tendmex 2 Geplaatst 25 april 2017 Aanstaande Donderdag is het weer zover. Onze grote vriend Willem is weer jarig! Wat zijn jullie plannen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 25 april 2017 Ik zit in Berlijn, maar ik denk dat ik mij daar een paar speciaalbiertjes drink op Willy Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 25 april 2017 Ik denk dat ik zoveel mogelijk de stad ga vermijden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 25 april 2017 Rik (link): Ik denk dat ik zoveel mogelijk de stad ga vermijden Jij bent ook niet gezellig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 25 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Rik (link): Ik denk dat ik zoveel mogelijk de stad ga vermijden Jij bent ook niet gezellig Ik hou niet van drukte, en in de hele binnenstad gelden fucking strenge regels: https://www.tilburg.nl/koningsdag/veelgesteldevragen/ Quote: Mijn bedrijf ligt in ring 3. Wat betekent dat voor de bereikbaarheid? Binnen de derde ring zijn op 27 april van 06:00 tot 14:00 uur geen voertuigen toegestaan. Dat betekent dat uw adres alleen te voet bereikbaar is en dat er onder andere geen fietsen, brommers en autos op straat mogen staan. U kunt uw auto parkeren in ring 4. In week 16 heeft de gemeente vignetten verstuurd waarmee u toegang heeft tot ring 4 tijdens Koningsdag. Per adres is 1 vignet verstrekt. Deze is alleen geldig in combinatie met uw legitimatiebewijs. Vragen over het vignet? stuur een mail naar [email protected] Welke regels gelden er in ring 3? Tussen 00:00 en 14:00 uur mag er geen terras in de openbare ruimte staan en is het niet toegestaan om losse objecten zoals afval, (vuil)containers, bloembakken, (terras)meubilair, windschermen, reclame-uitingen, bouw- en steigermateriaal, voertuigen en andere losse objecten te plaatsen of aanwezig te hebben. Glaswerk en blik zijn tussen 06:00 en 14:00 uur niet toegestaan. Bevoorrading mag alleen plaatsvinden tussen 03:00 en 06:00 uur. Zie ringen hiero: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 25 april 2017 Rik (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Rik (link): Ik denk dat ik zoveel mogelijk de stad ga vermijden Jij bent ook niet gezellig Ik hou niet van drukte, en in de hele binnenstad gelden fucking strenge regels: https://www.tilburg.nl/koningsdag/veelgesteldevragen/ Klik om eerdere quotes te tonen Quote: Mijn bedrijf ligt in ring 3. Wat betekent dat voor de bereikbaarheid? Binnen de derde ring zijn op 27 april van 06:00 tot 14:00 uur geen voertuigen toegestaan. Dat betekent dat uw adres alleen te voet bereikbaar is en dat er onder andere geen fietsen, brommers en autos op straat mogen staan. U kunt uw auto parkeren in ring 4. In week 16 heeft de gemeente vignetten verstuurd waarmee u toegang heeft tot ring 4 tijdens Koningsdag. Per adres is 1 vignet verstrekt. Deze is alleen geldig in combinatie met uw legitimatiebewijs. Vragen over het vignet? stuur een mail naar [email protected] Welke regels gelden er in ring 3? Tussen 00:00 en 14:00 uur mag er geen terras in de openbare ruimte staan en is het niet toegestaan om losse objecten zoals afval, (vuil)containers, bloembakken, (terras)meubilair, windschermen, reclame-uitingen, bouw- en steigermateriaal, voertuigen en andere losse objecten te plaatsen of aanwezig te hebben. Glaswerk en blik zijn tussen 06:00 en 14:00 uur niet toegestaan. Bevoorrading mag alleen plaatsvinden tussen 03:00 en 06:00 uur. Zie ringen hiero: Klik om afbeelding tonen Vind dat meer dan terecht. Gezien op aanslagen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 25 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Rik (link): Tendmex (link): Rik (link): Ik denk dat ik zoveel mogelijk de stad ga vermijden Jij bent ook niet gezellig Ik hou niet van drukte, en in de hele binnenstad gelden fucking strenge regels: https://www.tilburg.nl/koningsdag/veelgesteldevragen/ Quote: Mijn bedrijf ligt in ring 3. Wat betekent dat voor de bereikbaarheid? Binnen de derde ring zijn op 27 april van 06:00 tot 14:00 uur geen voertuigen toegestaan. Dat betekent dat uw adres alleen te voet bereikbaar is en dat er onder andere geen fietsen, brommers en autos op straat mogen staan. U kunt uw auto parkeren in ring 4. In week 16 heeft de gemeente vignetten verstuurd waarmee u toegang heeft tot ring 4 tijdens Koningsdag. Per adres is 1 vignet verstrekt. Deze is alleen geldig in combinatie met uw legitimatiebewijs. Vragen over het vignet? stuur een mail naar [email protected] Welke regels gelden er in ring 3? Tussen 00:00 en 14:00 uur mag er geen terras in de openbare ruimte staan en is het niet toegestaan om losse objecten zoals afval, (vuil)containers, bloembakken, (terras)meubilair, windschermen, reclame-uitingen, bouw- en steigermateriaal, voertuigen en andere losse objecten te plaatsen of aanwezig te hebben. Glaswerk en blik zijn tussen 06:00 en 14:00 uur niet toegestaan. Bevoorrading mag alleen plaatsvinden tussen 03:00 en 06:00 uur. Zie ringen hiero: Klik om afbeelding tonen Vind dat meer dan terecht. Gezien op aanslagen. Ja, ik zeg ook niet dat het niet terecht is, maar een biertje of collatje gaan drinken op het terras kan tussen 06:00 en 14:00 dus ook niet. Bovendien gaat het ook slecht weer worden, dus zou ik sowieso al niet op een terrasje willen gaan zitten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 25 april 2017 Ik zit lekker de hele dag in de auto Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 25 april 2017 Jurgen (link): Ik zit lekker de hele dag in de auto Whyy Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 25 april 2017 Nick (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jurgen (link): Ik zit lekker de hele dag in de auto Whyy Op de taxi rijden, krijg die dag 200% uitbetaald. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 25 april 2017 Jurgen (link): Klik om eerdere quotes te tonen Nick (link): Jurgen (link): Ik zit lekker de hele dag in de auto Whyy Op de taxi rijden, krijg die dag 200% uitbetaald. Haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 26 april 2017 Niks, moet vrijdag gewoon opdrachten inleveren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 26 april 2017 gefeliciteerd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 28 april 2017 Wij hebben zelfs geproost op Willem Nu weer lekker op stage... Beetje moe.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites