Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Luuko

Mobiel abonnement

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af wat voor mobiel abonnement mensen hebben.
Heb je i.c.m. een toestel of gewoon simonly?
Bij welke provider en hoeveel bel/sms en data heb je?
Waarom gekozen voor die provider?

Mijn abonnement verloopt binnenkort.
Heb nu bij youfone met 100 bel/sms en 1500mb 3g.
Betaal hier volgensmij 11 euro voor.

Zit nog te twijfelen of ik straks een abbo neem i.c.m. toestel.
Heb mijn telefoon nu ongeveer anderhalf jaar dus vind het eigenlijk nog wel te vroeg om straks dan weer een nieuw toestel te nemen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb zelf een sim-only van Tele2: 5GB 4G(+) + 100 min/sms voor 17 euro per maand. Ik gebruik daarnaast een S6 edge die ik gewonnen heb, maar een abo voor je toestel afsluiten is echt zonde.. Daarnaast zijn de regels aangescherpt en moet je een krediet/BKR-check ondergaan als je een toestelabo wilt afsluiten met een waarde van > 250€

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Simonly
Simyo
1000 Mb / 4g / 100belofsms / €10 pm

Lekker een los toestel nemen is a goedkoper en b je kunt zelf alles bepalen, wanneer een nieuw toestel, welk toestel, budget van toestel etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
KPN, sim only
25GB, onbeperkt bel/sms en spotify (Dat laatste zit er niet meer bij). En omdat wij thuis ook kpn hebben verdubbeld naar 50GB door KPN compleet.
Betaal 32,50 p/m.
Nieuw abonnement wordt maatje kleiner, had deze gekocht toen hij nog 10GB per maand was. (Oude pakket van voor 1 juni 2017)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
T-Mobile zakelijk
S8+ Zwart
Unlimited Bellen, Sms, Internet NL + EU
Verzekering; water, val, diefstal en verlies schade.
73,95 Euro per maand

Youfone consumenten simonly
In oude Lg G4
100 Belmin/Sms
7000 MB Internet
14,50 Euro Per maand

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een Simonly bij Vodafone.

Onbeperkt bellen/ smsen
1,5 GB (+1,5GB vanwge Ziggo klant)
De bundel is ook gewoon bruikbaar in Europa. Maar dat is nu tegenwoordig overal

€15,00 per maand. Normaal gesproken kost dit abonnement €36 euro maar was toen een aanbieding.

Mijn advies is om een los toestel te nemen. Het is een simpele rekensom die je moet uitvoeren. Is het goedkoper met of zonder abonnement?

Weet je al welk toestel je wil? Dan is het gewoon 24 x contractprijs en die twee bedragen scheiden van elkaar zodat je weet hoeveel je voor je telefoon kwijt bent en hoeveel per maand voor je abonnement. Dan kan je pas vergelijken en voor jezelf de afweging maken wel of niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb onbeperkt bellen + sms in heel Europa en 15gb in Europa te gebruiken.
Ik zit bij Vodafone, omdat ze toen de beste aanbieder voor mij waren ivm veel in het buitenland zitten.
Nu maakt dat niet veel meer uit, dus kan ik binnnenkort weer even gaan vergelijken wat voor mij voordeliger is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Simonly bij KPN
10gb in heel Europa + onbeperkt bellen en smsen
18 euro per maand

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je een abbonnement met telefoon neemt, dan wordt je BKR geregistreerd. Houd in het achterhoofd dat je dan 10 jaar lang staat geregistreerd en je minder geld krijgt voor bijvoorbeeld een hypotheek als je ooit een huis wilt kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):
Als je een abbonnement met telefoon neemt, dan wordt je BKR geregistreerd. Houd in het achterhoofd dat je dan 10 jaar lang staat geregistreerd en je minder geld krijgt voor bijvoorbeeld een hypotheek als je ooit een huis wilt kopen.

Waar haal je die 10 jaar vandaan? Na het afbetalen van het toestel ("de lening") wordt je lening nog 5 jaar weergegeven als "afbetaald". BKR-registraties zijn helemaal niet zo erg, zolang je het kan blijven betalen. Pas als je het niet kan betalen, krijg je een negatieve registratie en kan je daadwerkelijk problemen krijgen..

Geld overigens alleen voor toestellening van > 250€ (Dus koop jij een iPhone van 700 en betaal je vooraf al 500, krijg je geen BKR-registratie want de lening is 200€).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Telefoon i.c.m. abonnement ben ik al niet meer van plan eigenlijk smiley
Omdat ik dan elke maand zoveel extra uitgeef aan het toestel terwijl ik het beter in 1x kan afbetalen.
Overigens is mijn samung gaalxy s5 neo nu nog meer dan prima, kan nog zeker een jaar met deze vooruit.

toevoeging op maandag 10 juli 2017, 18:54:31:
Bedankt voor de reacties!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Keep in mind, zakelijk heeft geen bkr registratie en geen kredit check smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Onbeperkt bij kpn?
Klik om afbeelding tonen

Zolang je maar blijft betalen is t overal onbeperkt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robinkoch (link):

Een BKR notitie wordt heel negatief over gedaan maar in feiten is het zo zolang je alles netjes afbetaald is er niks aan de hand. Dan komt er een A erbij te staan van afbetaald en kan degene die je notitie inziet bekijken of dat je in het verleden alles netjes betaald hebt.

toevoeging op dinsdag 11 juli 2017, 23:37:10:
Lealex (link):

Keep in mind, zakelijk heeft geen bkr registratie en geen kredit check smiley

Weet je dat zeker? Is volgens mij niet helemaal waar namelijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):

Onbeperkt bij kpn?
Klik om afbeelding tonen

Ja onbeperkt internet en bellen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):

Een BKR notitie wordt heel negatief over gedaan maar in feiten is het zo zolang je alles netjes afbetaald is er niks aan de hand. Dan komt er een A erbij te staan van afbetaald en kan degene die je notitie inziet bekijken of dat je in het verleden alles netjes betaald hebt.

toevoeging op dinsdag 11 juli 2017, 23:37:10:

Weet je dat zeker? Is volgens mij niet helemaal waar namelijk?

Mijn factuur naam is Koning woelie woelie.. bij aanmelding word alleen gecontroleerd of je kvk niet op zwarte lijst staat. Jij als persoon krijgt geen registratie ect. en kan er net zo goed ook al 12389 hebben. kredit check is verder totaal niet aanwezig (niet bij tmobile kpn en vodafone inidergeval)

Sefaxd (link):

Ja onbeperkt internet en bellen?

Waar tho ? Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lealex (link):

Mijn factuur naam is Koning woelie woelie.. bij aanmelding word alleen gecontroleerd of je kvk niet op zwarte lijst staat. Jij als persoon krijgt geen registratie ect. en kan er net zo goed ook al 12389 hebben. kredit check is verder totaal niet aanwezig (niet bij tmobile kpn en vodafone inidergeval)

Waar tho ?
Klik om afbeelding tonen

Ahzo, maar dan vraag ik mij toch af wanneer je een eenmanszaak hebt en dus geen BV of VOF hebt of dat je krediet dan niet gecheckt wordt? Logisch zou zijn van wel aangezien je privé aansprakelijk bent?

Maar dat je bedrijfsnaam gecontroleerd wordt in het Kamer van Koophandel register heb je gelijk in. Wordt veel vaker gedaan bij allerlei soort instanties smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):

Waar haal je die 10 jaar vandaan? Na het afbetalen van het toestel ("de lening") wordt je lening nog 5 jaar weergegeven als "afbetaald". BKR-registraties zijn helemaal niet zo erg, zolang je het kan blijven betalen. Pas als je het niet kan betalen, krijg je een negatieve registratie en kan je daadwerkelijk problemen krijgen..

Geld overigens alleen voor toestellening van > 250€ (Dus koop jij een iPhone van 700 en betaal je vooraf al 500, krijg je geen BKR-registratie want de lening is 200€).

My bad, het is inderdaad 5 jaar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oud abbo van ben:
onbeperkt internet 3g
100 bel/sms

Meer heb ik niet nodig aangezien ik altijd alles met internet doe.

+- 18,-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tele2 mobiel + abonnement:
- Elke dag 5GB data 4G
- Onbeperkt bellen/smsen

45 euro per maand inclusief iPhone 6 Plus 64GB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen