Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jurgen

Onderzoek fietsparkeren in binnensteden

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Voor mijn afstuderen doe ik (samen met een studiegenoot) onderzoek naar het fietsparkeren in de binnenstad. Hiervoor gaan we de straat op, maar een onderzoek is niet compleet zonder een leuke enquête. Die hebben wij dus ook en de vraag is of jullie deze voor ons zouden willen invullen (mits je wel eens op de fiets de binnenstad bezoekt natuurlijk).

Iedere fietser uit elke stad kan de enquête invullen, maar we doen specifiek onderzoek naar de steden Amersfoort, Zwolle, s-Hertogenbosch, Nijmegen en Groningen. Mocht je die steden met de fiets bezoeken, is dat helemaal geweldig. Dan krijg je in de enquête ook nog leuke fotos van situaties te zien. smiley

Speciaal voor deze enquête hebben we de domeinnaam www.fietsparkeergedrag.nl geregistreerd en daar is de enquête ook op te vinden.
Niet geheel onbelangrijk: onder de respondenten worden drie bonnen van €25 verloot.

Dus: help mij aan een diploma en vult allen de enquête in op www.fietsparkeergedrag.nl

Super bedankt alvast! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Grappig onderzoek. Van mij over Zwolle. Mag ik vragen voor welke opleiding dit is smiley

Staat onderin op de website smiley
"Onderzoekers/afstudeerders bij Royal HaskoningDHV voor de opleiding Mobiliteit van Hogeschool Windesheim"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thanks mannen! smiley
Voor de opleiding Mobiliteit, ofwel Verkeerskunde zoals het tot een paar jaar terug heette.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het voor Tilburg ingevuld.

Misschien niet geheel onbelangrijk; bij ons in de stad zijn alle fietsenstallingen gratis, (semi)bewaakt en overdekt. Behalve die bij het station smiley
Dus mijn antwoorden kunnen misschien wat aan de alles moet veilig en dichtbij-kant zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Ik heb het voor Tilburg ingevuld.

Misschien niet geheel onbelangrijk; bij ons in de stad zijn alle fietsenstallingen gratis, (semi)bewaakt en overdekt. Behalve die bij het station smiley
Dus mijn antwoorden kunnen misschien wat aan de alles moet veilig en dichtbij-kant zijn.

Thanks! smiley

Tendmex (link):
Wat leuk dat je die fotos erbij hebt gedaan. Ik heb m voor Nijmegen ingevuld.

Dank je, ja voor de vijf genoemde steden hebben we kekke situatiefotos. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kleine bump. De enquête is deze week nog in te vullen, we zitten op 315 respondenten en hebben er zon 380 nodig. Onze dank is groot. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites