Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tendmex

Dag indeling.

Aanbevolen berichten

jemig weer een topic van die tendmex. Ja sorry smiley .

Ik was op Tweakers dit topic aan het doorlezen. En vond het wel interessant.

Ben benieuwd hoe die van jullie is.

Die van mij is momenteel:

Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Elke dag 25 minuten nog in je bed liggen als je wekker al is afgegaan? smiley
Deed dat ook altijd maar dat resulteerde in weer inslaap vallen en vervolgens 2 uur later wakker worden.
Heb de laatste tijd dat ik gelijk uit bed ga zodra me wekker afgaat en daardoor ben ik veel sneller wakker en heb ik geen moeite im uit bed te komen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Het enige dat bijna elke dag hetzelfde is, is dat ik rond 9.30 uur moet kleien. Voor de rest regelmatig wat variatie.

..kleien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Elke dag 25 minuten nog in je bed liggen als je wekker al is afgegaan? smiley
Deed dat ook altijd maar dat resulteerde in weer inslaap vallen en vervolgens 2 uur later wakker worden.
Heb de laatste tijd dat ik gelijk uit bed ga zodra me wekker afgaat en daardoor ben ik veel sneller wakker en heb ik geen moeite im uit bed te komen smiley

Dat kan ik juist niet. Na de zomer ga ik iets proberne te bouwen met slimme lampen.

Jurgen (link):

Serieus? Iedere dag om half 10? smiley Dat is wel handig.

Maar je werktijden zijn toch redelijk hetzelfde?

Thom (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

..kleien?

Op de wc zitten, 10 minuten lang, en halverwege een wasknijper op je neus zetten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Dat kan ik juist niet. Na de zomer ga ik iets proberne te bouwen met slimme lampen.

Op de wc zitten, 10 minuten lang, en halverwege een wasknijper op je neus zetten smiley

oh wacht ik zat serieus aan kleien te denken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha toevallig @Tendmex, dat topic zat ik gisteren ook te lezen!

Mijne;

4:40 - Wekker + direct opstaan (door gezicht wassen, tanden poetsen, pissen)
4:53 - In de auto naar mijn pa
5:00 - Instappen bij mijn pa om naar Antwerpen te gaan
5:55 - Aankomen in Antwerpen en intikken
6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt)
18:00 - Uitklokken en naar huis
19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft)
19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc.
Meestal rond 23:00 naar bed want moet om 4:40 dan weer opstaan zeg maar smiley

Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

Mijne;

6:30 - Kleien (eerste bakje koffie zit er inmiddels in dan en heeft het nodige losgemaakt)
19:00 - Thuis komen en eten (en soms koken als mijn vriendin dat nog niet gedaan heeft)
19:15 - 23:00 - Bankhangen, douchen, en wat huishoudelijke taken als strijken, was opvouwen, vaatwasser, kookplaat poetsen, stofzuigen, etc.

Het komt soms wel voor dat we eerder naar huis gaan, maar vaak dan dezelfde tijd thuis in verband met file dus dat heeft niet zoveel zin smiley

Drukke dag. Werk je 5 dagen per week?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

Drukke dag. Werk je 5 dagen per week?

5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 smiley
Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower smiley

Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

5 of 6, soms op zaterdag ook maar dan zijn het maar 8 uurtjes ipv 12 smiley
Is gigantisch druk bij ons op het project en zelfs met dagen van 12 uur kom ik niet aan al mijn werk toe. Nu richting de zomer wordt het hopelijk wel wat rustiger, we zijn aan het afbouwen met manpower smiley

Maar gezien het feit dat ik vorig jaar een huis heb gekocht en sinds dit jaar mede-eigenaar ben van het bedrijf van mijn pa vind ik het niet erg om zoveel uren te maken.

En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):

En wat vind je vriendin ervan? Ik zelf zou het niet fijn vinden om zo weinig vrije tijd te hebben.

Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens).

Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

Mijn vriendin werkt van 09:00 tot 17:30, dus die is zelf ook pas om 18:00 thuis. Ze heeft het geaccepteerd dat ik zoveel werk, maar dit heeft wel even geduurd (en ze is het er nog niet altijd mee eens).

Maar normaal gesproken is zaterdagwerk uitzonderlijk, dus over het algemeen heb ik 2 dagen weekend. (behalve afgelopen 2 maanden, heb ik bijna iedere zaterdag gewerkt)

Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch?
Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

Mijne;

om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? smiley

Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Maar dat zal ook wel niet de komende 10 jaar zo zijn toch?
Komt vast wel een moment dat het wat beter / slechter met het bedrijf gaat waardoor je wat meer vrije tijd krijgt. Bovendien, kun je niet thuiswerken ofzo? Iedere dag op en neer naar Antwerpen lijkt me vrij inefficiënt.

Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend.
Lennard (link):
om 23:00 naar bed en 04:40 eruit, dan lig je totaal iets meer dan 5,5 uur in bed en slaap je dus nog minder dan dat, heb je daar genoeg aan? smiley

Verder: 04:40 wekker en 04:53 in de auto, ziek snel man smiley

Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen.

Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

Nee klopt, zullen vast weer mindere periodes komen. Thuiswerken is vrijwel onmogelijk omdat ik in moet tikken op locatie en mijn werkplekinspecties moet lopen op locatie. Af en toe een presentatie maken kan wel thuis, maar dat is dan na de uren of in het weekend.

Ja meestal heb ik daar wel genoeg aan. Doezel soms in de auto bij pa nog wat weg, maar echt slaap kan je dat niet noemen.

Afgelopen vrijdag had ik per ongeluk op snooze gedrukt en werd ik dus pas om 04:48 wakker, en zat ik uiteindelijk alsnog om 04:55 in de auto, dat was pas ziek snel smiley

Wat voor werk doe je dan? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Wat voor werk doe je dan? smiley

Ik ben veiligheidskundige smiley (Op dit moment bekleed ik een internationale functie als HSE Manager)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):

Ik ben veiligheidskundige smiley (Op dit moment bekleed ik een internationale functie als HSE Manager)

Ik heb oprecht gegoogeld naar HSE Manager, en ben er niet veel wijzer van geworden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Ik heb oprecht gegoogeld naar HSE Manager, en ben er niet veel wijzer van geworden smiley
Beter Googlen dan. smiley

https://www.heras.nl/over-heras/werken-bij-heras/vacatures/hse-officer/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

Ik had wel op vacatures gezocht. Maar had er 3 gelezen en toen had ik er geen zin meer in om verder te zoeken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):

Heb niet echt vaste dagen/locaties, bezig met afstudeerstage en werk daarvoor ook wel op de regiokantoren. Om 9.30 uur boetseren past echter elke dag wel in het schema, ongeacht locatie. smiley

Thom (link):
oh wacht ik zat serieus aan kleien te denken smiley

smiley smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

Leuke vacature nog wel, en bij mij in de buurt smiley Maar ik zit de komende jaren nog wel onder de pannen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn dag ritme is echt helemaal weg...

De ene dag moet ik om 15:00 beginnen tot 01:00... En een aantal dagen later ineens 06:00 - 16:00...

Ik sta altijd op en met +- 40 minuten ben ik klaar om iets te gaan doen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen