tendmex 2 Geplaatst 18 april 2017 jemig weer een topic van die tendmex. Ja sorry . Ik was op Tweakers dit topic aan het doorlezen. En vond het wel interessant. Ben benieuwd hoe die van jullie is. Die van mij is momenteel: Klik om de spoiler te openen Maandag 7:20 - Wekker begint met piepen 7:45 - Opstaan 7:59 - Fietsen richting stage 8:30 - Stage dag 17:00 / 17:15 - Naar huis fietsen 17:45 / 18:00 - Thuis komen, pc aanzetten, familie begroeten. 18:30 - Eten 18:50 - Terug naar pc 22:30 / 23:40 - Bed in 22:30 / 23:40 - Netflix / Uitzending gemist / Twitch / Youtube 23:00 / 2:00 - Slapen Dinsdag 7:20 - Wekker begint met piepen 7:45 - Opstaan 7:59 - Fietsen bus 8:09 - Bus 8:30 - Stage dag 17:00 / 17:15 - Trein naar Nijmegen 18:00/19:00 - Rijles 19:00/20:00 - Bus naar Huis 20:15/21:15 - Thuis komen, pc aanzetten, familie begroeten. 20:20/21:20 - Eten in magnetron zetten en eten. 20:40 / 21:40 - Computer 22:30 / 23:40 - Bed in 22:30 / 23:40 - Netflix / Uitzending gemist / Twitch / Youtube 23:00 / 2:00 - Slapen Woensdag 7:20 - Wekker begint met piepen 7:45 - Opstaan 7:59 - Fietsen richting stage 8:30 - Stage dag 17:00 / 17:15 - trein naar moeder 17:30 - naar moeder fietsen 18:00 - Thuis komen, eten 19:00 - Bad in 20:31 - Terug naar beneden en met moeder tv kijken (ja, precies 1 over half, stomme goede tijden) 22:30 / 23:40 - Bed in 22:30 / 23:40 - Netflix / Uitzending gemist / Twitch / Youtube 23:00 / 2:00 - Slapen Donderdag 7:20 - Wekker begint met piepen 7:45 - Opstaan 8:07 - Trein naar stage 8:30 - Stage dag 17:00 / 17:15 - Naar huis fietsen 17:45 / 18:00 - Thuis komen, pc aanzetten, familie begroeten. 18:30 - Eten 18:50 - Terug naar pc 22:30 / 23:40 - Bed in 22:30 / 23:40 - Netflix / Uitzending gemist / Twitch / Youtube 23:00 / 2:00 - Slapen Vrijdag 7:20 - Wekker begint met piepen 7:45 - Opstaan 7:59 - Fietsen richting stage 8:30 - Stage dag 17:00 / 17:15 - Naar huis fietsen 17:45 / 18:00 - Thuis komen, pc aanzetten, familie begroeten. 18:30 - Eten 18:50 - Terug naar pc 22:30 / 23:40 - Bed in 22:30 / 23:40 - Netflix / Uitzending gemist / Twitch / Youtube 23:00 / 2:00 - Slapen Zaterdag 7:40 - wekker begint te piepen 8:00 - Opstaan, en naar werk 8:30 - beginnen met werk 12:30 - Pauze 13:00 - weer werken 14:30 - Weer pauze 14:45 - Weer werken 16:45 - Richting bus lopen 17:05 - Bus naar huis 17:35 - Naar huis fietsen 17:45 - Verschilt per week ??:?? - Slapen Zondag Verschilt heel erg. Er hoort natuurlijk nog douchen, bij maar dat verschilt per dag. In bad is wel alleen woensdags omdat ik thuis geen bad heb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 18 april 2017 jezus, zon gestructureerd leven heb ik niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 18 april 2017 Elke dag 25 minuten nog in je bed liggen als je wekker al is afgegaan? Deed dat ook altijd maar dat resulteerde in weer inslaap vallen en vervolgens 2 uur later wakker worden. Heb de laatste tijd dat ik gelijk uit bed ga zodra me wekker afgaat en daardoor ben ik veel sneller wakker en heb ik geen moeite im uit bed te komen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 18 april 2017 Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 18 april 2017 Jurgen (link): Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie. ..kleien? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 18 april 2017 Luuko (link): Elke dag 25 minuten nog in je bed liggen als je wekker al is afgegaan? Deed dat ook altijd maar dat resulteerde in weer inslaap vallen en vervolgens 2 uur later wakker worden. Heb de laatste tijd dat ik gelijk uit bed ga zodra me wekker afgaat en daardoor ben ik veel sneller wakker en heb ik geen moeite im uit bed te komen Dat kan ik juist niet. Na de zomer ga ik iets proberne te bouwen met slimme lampen. Jurgen (link): Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie. Serieus? Iedere dag om half 10? Dat is wel handig. Maar je werktijden zijn toch redelijk hetzelfde? Thom (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jurgen (link): Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie. ..kleien? Op de wc zitten, 10 minuten lang, en halverwege een wasknijper op je neus zetten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 18 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Elke dag 25 minuten nog in je bed liggen als je wekker al is afgegaan? Deed dat ook altijd maar dat resulteerde in weer inslaap vallen en vervolgens 2 uur later wakker worden. Heb de laatste tijd dat ik gelijk uit bed ga zodra me wekker afgaat en daardoor ben ik veel sneller wakker en heb ik geen moeite im uit bed te komen Dat kan ik juist niet. Na de zomer ga ik iets proberne te bouwen met slimme lampen. Klik om eerdere quotes te tonen Jurgen (link): Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie. Serieus? Iedere dag om half 10? Dat is wel handig. Maar je werktijden zijn toch redelijk hetzelfde? Klik om eerdere quotes te tonen Thom (link): Jurgen (link): Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie. ..kleien? Op de wc zitten, 10 minuten lang, en halverwege een wasknijper op je neus zetten oh wacht ik zat serieus aan kleien te denken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 19 april 2017 Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 19 april 2017 Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 19 april 2017 Milan (link): Klik om eerdere quotes te tonen Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 19 april 2017 Kjeld (link): Klik om eerdere quotes te tonen Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 19 april 2017 Milan (link): Klik om eerdere quotes te tonen Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 19 april 2017 Kjeld (link): Klik om eerdere quotes te tonen Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 19 april 2017 Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 19 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend. Lennard (link): Klik om eerdere quotes te tonen Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen. Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 19 april 2017 Kjeld (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend. Klik om eerdere quotes te tonen Lennard (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen. Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel Wat voor werk doe je dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 19 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend. Lennard (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen. Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel Wat voor werk doe je dan? Ik ben veiligheidskundige (Op dit moment bekleed ik een internationale functie als HSE Manager) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 19 april 2017 Kjeld (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend. Lennard (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen. Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel Wat voor werk doe je dan? Ik ben veiligheidskundige (Op dit moment bekleed ik een internationale functie als HSE Manager) Ik heb oprecht gegoogeld naar HSE Manager, en ben er niet veel wijzer van geworden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 19 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend. Lennard (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen. Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel Wat voor werk doe je dan? Ik ben veiligheidskundige (Op dit moment bekleed ik een internationale functie als HSE Manager) Ik heb oprecht gegoogeld naar HSE Manager, en ben er niet veel wijzer van geworden Beter Googlen dan. https://www.heras.nl/over-heras/werken-bij-heras/vacatures/hse-officer/ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 19 april 2017 Lennard (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend. Lennard (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen. Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel Wat voor werk doe je dan? Ik ben veiligheidskundige (Op dit moment bekleed ik een internationale functie als HSE Manager) Ik heb oprecht gegoogeld naar HSE Manager, en ben er niet veel wijzer van geworden Beter Googlen dan. https://www.heras.nl/over-heras/werken-bij-heras/vacatures/hse-officer/ Ik had wel op vacatures gezocht. Maar had er 3 gelezen en toen had ik er geen zin meer in om verder te zoeken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 19 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Elke dag 25 minuten nog in je bed liggen als je wekker al is afgegaan? Deed dat ook altijd maar dat resulteerde in weer inslaap vallen en vervolgens 2 uur later wakker worden. Heb de laatste tijd dat ik gelijk uit bed ga zodra me wekker afgaat en daardoor ben ik veel sneller wakker en heb ik geen moeite im uit bed te komen Dat kan ik juist niet. Na de zomer ga ik iets proberne te bouwen met slimme lampen. Klik om eerdere quotes te tonen Jurgen (link): Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie. Serieus? Iedere dag om half 10? Dat is wel handig. Maar je werktijden zijn toch redelijk hetzelfde? Heb niet echt vaste dagen/locaties, bezig met afstudeerstage en werk daarvoor ook wel op de regiokantoren. Om 9.30 uur boetseren past echter elke dag wel in het schema, ongeacht locatie. Thom (link): oh wacht ik zat serieus aan kleien te denken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 20 april 2017 Lennard (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Tendmex (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Milan (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin Drukke dag. Werk je 5 dagen per week? 5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken. En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben. Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens). Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt) Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch? Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt. Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend. Lennard (link): Kjeld (link): Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen! Mijne; 4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen) 4:53 - In de auto naar mijn pa 5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan 5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken 6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt) 18:00 - Uitklokken en naar huis 19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft) 19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc. Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen. Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel Wat voor werk doe je dan? Ik ben veiligheidskundige (Op dit moment bekleed ik een internationale functie als HSE Manager) Ik heb oprecht gegoogeld naar HSE Manager, en ben er niet veel wijzer van geworden Beter Googlen dan. https://www.heras.nl/over-heras/werken-bij-heras/vacatures/hse-officer/ Leuke vacature nog wel, en bij mij in de buurt Maar ik zit de komende jaren nog wel onder de pannen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 21 april 2017 Mijn dag ritme is echt helemaal weg... De ene dag moet ik om 15:00 beginnen tot 01:00... En een aantal dagen later ineens 06:00 - 16:00... Ik sta altijd op en met +- 40 minuten ben ik klaar om iets te gaan doen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites