Jump to content
Sign in to follow this  
Dylan

Show hier je nieuwste aankopen #4

Recommended Posts

Oeh nieuwe deel, Gaat lekker.
Mijn aankoop direct voor dit topic:

Plaatje

En daarnaast nog Dymo Labelwriter labels, niet de originele maar namaak welke ook goed zijn en ik al eerder gekocht heb gehad.

Robinkoch (link):
Oh, hier heb ik geen/weinig last van! Heb je de firmware al geupdate via de Bose Connect app? Ik heb wel die stem uitgezet... smiley

O shit waddup je kan die stem uitzetten smiley smiley smiley ik werd vet geirriteerd door elke keer die melding te horen bij het aanzetten na update is wel stukje beter geworden moet ik zeggen.

Lealex (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

O shit waddup je kan die stem uitzetten smiley smiley smiley ik werd vet geirriteerd door elke keer die melding te horen bij het aanzetten na update is wel stukje beter geworden moet ik zeggen.

Die stem vondt ik echt super irritant smiley Gelukkig dat het is verbeterd! Gewoon af en toe de app even in de gaten houden en je koptelefoon updaten :-)

Dylan (link):

Je vergeet de SSD

Ik ben bang dat hij het op de hdd gaat zetten...

Tendmex (link):

Ik ben bang dat hij het op de hdd gaat zetten...

Nee nee. Ik had vorig jaar de 850 evo 500gb gekocht dus die heb ik leeg gehaald en weer opnieuw gebruikt.
Dit is nu t eind resultaat van wat erin zit
Plaatje

Remontjuh (link):

Nee nee. Ik had vorig jaar de 850 evo 500gb gekocht dus die heb ik leeg gehaald en weer opnieuw gebruikt.
Dit is nu t eind resultaat van wat erin zit
Klik om afbeelding tonen

Wat doe jij met 5.5TB???????

Dylan (link):

Ja geen idee, Mijn 2 tb is nu bijna vol, die andere 1tb hou ik alleen voor muziek en voor de rest ben ik te lui om alles op te ruimen, wrs als ik die 2tb ga opruimen maak ik zo weer 700gb vrij ofs smiley

Guest
Dylan (link):

Meerdere drives in een RAID zetten, voor ofwel snelheid ofwel redundancy (of beide) smiley

Edit: Alleen is dat denk ik niet aan te raden met verschillende merken / sizes disks.
Volgens mij heeft Seagate (en WD ook) speciale disks voor redundancy. Als er een schijf faalt, heb je hier garantie op inclusief data recovery plan.
Dan stuur je je drive terug, en kan je een nieuwe krijgen met alle data er weer op. smiley

(Overigens is het verstandig om dan alsnog te mirroren naar de cloud

Jessee (link):

Meerdere drives in een RAID zetten, voor ofwel snelheid ofwel redundancy (of beide) smiley

Edit: Alleen is dat denk ik niet aan te raden met verschillende merken / sizes disks.
Volgens mij heeft Seagate (en WD ook) speciale disks voor redundancy. Als er een schijf faalt, heb je hier garantie op inclusief data recovery plan.
Dan stuur je je drive terug, en kan je een nieuwe krijgen met alle data er weer op. smiley

(Overigens is het verstandig om dan alsnog te mirroren naar de cloud

WD heeft/had dat inderdaad wel, een 5 tal jaar geleden had ik dat verhaal aan de hand met een externe harde schijf die faalde. is terug gegaan via winkel naar fabriek en kon 3 weken later nieuwe halen inclusief mijn data, prima geregeld dus. Schijf was toen ook nog maar een 2 maanden oud. Inmiddels draait die ook al ruim 5 jaar.|

Seagate en Toshiba heb ik uit het verleden helaas veel slechte ervaringen mee gehad, dat is hier dan ook het eerste dat uit een laptop of PC gaat als ik een kant en klare nieuw zou kopen.

Kitnkiller (link):

Denk dat je grotendeels voor de stijl betaald en voor dat geld wel betere subwoofers kan krijgen.
Niet dat ik er echt verstand van heb maar toch...

Ik heb er ook niet zo ontzettend veel verstand van, maar er komt wel echt een super geluid uit. Waar je rekening mee moet houden is dat HIFI subwoofers/speakers net weer van wat andere kwaliteit van dan PA speakers (gemaakt voor helder geluid, niet om 400 man van geluid te voorzien).

Ik merk echt heel vele verschil ten opzichte van mijn Pioneer subwoofer die ik hiervoor had.