Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Luuko

Klantpaneel

Vraag

Ik wil mijn producten beheren maar krijg dan een vage blanco pagina met: Dit werkt nu niet! Verleng je diensten via het nieuwe controlepaneel via: https://cp.danteck.nl

Met welke gegevens moet ik inloggen?!?! Echt waardeloos dit smiley
Staat ook: Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van cp.danteck.nl. te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens).

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1
Ik heb een mailtje met inlog gegevens ontvangen, maar die kwam (samen met de rest van danteck, wat ik niet zelf gedaan heb) in de spam bak terecht. Heb je daar al gekeken?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Ik krijg dit:

Misdirected Request
The client needs a new connection for this request as the requested host name does not match the Server Name Indication (SNI) in use for this connection.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Ralphh (link):
Ik krijg dit:

Misdirected Request
The client needs a new connection for this request as the requested host name does not match the Server Name Indication (SNI) in use for this connection.


Nadat je hebt aangeklikt dat je naar de onveilige website wilt (smiley), moet je de punt weghalen achteraan in de URL

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
TijdelijkBeheer (link):
Je hebt je Hyperlink verkeerd op het forum geplaatst. Er staat namelijk een punt achter je hyperlink waardoor je de certificaat mededeling krijgt. Het is nu aangepast in je Topic.

Je moet de klantgegevens ontvangen hebben, controleer even je spambox. Mocht je hem toch niet hebben, stuur even een mailtje naar [email protected] want klantlogins delen hier is niet erg handig.

Hee thanks! Het werkt inderdaad nu en ik krijg inderdaad ook een HTTPS slotje te zien smiley Dankjewel.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Echt belachelijk dit. Ik weiger de overdracht en ga al helemaal niet naar een van de virusdomeinen van Danteck. Mijn administratief contact van het domein staat zomaar op Danteck. Ik weiger om support te zoeken met hun want alle moeite is tijd en geld. Wat mij betreft moet Danteck gewoon een vergoeding betalen voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat. Dit is gewoon een flinke privacy delict en ze kunnen een flinke boete verwachten als ik dit meld bij Authoriteit Persoonsgegevens.

Dus Danteck samengevat wil ik een vergoeding voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat en wil dat jullie moeite nemen om dit goed te zetten. Doen jullie dit niet dan zal ik een aanklacht indienen bij Authoriteit Persoonsgegevens

toevoeging op vrijdag 18 mei 2018, 20:47:12:
Daarnaast wil ik al mijn persoonsgegevens per direct verwijderd hebben. Gebeurt dit niet binnen 3 dagen dan ga ik hiervan melding maken en krijgen jullie een boete van 10% van de omzet

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Jief (link):
Echt belachelijk dit. Ik weiger de overdracht en ga al helemaal niet naar een van de virusdomeinen van Danteck. Mijn administratief contact van het domein staat zomaar op Danteck. Ik weiger om support te zoeken met hun want alle moeite is tijd en geld. Wat mij betreft moet Danteck gewoon een vergoeding betalen voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat. Dit is gewoon een flinke privacy delict en ze kunnen een flinke boete verwachten als ik dit meld bij Authoriteit Persoonsgegevens.

Dus Danteck samengevat wil ik een vergoeding voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat en wil dat jullie moeite nemen om dit goed te zetten. Doen jullie dit niet dan zal ik een aanklacht indienen bij Authoriteit Persoonsgegevens

toevoeging op vrijdag 18 mei 2018, 20:47:12:
Daarnaast wil ik al mijn persoonsgegevens per direct verwijderd hebben. Gebeurt dit niet binnen 3 dagen dan ga ik hiervan melding maken en krijgen jullie een boete van 10% van de omzet


Je hebt een account sinds vandaag?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Dylan (link):
Je hebt een account sinds vandaag?

Dat klopt niet helemaal inderdaad..

Maar ik ben het wel met @Jief eens dat het niet kan dat de domeinen niet meer op de naam van de klant zelf staan. Ik meen een paar dagen terug gelezen te hebben dat dit opgelost zou worden, maar dit is nog steeds niet het geval..
Voor mij gaat het niet zo ver dat ik er een aanklacht voor wil indienen, maar zou dit wel graag zo snel mogelijk opgelost zien @TijdelijkBeheer

Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Dit is inderdaad belachelijk. Ik heb een bedrijf waar mijn domeinnaam opstaat. Dit kan niet zo zijn dat de houder gewoon op danteck staat.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Luukvdo (link):
Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?

Blijkbaar gaat dit niet goed. De helft van de subdomeinen van een van mijn domeinen werkt niet meer..

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Luukvdo (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Blijkbaar gaat dit niet goed. De helft van de subdomeinen van een van mijn domeinen werkt niet meer..


Het lijkt er zelfs op dat de Cloudflare protectie aan staat op je domein - waarbij al je verkeerd dus via Cloudflare geproxied wordt. Ik zie daar verder niks van terug op de site van Danteck en lijkt me ook niet echt de bedoeling dit standaard zo te regelen..

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
Luukvdo (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Dat klopt niet helemaal inderdaad..

Maar ik ben het wel met @Jief eens dat het niet kan dat de domeinen niet meer op de naam van de klant zelf staan. Ik meen een paar dagen terug gelezen te hebben dat dit opgelost zou worden, maar dit is nog steeds niet het geval..
Voor mij gaat het niet zo ver dat ik er een aanklacht voor wil indienen, maar zou dit wel graag zo snel mogelijk opgelost zien @TijdelijkBeheer

Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?


Begrijp ik nou goed dat, naast het feit dat ik mijn domein niet meer kan beheren in de directadmin, mijn domein ook gewoon gestolen is?
In dat geval zie ik geen andere optie dan aangifte doen bij de politie.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1
TijdelijkBeheer (link):
Er zijn geen domeinen gestolen.

Kun je dan op zijn minst uitleggen waarom ze allemaal op jouw naam staan?
Ga je dit nog terugdraaien naar de oude situatie zodat ze weer op naam van de persoon die de domeinnaam geregistreerd heeft staan?
En kun je ook uitleggen waarom de nameservers gewijzigd zijn naar CloudFlare?
Zoals ik in een eerder bericht al aangaf werkt daardoor een deel van mijn subdomeinen niet meer. Aangezien ik niet in CloudFlare kan om dat aan te passen krijg ik die dus ook niet werkend.

En ja, ik weet dat ik dit ook via mail/chat/whatever aan je kan vragen, maar ik heb liever hier antwoord zodat iedereen het kan lezen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Op 20-5-2018 at 22:03, tijdelijkbeheer zei:
Luukvdo (link😞
Klik om eerdere quotes te tonen
TijdelijkBeheer (link😞
Er zijn geen domeinen gestolen.

Kun je dan op zijn minst uitleggen waarom ze allemaal op jouw naam staan?
Ga je dit nog terugdraaien naar de oude situatie zodat ze weer op naam van de persoon die de domeinnaam geregistreerd heeft staan?
En kun je ook uitleggen waarom de nameservers gewijzigd zijn naar CloudFlare?
Zoals ik in een eerder bericht al aangaf werkt daardoor een deel van mijn subdomeinen niet meer. Aangezien ik niet in CloudFlare kan om dat aan te passen krijg ik die dus ook niet werkend.

En ja, ik weet dat ik dit ook via mail/chat/whatever aan je kan vragen, maar ik heb liever hier antwoord zodat iedereen het kan lezen.

 


De domeinen zijn verhuisd en er zit een nieuwe API koppeling tussen. Omdat in het nieuwe klantpaneel geen NAW gegevens van de houder aanwezig zijn heeft bij de verhuizing, het script gekozen voor de Danteck contact omdat die als default fall-back ingesteld staat.

De oude houder gegevens zal ik herstellen maar dit moet 1 voor 1 per domein en kost dus aardig wat tijd. Dat is ook de reden dat het op dit moment nog niet teruggezet is. Wil je dat hij nu al op de juiste naam staat dan kun je dat via het klantpaneel doen. (Domein > houder gegevens aanpassen)

Verder gebruikt het nieuwe klantpaneel om DNS te beheren een API naar CloudFlare toe, vandaar de name-servers van CloudFlare. Met de API kunnen klanten via het klantpaneel van Danteck hun DNS wijzigen.

Verder als je geholpen wilt worden met de subdomeinen vraag ik je daarvoor even een ticket aan te maken, het is niet de bedoeling dat dit topic een soort van individueel helpdesk topic gaat worden.

De reden dat in dit topic allemaal vragen worden gesteld is omdat er totaal niet wordt gekeken naar de tickets.

Heb al meerdere tickets aangemaakt omdat ik NOG STEEDS geen inloggegevens heb op jouw kl*te site.

 Er wordt totaal niet gereageerd op alle onduidelijkheid en ik ben net nu wel beu..

 

Op 20-5-2018 at 22:03, tijdelijkbeheer zei:

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Luuko, ik heb nog nooit een bericht van je ontvangen behalve vanmiddag, die is gelijk binnen een half uur behandeld. Je moet de inloggegevens in je mail hebben, controleer ook je spambox.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
15 uren geleden, timmerdanny zei:

Luuko, ik heb nog nooit een bericht van je ontvangen behalve vanmiddag, die is gelijk binnen een half uur behandeld. Je moet de inloggegevens in je mail hebben, controleer ook je spambox.

Dan moet je de chat helpdesk en contactformulier is nakijken want had zeker al 5x iets gestuurd.

Heb het nu overigens wel binnen

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • -1
Je hebt je Hyperlink verkeerd op het forum geplaatst. Er staat namelijk een punt achter je hyperlink waardoor je de certificaat mededeling krijgt. Het is nu aangepast in je Topic.

Je moet de klantgegevens ontvangen hebben, controleer even je spambox. Mocht je hem toch niet hebben, stuur even een mailtje naar [email protected] want klantlogins delen hier is niet erg handig.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • -1
August (link):
Klik om eerdere quotes te tonen


Begrijp ik nou goed dat, naast het feit dat ik mijn domein niet meer kan beheren in de directadmin, mijn domein ook gewoon gestolen is?
In dat geval zie ik geen andere optie dan aangifte doen bij de politie.


Neem even contact met me op. Er zijn geen domeinen gestolen. Je kunt het nieuwe klantpaneel bereiken onder https://host.danteck.nl:2222 daar heeft iedereen met actieve diensten bericht van gehad. Tevens heb je een inlog van het nieuwe klantpaneel gehad waarmee je je diensten kunt beheren en je verhuis tokens kunt opvragen.

Verder kun je via de onderstaande manieren in contact met mij komen voor ondersteuning:
Via de mail: [email protected]
Via de chat op: danteck.nl
Telefonisch via: 075 202 6625
Via Skype via: danteck-ict

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • -1
Luukvdo (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Kun je dan op zijn minst uitleggen waarom ze allemaal op jouw naam staan?
Ga je dit nog terugdraaien naar de oude situatie zodat ze weer op naam van de persoon die de domeinnaam geregistreerd heeft staan?
En kun je ook uitleggen waarom de nameservers gewijzigd zijn naar CloudFlare?
Zoals ik in een eerder bericht al aangaf werkt daardoor een deel van mijn subdomeinen niet meer. Aangezien ik niet in CloudFlare kan om dat aan te passen krijg ik die dus ook niet werkend.

En ja, ik weet dat ik dit ook via mail/chat/whatever aan je kan vragen, maar ik heb liever hier antwoord zodat iedereen het kan lezen.


De domeinen zijn verhuisd en er zit een nieuwe API koppeling tussen. Omdat in het nieuwe klantpaneel geen NAW gegevens van de houder aanwezig zijn heeft bij de verhuizing, het script gekozen voor de Danteck contact omdat die als default fall-back ingesteld staat.

De oude houder gegevens zal ik herstellen maar dit moet 1 voor 1 per domein en kost dus aardig wat tijd. Dat is ook de reden dat het op dit moment nog niet teruggezet is. Wil je dat hij nu al op de juiste naam staat dan kun je dat via het klantpaneel doen. (Domein > houder gegevens aanpassen)

Verder gebruikt het nieuwe klantpaneel om DNS te beheren een API naar CloudFlare toe, vandaar de name-servers van CloudFlare. Met de API kunnen klanten via het klantpaneel van Danteck hun DNS wijzigen.

Verder als je geholpen wilt worden met de subdomeinen vraag ik je daarvoor even een ticket aan te maken, het is niet de bedoeling dat dit topic een soort van individueel helpdesk topic gaat worden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

×