Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
janm

Canvas van je woonplaats!

Aanbevolen berichten

Op maat gemaakte canvas van uw eigen woonplaats. Alle kleuren kunnen naar wens worden ingesteld. Past bij uw woonkamer een schilderij met een witte achtergrond beter? Dan is dit allemaal mogelijk!

Beschikbaar in 2 formaten:
70x50 cm voor 89 euro, speciale one2xs prijs: 69 euro
100x70 cm voor 129 euro, speciale one2xs prijs: 99 euro
Binnenlijst van 2cm dik

Gratis verzending door heel Nederland!
Levertijd: 3 tot 5 werkdagen

Voorbeeld:
Plaatje
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zorg zelf voor het ontwerp naar wens en laat het vervolgens drukken in een drukkerij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ziet er super vet uit, maar ik neem aan dat dit enkel voor de wat kleinere plaatsen geldt? Ik zie het niet voor me hoe heel Amsterdam op 70x50 gaat passen smiley Of kies je dan een gedeelte (wijk waar je woont + wat omgeving)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Ziet er super vet uit, maar ik neem aan dat dit enkel voor de wat kleinere plaatsen geldt? Ik zie het niet voor me hoe heel Amsterdam op 70x50 gaat passen smiley Of kies je dan een gedeelte (wijk waar je woont + wat omgeving)?

Amsterdam gaat wel maar dan is het wat uitgezoomd. Ik weet niet precies wat allemaal bij amsterdam hoort maar hier een willekeurig voorbeeldje; http://j97.nl/c/amsterdam.jpg

Bij deze zou het leuker zijn om voor een groter doek te gaan inderdaad, dan zie je meer details. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen