord ex btw. Bij interesse mag je mij een bericht sturen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen