Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Pim

Webshop

Aanbevolen berichten

Hallo samen,

Ik wil graag een webshop opstarten met de volgende opties:

- Geen programmeer skills nodig.
- Artikelen importeren dmv CSV of XML
- Ideal betalingsysteem
- Automatisch facturen aanmaken, sturen naar klant + mijzelf.
- Cijfers overzicht met mogelijkheid tot exporteren.

Het moet gewoon een webshop zijn waar alles geautomatiseerd is zodat ik me kan bezig houden met de verkopen.

Wat raden jullie aan? Of wij stellen jullie voor?

Grt.
Pim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Magento is een hele goede die heel flexibel is.
Maar houd je wel vast aan een avondje om alles een beetje goed in te stellen smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou voor magento gaan. Wordpress zorgt namelijk niet volledig voor automatische dingen. Let echter wel op dat magento net wat ingewikkelder is om op te zetten als je het niet kent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je moet juist niet voor Magento gaan. Je geeft aan een webshop te willen zonder programmeer skills en een goede webshop kun jij niet binnen Magento opzetten als je geen programmeer skills hebt.

Woocommerce is een prima oplossing. Is bijna click & play. Voldoet aan al jouw eisen en is ook nog eens gratis. Magento moet je echt met een reden kiezen. (is mijn ervaring)

Denk hierbij aan een grote multistore in verschillende talen. Daar heeft Magento dan weer mooie scopes voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dank voor alle reacties.

Heb inmiddels de keuze gemaakt voor Prestashop.

Voor de andere..
Prestashop bied alles voor iemand die niet wilt of kan programmeren. (uiteraard is er wel een mogelijkheid om zelf code te typen).

Alles zit er standaard in verwerkt van producten import tot automatisch facturen sturen bij een aankoop.
Hierbij een voorbeeld van mijn webshop: ligrasupport.shop (letop: productenlijst nog niet volledig vandaar dat de koop/voorraad optie nog uitstaat.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites